بهترین قیمت لوله و اتصالات پلیمر یاس گلپایگان درایلیاشیل

اقتصاد ایران: لوله و اتصالات پی وی سی از اصلی ترین محصولات در صنعت ساختمان سازی می باشد. این لوله که از جنس پلیمر است کاربرد زیادی در شبکه های فاضلاب و انتقال باز ها و اسید ها و پوشش کابل های برق و مخابراتی دارد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران , شرکت پلیمر یاس گلپایگان بهترین و قدرتمند ترین برند تولید کننده لوله پلیکا در ایران است که در ادامه به معرفی برند پلیمر یاس گلپایگان می پردازیم و قیمت لوله و اتصالات پی وی سی را بررسی می کنیم. لازم به ذکر است که گروه صنعتی ایلیاشیل نمایندگی این برند در تهران می باشد که خرید اینترنتی لوله پلیکا با بهترین قیمت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

"لوله PVC یا لوله پلیکا از نوع لوله های پلیمری است که کاربردهای فراوانی در صنعت ساختمان دارد. از لوله پلیکا برای لوله کشی فاضلاب ، انتقال کابل و انتقال اسیدها و بازها استفاده می شود و علت آن این است که قیمت لوله پلیکا ارزان می باشد و دارای قابلیت انعطاف پذیری زیادی است. پی وی سی (PVC) یا پلی وینیل کلراید، نوعی پلاستیک است که در صنایع پتروشیمی تولید و برای موارد مختلف از آن استفاده می شود. در حال حاضر بیشترین مورد استفاده PVC در صنعت ساختمان است."

معرفی برند پلیمر یاس گلپایگان

این شرکت در سال 1385 به طور رسمی آغاز به فعالیت نمود که تا به امروز در تمام حوزه های بخش های ساختمانی و تاسیساتی و فاضلابی فعالیت کرده است. شرکت پلیمر یاس گلپایگان انواع استاندارد ها و گواهینامه های بین المللی را دریافت کرده است که نشان از کیفیت بسیار بالای محصولات آن می باشد. این شرکت هم چنین با داشتن سیستم ارزیابی و کنترل کیفیت همواه سعی در حفظ و نگهداری استاندارد ها و کیفیت تولید محصولات خود بوده است. محصولات یاس گلپایگان قبل از توزیع در بازار آزمایش می شوند تا از عملکرد و کیفیت آن مطمئن شوند. این برند را به جرات می توان قدرتمند ترین مارک لوله پلیکا دانست. دریافت مدارک و استاندارد های داخلی و بین المللی و سابقه ی فعالیت طولانی و مستمر و هم چنین خدمات گسترده ای که در سراسر کشور ارائه می دهد نشان دهنده ی کیفیت درجه یک محصولات این شرکت می باشد.
شرکت پلیمر یاس گلپایگان بیش از یک دهه سابقه دارد و  بیش از  هشتاد محصول را به طور ثابت، با کیفیت و ضمانت مناسب ترین قیمت ارائه می دهد و از تمامی سی و یک استان ایران، مشتری و دریافت کننده ی خدمات داشته است.

شرکت پلیمر یاس گلپایگان جزو معدود تولیدکنندگانی است که توانست گواهینامه فنی ساختمان از "مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی" را دریافت کند. هم چنین این شرکت دارنده ی "گواهینامه نانو مقیاس برای لوله و اتصالات "UPVC است. قابل ذکر است این گواهینامه از ستاد ویژه ی توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت شده است.

معرفی برند پلیمر یاس گلپایگان

گواهینامه SGS که مربوط به صادرات به کشور عراق است و گواهینامه های استاندارد اروپا CE و ایزو 9001 و 14001 از جمله مدارک اخذ شده توسط این شرکت است. گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره1 9119 بری لوله های فاضلابی و گواهینامه استاندارد ملی ایران به شماره 12142-1 برای لوله های ناودانی از دیگر مدارک مهم این شرکت می باشد.

تمامی محصولات شرگت یاس گلپایگان از یک خط نظارت و کنترل کیفیت عبور می کنند به همین علت خرید محصولات این برند به شما اطمینان می دهد که عملکرد کیفیت آن کاملا استاندارد خواهد بود. شرکت پلیمر یاس گلپایگان تنها به دریافت گواهینامه های استاندارد بسنده نکرده است و بلکه همواره سعی دارد تا با تجهیز آزمایشگاه اختصاصی و راه اندازی بخش کنترل کیفیت شعار خود را که نوآوری در تولید، بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است تحقق ببخشد.

نمایندگی پلیمر یاس گلپایگان در تهران گروه صنعتی ایلیاشیل می باشد که آماده ی عرضه ی انواع لوله و اتصالات پی وی سی با کبفیت عالی و درجه یک و قیمت بسیار مناسب به تمامی فعالان حوزه ی صنعت ساختمان سازی می باشد. کافی است برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل کنید.

قیمت لوله و اتصالات پی وی سی

به دلیل نوسانات در بازار، قیمت لوله پی وی سی ثباتی ندارد و روزانه نرخ آن متغیر است. تغییر قیمت های مواد اولیه علت اصلی نوسان قیمت لوله و اتصالات می باشد. لوله پلیکا چون از جنس پلیمر است و این ماده جزو محصولات پتروشیمی محسوب می شود، نرخ گذاری آن در بورس کالا انجام می شود و روزانه متقاضیان باید قیمت آن را مطلع شوند. قیمت روز لوله پلیکا بر اساس طول آن محاسبه می شود. یعنی هر چقدر مواد اولیه استفاده شده برای یک متر لوله پلیکا بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. هم چنین فشار کاری لوله نیز بر وزن و قیمت آن موثر است. و هر چه فشار آن بیشتر باشد بالطبع قیمت بالاتری دارد. هزینه ی حمل و نقل و گمرک و حقوق و دستمزد پرسنل نیز بر قیمت لوله پی وی سی تاثیر گذار است. برای دریافت لیست قیمت لوله پلیکا یاس گلپایگان می توانید به سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید. این شرکت اقتصادی ترین قیمت را در کنار کیفیت عالی ارائه می دهد.

نمایندگی و مرکز فروش لوله پی وی سی

خرید لوله پی وی سی باید با دقت زیادی انجام شود و حتما محصولاتی را خریداری نمایید که از برند و کارخانه ای معتبر باشند. چرا که اعتبار و نام برند در کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لوله و اتصالات بسیار تاثیر گذار است. هیچ گاه لوله و اتصالاتی که نام برند و کارخانه ی تولید کننده ی آن مشخص نیست خریداری نکنید و فریب قیمت ارزان آن ها را نخورید.
مرکز خرید لوله و اتصالات پی وی سی ایلیاشیل به عنوان نمایندگی بهترین برندهای لوله پی وی سی در تهران، قیمت روز لوله PVC را در اختیار متقاضیان قرار می دهد و متخصصین و مشاوران حرفه ای مجموعه نیز آماده ی پاسخگویی و ارائه هر گونه مشاوره و راهنمایی جهت خرید انواع لوله و اتصالات می باشند. "گروه صنعتی ایلیاشیل با بهره گیری از کارشناسان مجرب شما را در انتخاب با کیفیت ترین اجناس ساختمانی راهنمایی کرده و محصولات مد نظر شما را در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد داد . ایلیاشیل همچنین توان و سابقه ی همکاری، پخش و تامین کالای پروژه های ساختمانی را از شروع تا پایان پروژه دارد . "

نمایندگی و مرکز فروش لوله پی وی سی
شما می توانید برای اطلاع از قیمت و سفارش محصولات مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی ایلیاشیل مراجعه نماییدو مشتریان محترم می توانند از سراسر کشور محصولات خود را به صورت عمده و یا خرده از طریق سایت و یا تماس با کارشناسان فروش مجموعه خریداری نمایند.

گروه صنعتی ایلیاشیل انواع لوله واتصالات پلیکا از جمله لوله پلیکای فشار ضعیف و فشار قوی و هم چنین سایر لوله و اتصالات ساختمای را در اختیار دارد. قیمت لوله ی وی سی متفاوت است و در صورتی که از مواد مرغوب تولید شود و کارخانه ی سازنده آن دائما فعال باشند به طور روزانه قیمت آن ها اعلام می شود. مجموعه ایلیاشیل که نمایندگی شرکت پلیمر یاس گلپایگان است از نظر کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین می کند. هم چنین سابقه ی همکاری این شرکت با تعاونی مسکن انرژی اتمی و سپاه پاسداران از فعالیت های درخشان آن می باشد. این مجموعه با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان حرفه ای در زمینه ی فروش لوله و اتصالات و تجهیزات ساختمانی شما را در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین محصولات راهنمایی می کنند و در کوتاه ترین زمان آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ