فروش ویژه پاییزه مینروا فیلتر

اقتصاد ایران: آلودگی آب در شهرهای بزرگ و کوچک باعث شده است که بسیاری از ساکنان این شهرها سراغ خرید دستگاه‌های تصفیه آب بروند تا بتوانند از خود و سلامت خود در برابر آلودگی‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌ها محافظت کنند. اما مشکلی که همه در زمان خرید دارند ابتدا انتخاب نوع دستگاه و برند آن است و در مرحله بعد نیز، انتخاب دستگاه تصفیه آب با قیمت مناسب برای آنها به چالش تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، خبر خوب این است که مینروا فیلتر، برند دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی اصل در آذر ماه بر روی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی در منزل تخفیف ویژه گذاشته است و شما می‌توانید همین امروز دستگاهی باکیفیت خریداری کنید که قیمت بسیار مناسبی دارد.

تخفیف فروشگاه مینروا فیلتر در آذر ماه

بسیاری از خریداران دستگاه‌های تصفیه آب احساس می‌کنند که هر چه دستگاهی گران‌تر باشد کارایی و کیفیت بالایی دارد. باید عنوان کنیم که بسیاری ار دستگاه‌های حال حاضر بازار ایران برند شناخته شده‌ای ندارند و در عین حال گران و بی‌کیفیت هستند. قیمت برخی از این دستگاه‌ها حتی به بیست میلیون تومان نیز می‌رسد. در این فروش ویژه، مینروا فیلتر این امکان را برای خریداران فراهم کرده است که بتوانند هم دستگاه با کیفیت و هم قیمت مناسبی را خریداری کنند. لیست بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر بعد از تخفیف ویژه نشان می‌دهد که دستگاه‌ها تا یک میلیون تومان تخفیف دارند و شما می‌توانید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برای خانه خود بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را تهیه کنید.

برای خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی از برند مینروا فیلتر، بیشترین هزینه برای دستگاه 8 مرحله‌ای خانگی خواهد بود که این دستگاه 8 مرحله‌ای در این فروش ویژه به قیمت 3 میلیون 900 تومان به فروش رسیده است و یک میلیون تخفیف دارد. این میزان تخفیف می‌تواند بهترین موقعیت برای شمایی باشد که به دنبال مصرف آب آشامیدنی سالم در خانه هستید و به سلامت و جیب پول خود اهمیت می‌دهید.

خرید از مینروا فیلتر مزایای دارد که مهم‌ترین آنها صرفه جویی در هزینه نصب و ارسال دستگاه است. به این ترتیب که کارشناسان مینروا فیلتر به صورت رایگان دستگاه را به خانه شما می‌آورند و همچنین به صورت رایگان آن را نصب می‌کنند. دیگر مزیت آن اعلام زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب است که مینروا آن را به شما یادآوری می‌کند و به این ترتیب، از خراب شدن دستگاه جلوگیری می‌شود. برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر اینجا را کلیک کنید.

مینروا فیلتر

مینروا فیلتر، با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان است شناخته می‌شود. دستگاه‌های مینروا فیلتر همگی دارای سیستم اسمز معکوس هستند و فیلترها و اجزای اصل تایوان، آمریکا و ژاپن دارند.

دستگاه‌های مینروا فیلتر همگی دارای استانداردهای جهانی هستند و به طور خاص همگی دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ