سفر با اتوبوس و مزایای خرید آنلاین بلیط +عکس

اقتصاد ایران: یکی از بهترین‌ و مناسب‌ترین روش‌های سفر، سفر با اتوبوس است. از آنجایی که هر شهری از امکانات راه آهن و فرودگاه برخوردار نیست، سفر با اتوبوس از اصلی‌ترین روش‌های سفر بین شهری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،یکی از بهترین‌ و مناسب‌ترین روش‌های سفر، سفر با اتوبوس است. از آنجایی که هر شهری از امکانات راه آهن و فرودگاه برخوردار نیست، سفر با اتوبوس از اصلی‌ترین روش‌های سفر بین شهری است. در خرید حضوری بلیط، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شوید، این مشکلات عبارتند از تمام‌شدن ظرفیت بلیط اتوبوس، خرید بلیط با قیمتی بیشتر از قیمت مصوب مخصوصاً در تاریخ‌های پرتردد و مواجه با برخی دلالان که در ترمینال‌ها حضور دارند، هدررفتن زمان و حضور تا چندین ساعت پیش از حرکت اتوبوس و همچنین محدودیت در انتخاب نوع اتوبوس و شرکت ارائه دهنده خدمات. در حال حاضر با وجود شرکت‌هایی همچون ره بال آسمان می‌توانیم با خیالی آسوده و بدون استرس بلیط سفرمان را به صورت آنلاین خریداری کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مزایا و روش‌های مختلف خرید آنلاین بلیط اتوبوس را به شما معرفی کنیم.

مزایا و معایب سفر با اتوبوس

از آنجایی که در بعضی شهرها به دلیل محدودیت امکانات، گزینه‌های دیگر سفر امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین ناچار به سفر با اتوبوس هستید. سفر با اتوبوس مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای سفر با اتوبوس می‌توان به ارزان‌تر بودن قیمت بلیط، در دسترس بودن، حجم بالای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و تنوع قیمت بلیط اتوبوس به دلیل تفاوت در نوع اتوبوس و میزان خدمات حین سفر اشاره کرد؛ اما هر روش سفر محدودیت‌ها و معایبی هم دارد. معایب سفر با اتوبوس پایین‌بودن امنیت سفر نسبت به سفر با قطار، محدودیت در امکانات اتوبوس و طولانی‌بودن زمان سفر است. با اطلاع از این مزایا و معایب می‌توانید با آگاهی بیشتر نوع سفرتان را انتخاب کنید.

قیمت بلیط اتوبوس


همان طور که اشاره شد، به علت محدودیت امکانات و عدم امکان سفر با قطار و هواپیما، ارزان بودن قیمت بلیط اتوبوس، در دسترس‌بودن بیشتر اتوبوس و ساعات متنوع حرکت، سفر با اتوبوس بسیار پرطرفدار است. عوامل زیادی بر قیمت بلیط‌های اتوبوس تأثیرگذارند؛ پارامترهای طول سفر و نوع اتوبوس با توجه به میزان امکانات و خدمات ارائه‌شده در طول سفر تأثیر زیادی بر قیمت بلیط دارند. می‌توانید با مراجعه به سایت ره بال آسمان و مشخص‌کردن تاریخ، مبدأ و مقصد سفر، خرید بلیط اتوبوس را با قیمت مناسب انجام دهید. در این سایت تنوع قیمت‌ و شرکت‌های اتوبوس‌رانی ارائه دهنده بلیط را مشاهده می‌کنید. نوع اتوبوس و میزان خدمات ارائه‌شده حین سفر تأثیر مستقیم بر قیمت بلیط اتوبوس دارند. اتوبوس‌های درجه 1، اتوبوس‌های VIP کلاسیک و اتوبوس‌های VIP تخت خواب شو به ترتیب از ارزان‌ترین تا گران‌ترین بلیط‌های اتوبوس هستند. می‌توانید با تغییر فیلتر قیمت و نوع اتوبوس در سایت ره بال آسمان، بلیط‌های متنوعی از لحاظ قیمتی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین را مشاهده کنید. این سایت با خدمات و پشتیبانی 24ساعته به صورت آنلاین و تلفنی با مجرب‌ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات و بهترین مشاوره‌ها در خرید و استرداد بلیط به شما عزیزان هستند.

روش‌های خرید بلیط اتوبوس


خرید بلیط اتوبوس
را می‌توانید به روش‌های خرید اینترنتی، خرید حضوری از آژانس‌های مسافرتی و ترمینال‌های مسافربری و تماس تلفنی از آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های مسافربری فعال در پایانه‌ها و ترمینال‌های مسافربری سطح شهر انجام دهید. با ما همراه باشید تا با مزایا، معایب و تفاوت‌های آن‌ها آشنا شوید.

خرید اینترنتی


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
بهترین و راحت‌ترین روش خرید بلیط اتوبوس است. با این روش خرید بلیط اتوبوس می‌توانید از اتلاف وقت و حضور بیجا در ترمینال‌های مسافربری خودداری کنید. فقط کافی است حداقل نیم ساعت قبل از حرکت اتوبوس در ترمینال حضور یابید. در این روش می‌توانید شماره صندلی را خودتان انتخاب کنید و راحت‌ترین و امن‌ترین صندلی را رزرو کنید. در سایت ره بال آسمان این امکان برای شما فراهم شده است و می‌توانید با تنظیم فیلترهای مبدأ، مقصد، زمان و قیمت، بلیط اتوبوس مد نظرتان را خرید کنید. در این سایت امکان استرداد بلیط اتوبوس هم وجود دارد. اگر در خرید یا استرداد بلیط اتوبوس نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید کارشناسان با تجربه ما به صورت 24 ساعته به صورت آنلاین و تلفنی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. فقط در خرید آنلاین حتما بایستی رمز دوم پویا  کارت بانکی‌تان را فعال کنید. در خرید آنلاین پس از انتخاب نوع اتوبوس و مشخص نمودن تعداد مسافران قیمت تمام شده بلیط برای شما نمایش داده شده، و پس از تایید و ورود اطلاعات فردی هر مسافر به درگاه بانکی هدایت خواهید شد؛ در این مرحله باید اطلاعات کارت بانکی از قبیل شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV2 را وارد کنید و درخواست رمز دوم پویا را ثبت نمایید؛ که پس از پیامک رمز توسط بانک صادرکننده به شماره همراهتان و ورود این رمز در کادر مد نظر می‌توانید فرآیند خرید را انجام و تکمیل کنید، و طی چند ثانیه بلیط‌تان صادر و در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ترمینال مسافربری

در مراجعه حضوری به ترمینال مسافربری برای تهیه بلیط علاوه بر اتلاف زمان و در صورت مواجه با دلالان بلیط را گران‌تر از قیمت مصوب خرید کنید. در سفر به شهرهای پرتردد اگر حضوری به ترمینال رفته‌اید در زمانی کوتاه بلیط گیرتان می‌آید؛ اما در شهرهای کم‌تردد موضوع متفاوت است و ممکن است برای ساعت‌ها در ترمینال منتظر بمانید. یا در صورت خرید بلیط بایستی مجدد به خانه برگرید و در ساعت حرکت در ترمینال حضور یابید.

آژانس مسافرتی

خرید بلیط از آژانس‌های مسافرتی از دیگر روش‌های تهیه بلیط اتوبوس است. از آژانس‌های مسافرتی نیز می‌توان هم به‌صورت حضوری، هم غیرحضوری و تلفنی بلیط اتوبوس را رزرو و خرید کرد. پیشنهاد ما در این نحوه و روش خرید از آژانس‌های معتبر و به‌صورت غیرحضوری است تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.

رزرو تلفنی

در این روش خرید غیر حضوری نیز با ضعف‌‌هایی روبه‌رو هستیم. در این روش حتمأ باید شماره تماس شرکت‌های اتوبوسرانی ارائه دهنده سرویس را داشته تا بتوانید ارتباط برقرار کنید. در این روش از شما درخواست انتقال هزینه بلیط یا حتی درخواست دریافت اطلاعات بانکی دارند؛ که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود و روش امنی برای خرید نیست. و در صورت واریز، پیگیری آن هم بسیار سخت و مشکل است؛ در این روش علاوه بر عدم اطمینان و و پایین بودن امنیت خرید رزرو تلفنی توسط بسیاری از شرکت‌های اتوبوسرانی انجام نمی‌شود.  

رزرو و استرداد آنلاین بلیط اتوبوس


اگر سفری در تاریخ مشخص دارید و مقصدتان جزو شهرهای پرتردد محسوب می‌شود؛ پیشنهاد ما این است که حتماً از، رزرو آنلاین بلیط اتوبوس استفاده کنید. در این روش شما به راحتی می‌توانید پارامترهای مدنظر خود از نوع اتوبوس و شرکت ارائه دهنده خدمات تا شماره صندلی و قیمت بلیط اتوبوس را خودتان انتخاب کنید؛ و آزادی عمل بیشتری دارید و از قیمت بلیط اتوبوس هم خیالتان راحت است. اگر به هردلیلی سفرتان کنسل یا تاریخ آن عوض شود به راحتی می‌توانید از قوانین و گزینه‌های استرداد آنلاین بلیط اتوبوس استفاده کنید.  

بلیط اتوبوس تهران  

اگر قصد سفر به تهران در تاریخ و زمان خاص دارید و نوع و امکانات اتوبوس برایتان مهم است، رزرو آنلاین بلیط اتوبوس تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم است. تا خیالتان از قیمت، نوع اتوبوس و عدم حضور طولانی مدت در ترمینال راحت شود.

بلیط اتوبوس مشهد


اگر تا به حال با اتوبوس به مشهد سفر کرده باشید حتما عظمت پایانه امام رضا در خاطرتان هست. و این خود دلیلی بر حجم بالای تردد به این شهر مقدس است. بنابراین درخواست برای بلیط هم بیشتر است. شما با خرید آنلاین بلیط اتوبوس مشهد به راحتی خیالتان از استرس‌های خرید حضوری راحت می‌شود.

بلیط اتوبوس اصفهان

اصفهان که جزو توریستی‌ترین شهرهای کشور است. هرساله حجم زیادی از گردشگران را به خود می‌بیند. در این بین یکی از اصلی‌ترین راه‌های رفتن به اصفهان سفر با اتوبوس است. بنابراین شما با آگاهی از قوانین و روش‌های خرید بلیط اتوبوس اصفهان می‌توانید سفری بی دغدغه به این شهر را تجربه کنید.

بلیط اتوبوس تبریز


در خرید آنلاین بلیط اتوبوس از ره بال آسمان دیگر نیاز نیست به دنبال محل فروش اتوبوس مقصد مد نظرتان باشید و سردرگم شوید. اگر قصد سفر به تبریز را دارید کافی است در بخش مقصد شهر تبریز را انتخاب کنید تا بلیط اتوبوس تبریز در انواع قیمت برایتان نمایش داده شود.

 متا: خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت ره بال آسمان از امن‌ترین و راحت‌ترین روش‌های خرید بلیط اتوبوس است.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ