رونمایی از ۵۶ طرح فناورانه تولید برای اولین بار

اقتصاد ایران: معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رونمایی ۴۱ طرح فناورانه در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، دکتر پیمان صالحی امروز در «نشست نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت و بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار» که در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از ۲۳ آذر ماه به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه بین المللی آغاز به کار می کند.

وی گفت: نمایشگاه تستا از سوی شورایعالی عتف و نمایشگاه فناوری های نوپدید و آینده نگر که توسط شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود نیز از دیگر برنامه های هفته پژوهش به شمار می روند.

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: همچنین قرار است در افتتاحیه هفته پژوهش، ۴۱ فناوری رونمایی شوند که دستاوردهای دانشگاه ها و موسسات علمی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد هستند.

صالحی با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، گفت: ۱۹ دانشگاه، ۱۷ پژوهشگاه و ۳۲ پارک به صورت حضوری و ۳۰ دانشگاه و ۱۶ پژوهشگاه و ۲۸ پارک فناوری به صورت مجازی در این رویداد مشارکت خواهند کرد.

همچنین دکتر محمد حسین بهشتی رئیس نمایشگاه ایران ساخت و سرپرست معاونت نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری در این نشست گفت: نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد ازمایشگاهی ایران ساخت همزمان با بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار برگزار می شود.

به گفته وی، امسال ۱۵ محصول فناورانه تولید بار اول در این نمایشگاه عرضه می شود.۳۷۰ شرکت با بیش از ۹ هزار محصول در این رویداد مشارکت می کنند تا با ارایه محصولات خود به نیازهای فناورانه کشور پاسخ دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ