هشدار پلیس درباره سفرهای آخر هفته زیر بارش برف و باران

اقتصاد ایران: پلیس راهور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی اعلام کرده که تا پایان روز جمعه برف و باران بسیاری از جاده‌های شمالی، شمال غربی و شرقی کشور را دربر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  برابر اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی تا پایان روز جمعه مورخ سوم دی ماه سامانه بارشی باران، برف و کاهش دما جاده‌های استانهای شمالی، شمال غربی و شرقی کشور را در بر می‌گیرد و بر این اساس پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به این استانها نیست.

پلیس راهور ضمن توصیه به عدم سفرهای ضروری در پایان این هفته، از هموطنان خواسته مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند.

همچنین اطمینان از آماده بکار بودن خودرو در شرایط مذکور، سالم بودن برف‌پاک‌کن خودرو، داشتن زنجیر چرخ و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

بنابر اعلام پلیس راهور، همراه داشتن زنجیر چرخ برای سفرهای جاده‌ای در این فصل از الزامات سفر است و راننده باید در شرایط برفی آمادگی بستن زنجیر چرخ را داشته باشد. 

به گفته سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور،  محور شهداد به نهبندان و خرم‌آباد ـ پلدختر به علت عملیات عمرانی کماکان مسدود بوده و سایر مسیرهای اصلی و مواصلاتی کشور باز و تردد بصورت روان در حال انجام است.

این مقام انتظامی متذکر شده که بالاترین علت وقوع تصادفات جاده‌ای در این هفته مربوط سرعت و سبقت غیر مجاز بوده لذا بر این اساس رانندگان محترم رعایت احتیاط و عمل به مقررات رانندگی، صبر و حوصله را در دستور کار خود قرار دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ