فیلتر‌های جدید برای ورود به ایران را بشناسید

اقتصاد ایران: رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: البته اخیراً ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی را برای تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی اعلام کرده که اگر مسافری مشکوک به کرونا بود و تست منفی PCR یا کارت واکسن نداشت آن را به آزمایشگاه‌های مرجع معرفی کنیم. این دستورالعمل چهارشنبه هفته گذشته به همه مبادی و فرودگاه‌ها اعلام شد و بر اجرای درست و دقیق آن نظارت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، محمد محمدی بخش در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به شناسایی سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون در ایران آیا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی برای پروازهای داخلی و خارجی ابلاغ شده است یا خیر، اظهار کرد: تاکنون پروتکل جدیدی که ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها پروازهای داخلی و خارجی را افزایش دهد، از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا ستاد ملی مقابله با کرونا به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: البته اخیراً ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی را برای تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی اعلام کرده که اگر مسافری مشکوک به کرونا بود و تست منفی PCR یا کارت واکسن نداشت آن را به آزمایشگاه‌های مرجع معرفی کنیم. این دستورالعمل چهارشنبه هفته گذشته به همه مبادی و فرودگاه‌ها اعلام شد و بر اجرای درست و دقیق آن نظارت می‌کنیم.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اگر مسافران تست منفی بسیار و کارت واکسن که در آن هر دو دز دریافتی آن‌ها شده باشد را در اختیار داشته باشند، هیچ مشکل و محدودیتی برای پروازهای مسافری ندارند.
محمدی بخش تاکید کرد: البته در روند غربالگری، مسافرانی که از نظر علائم بالینی مشکوک به ویروس کرونا باشند نیز تحت این کنترل‌های قرار می‌گیرند و آزمایشگاه‌های مرجع را بر اساس دستورالعمل جدید ابلاغ شده به همه فرودگاه‌های کشور اعلام کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسافر مبتلا به امیکرون از طریق سفرهای هوایی و پروازهای ایرلاین‌های داخلی به ایران وارد شده است؟ تاکید کرد: چنین موضوعی به هیچ وجه تایید نمی‌شود و تاکنون گزارشی مبنی بر این موضوع اعلام نشده است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ