آموزش مقدماتی فتوشاپ 2021 با ویدئو

اقتصاد ایران: افراد زیادی هستند که علاقه‌ی وافری به آموزش گرافیک و یا طراحی دارند. شاید در یک برهه زمانی، مسیر زندگی‌مان به طور کامل تغییر پیدا کرده و هرگز نتوانسته باشیم به دنبال رویای چندساله‌مان یعنی آموزش گرافیک برویم. شاید هم الان که در حال خواندن این مطلب هستید قصد دارید، آموزش فتوشاپ مقدماتی را شروع کرده و تبدیل به یک گرافیست تمام عیار حرفه‌ای در آینده شوید. اما اکثر ما ممکن است فقط یک ترس، همیشه مانع کارمان شود. آن هم ترس از سخت بودن نرم‌افزار فتوشاپ است. البته اگر تا به حال هیچ اطلاعاتی راجع به نرم‌افزار فتوشاپ کسب نکردید و یا حتی با فضای آن آشنا نیستید، حق دارید کمی نگران این قضیه باشید. اما هرگز یادگیری فتوشاپ را کاری سخت و غیرممکن تصور نکنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ,شما می‌توانید با شرکت در یک دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی هم اطلاعاتتان را راجع به این نرم‌افزار قوی بالاتر ببرید و هم در مورد مباحث آموزش گرافیک مطالب بسیار مفیدی یاد بگیرید. بیشتر کسانی که حتی یک بار هم تجربه کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ را نداشته‌اند، با شرکت در چنین دوره‌ای، نه تنها به طور کامل با نرم‌افزار فتوشاپ آشنا شده‌اند، بلکه توانسته‌اند با تمرین و تلاش در این راه، تبدیل به یک گرافیست حرفه‌ای در آینده شوند. در واقع گرافیست حرفه‌ای شدن یک رویا نیست. ممکن است همین الان که در حال خواندن این مطلب هستید، شغل ایده‌آلی نداشته باشید. اگر عاشق طراحی گرافیک باشید، حتم داریم که رویای گرافیست شدن در سر دارید. برای این کار فقط باید یک اراده‌ی قوی داشته باشید و البته از تجارب افراد حرفه‌ای هم بهره‌مند شوید.

فواید شرکت در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

به طور کلی ما دو روش برای یادگیری یک مهارت داریم: 1. روشی سنتی و خودخوان، 2. روش آموزش حرفه‌ای. شاید شما هم بارها کسانی که یک ساز موسیقی را با ذوق و شوق خریداری کرده و هرگز کلاس نرفته‌اند را دیده باشید. این افراد همیشه فقط به درآوردن صدای ساز راضی بوده و هرگز سراغ آموزش حرفه‌ای و یاد گرفتن نت‌های موسیقی پیش یک استاد ماهر نرفته‌اند. نتیجه این‌که هرگز فرصت تبدیل به یک موزیسین حرفه‌ای شدن را هم، در زندگی‌شان به دست نیاورده‌اند. این مثال دقیقا برای آموزش گرافیک هم صدق می‌کند. به خاطر این که شما برای یادگیری چنین مهارتی، نیاز به آموزش حرفه‌ای تحت تعلیم مدرسان کاربلد خواهید داشت. به همین دلیل نیاز است تا در یک دوره‌ی آموزش فتوشاپ مقدماتی شرکت کنید و نکات پایه‌ای و بسیار مهم آن را سریعا یاد بگیرید.

اگر تجربه نصب کردن نرم‌افزار فتوشاپ را در سیستم کامپیوترتان داشته باشید، حتما داریم با چند بار امتحان کردن آن، به این نتیجه رسیده‌اید که این نرم‌افزار بسیار سخت بوده و یاد گرفتن آن کار هر کسی نیست. البته رسیدن به چنین دیدگاهی در مدت زمان کوتاه، کمی زود بوده و نمی‌توان بدون تلاش و سپری کردن یک دوره آموزشی، سریعا به این نتیجه رسید. اما حتم داریم پس از شرکت در یک دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، نظرتان به طور کلی راجع به نرم‌افزار فتوشاپ عوض خواهد شد. چرا که مدرسان حرفه‌ای دوره‌ی آموزشی که در آن شرکت کرده‌اید، از مباحث کاملا ساده و مقدماتی شروع کرده و شما را با تمام زیر و بم این ابزار قدرتمند طراحی آشنا خواهند کرد. در این دوره، تمام چیزهایی که شما نیاز دارید آموزش ببینید، برایتان تدریس خواهد شد. یعنی مطالب کاملا مفید، پایه‌ای و به‌دردبخور که شما را به طور کلی با نرم‌افزار فتوشاپ و آموزش گرافیک آشنا کند.

مزایای یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ 2021 با ویدئو

برای اکثر ما یادگیری از طریق خواندن کتاب و یا مطالعه یک متن کار بسیار سختی بوده است. چرا که انتقال مفاهیم از طریق متن، به خصوص هنگام آموزش یک نرم‌افزار کاملا تخصصی، واقعا کار سختی است. به همین دلیل، در چنین مواقعی، باید در مورد مطلبی که می‌خواهیم یاد بگیریم ویدئوهای مختلف آموزشی و کاملا کاربردی ببینیم. برای مثال، شما در ویدئوی آموزش مقدماتی فتوشاپ 2021 با فضای کلی نرم‌افزار، به‌روزرسانی نسخه جدید و ویژگی‌هایی که در ورژن 2021 اضافه شده، آشنا شدن با ابزارها، ویژگی نوار ابزار، لایه‌ها، رنگ‌ها، فیلترها و... آشنا خواهید شد. طبیعیست که پس از تماشا کردن چنین مطالب آموزشی به درد بخورِ پایه‌ای دیگر هیچ نکته راجع به نرم‌افزار فتوشاپ برایتان باقی نماند که موجب ترستان از این ابزار قدرتمند شود. در نتیجه با شرکت در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی می‌توانید به راحتی به هدفتان برسید و حتی سطح‌تان را در آموزش گرافیک و یا مبانی طراحی هم قوی‌تر کنید.
با یادگیری کامل فتوشاپ شما می‌توانید کارهایی نظیر طراحی لوگو، طراحی سربرگ، ویرایش عکس، طراحی پوستر، طراحی بنر، طراحی بیلبورد، طراحی UI یا همان رابط کاربری سایت و هزاران کار دیگر را انجام بدهید. هر چقدر که سطح‌تان بالاتر برود به همان اندازه در زمینه طراحی گرافیک حرفه‌ای‌تر خواهید شد. افراد زیادی با آموزش گرافیک از سطح پایین و شرکت کردن در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی توانسته‌اند سطح‌شان را به قدری بالا ببرند تا بتوانند نظر کارفرماهای زیادی را جلب کنند. چرا که تقریبا همه به یک طراح گرافیک ماهر و کاربلد نیازمند هستند. این افراد حتی توانسته‌اند به مرور زمان و با تلاش و پشتکار خودشان در یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ، درآمد بسیار عالی‌تر نسبت به شغل قبلی‌شان کسب کرده و کار طراحی گرافیک را به عنوان حرفه‌ی اصلی‌شان ادامه بدهند. چه چیزی لذت‌بخش تر از این که هرکسی بتواند در شغل مورد علاقه‌اش پول زیادی کسب کند؟

رزومه قوی با آموزش فتوشاپ!

قطعا برای شما هم پیش آمده که برای استخدام در یک شرکت و یا اداره‌ای با مشکل رزومه روبه‌رو شده‌ باشید. چرا که بیشتر این جاها از افرادی که قصد استخدام شدن دارند، رزومه می‌خواهند. داشتن رزومه خوب هم مستلزم سپری کردن برخی دوره‌های مفید و کاربردی و همچنین تجربه بالای کاریست. مثلا، فردی که قصد دارد به عنوان یک گرافیست حرفه‌ای و ماهر در یک شرکت عالی‌ربته کار کند، باید در رزومه‌اش حتما دوره‌های آموزش گرافیک و یا آموزش فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته را قید کند. البته منظور ما فقط نوشتن و پر کردن یک برگه کاغذ نیست. بلکه، اثبات این ادعای واقعی توسط شماست. به خاطر این که هنگام مصاحبه، از شما راجع به دوره‌هایی که شرکت‌ کرده‌اید حتما سوالات زیادی خواهد شد و اگر قادر به صحبت کردن راجع به مواردی که در رزومه‌تان قید کرده‌اید نباشید، قطعا پذیرفته نخواهید شد.

اما زمانی که شما در دوره‌های آموزش گرافیک و یا آموزش فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته شرکت کنید، می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را در رزومه‌تان قید کرده و حتی با خیال راحت در مورد این که کجا چنین دوره‌هایی را سپری کرده‌اید هم صحبت کنید. این موضوع نه تنها شانس شما را برای استخدام در آن شرکت بسیار بالاتر می‌برد، بلکه تجربیاتی که از شرکت در این دوره‌ها به دست آورده‌اید، باعث خواهد شد تا در کار جدیدتان کمتر با سختی روبه‌رو شوید. برای مثال، از شما دقیقا انتظار کارهایی را خواهند داشت که قبلا آن‌ها را در دوره‌های آموزشی‌تان یاد گرفته‌اید و خودتان هم ساعت‌ها روی همان مباحث تمرین کرده‌اید. مثلا، به شما طراحی و یا ویرایش عکس داده شود که از قبل تجربه‌ی ساعت‌ها تمرین روی چنین چیزی را داشته باشید، می‌توانید نظیر همان طرح‌ها را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به اتمام رسانده و کارفرما و یا مسئولتان را شگفت‌زده کنید. فراموش نکنید که فقط شرکت در یک دوره، به تنهایی معجزه نمی‌کند و اصلی‌ترین مهره، فقط خود شما و تلاش‌هایتان است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ