سایت صرافی کوینکس

اقتصاد ایران: امروز در مورد سایت صرافی کوینکس که یک صرافی با شهرت جهانی است، می خواهیم آشنا شوید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، امروز در مورد سایت صرافی کوینکس که یک صرافی با شهرت جهانی است، می خواهیم آشنا شوید. این صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که به جز این کار، خدمات متنوع دیگری هم دارد که با هم مرور می کنیم.
 این صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که به جز این کار، خدمات متنوع دیگری هم دارد که با هم مرور می کنیم.

این صرافی بسیار امن، حرفه ای و قابل اعتماد است و کاربران زیادی از اقصی نقاط مختلف جهان مخصوصا ایرانیان دارد. به نظر ما این صرافی به خاطر اینکه برخلاف بقیه صرافی های بین المللی، ایرانیان را تحریم نکرده و به فارسی زبانان خدمات متنوعی ارائه می دهد، می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که علاقه مند به بازار ارزهای دیجیتال هستند و می خواهند در صرافی های بین المللی کار کنند.

توجه به مزایای زیاد این صرافی، همه را تشویق می کند که در آن ثبت نام کرده و مشغول به ترید شوند. اکنون به ویژگی های امنیتی در این صرافی می پردازیم:

قدرت پردازش تعداد ترید در این صرافی تا ده هزار تراکنش در هر ثانیه است که این باعث می شود پرسرعت ترین موتور پردازش اطلاعات را داشته باشد.

دیگر اینکه ارزهایی که در خود کوینکس نگه می دارید در هیچ جای دیگری استفاده نمی شوند و شما هر موقع که بخواهید می توانید آنها را بفروشید و ارزهای دیگری را بخرید و یا از کوینکس بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز واریز و برداشت ارز داشته باشید.

یکی از خصوصیات خوبی که دارد این است که شما از برنامه گوگل آتنتیکیتور Google Authenticator و یا اس ام اس کد می توانید برای امنیت بیشتر استفاده کنید، بدین صورت که یک کد یکبار مصرف 6 رقمی برای شما به صورت پیامک و یا در گوگل آتنتیکیتور وجود دارد که هنگام ورود به حساب کاربری و یا ورود و خروج ارز باید از آن استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه تراکنش هایی که انجام می دهید به طور اتوماتیک داخل کیف پول شما قرار می گیرد و این تراکنش ها و سپرده های شما توسط پنجمین استخر بزرگ جهان به نام ویا بی تی سی پشتیبانی می شوند.

نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که این صرافی دارای آی پی نظارت بر تغییر غیرعادی آدرس شما می باشد که اگر خدای نکرده کسی حتی با داشتن ایمیل و رمز عبور و کد یکبار مصرف گوگل آتنتیکیتور یا اسم ام اس کد، بخواهد وارد حساب شما شود، یک اعلان ورود به شما می دهد و زمان ورود و مکان آی پی و حتی نوع سیستمی که از آن به کوینکس متصل شده است را ثبت می کند که این تاریخچه تا 30 روز باقی می ماند و اگر شما بعدا وارد حساب کاربری خود شدید و مشاهده کردید که آی پی ورودی شما تغییر کرده، نسبت به تغییر رمز ورود یا تغییر گوگل آتنتیکیتور خود اقدام کنید.

ویژگی جالب دیگری که دارد این است که وقتی واریز و یا برداشت ارز یا ارزهایی در حساب شما انجام می شود یک ایمیل و یا پیامک اعلان برای شما ارسال می شود و باقی می ماند که این یک هشداری است که شما متوجه تغییرات کیف پول خود بشوید.

همچنین برای برداشت ارزها حتما چند بار تأییدیه از قسمت های مختلف چه در حساب کاربری فرد و چه از طریق ایمیل و همچنین کد گوگل آتنتیکیتور می خواهد تا مطمئن شود که خود فرد است و هکر نباشد، این تأییدیه چند لایه ای برداشت ارز، یکی از بهترین موارد برای امنیت بالای حسابها در کوینکس است.

ویژگی دیگری که کوینکس دارد داشتن Api می باشد که باعث می شود دوستانی که بخواهند از این پلتفرم api بگیرند راحت این کار را انجام دهند.

امنیت فردی و کاربری در این صرافی بسیار بالاست چرا که ویژگی ها و تنظیماتی قرار داده که افراد تجربه معامله گری امن تر و کارآمدتری را انجام دهند.

همچنین این صرافی، رمز عبور برای کاربری افراد قرار داده که توصیه ما به شما در مورد رمزعبور صرافی ها این است که :

  • به هیچ عنوان رمز عبور خود را در دسترس افراد قرار ندهید.
  • از رمزعبورهای تکراری در سایت ها یا کارت های دیگر خودتان استفاده ننمایید.
  • از یک رمز عبوری متشکل از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد و اشکال استفاده ننمایید.
  • رمز عبور خود را هر سه ماه یکبار تغییر دهید که اگر احیانا کسی آن را توی این مدت به دست آورده و قصد دارد که در آینده حساب شما را خالی کند، نتواند این کار را انجام دهد. البته جالب است بدانید که حتی اگر فردی این رمز عبور شما را به دست بیاورد و حتی گوگل آتنتیکیتور شما را هم عوض کند، کوینکس تا 24 ساعت اجازه برداشت یا ویدرا را بعد از ایجاد تغییرات نمی دهد که اگر فردی احیانا هک شد ، نتواند از حساب شما برداشت ارز انجام دهد و شما سریعا بتوانید به پشتیبانی در کوینکس اطلاع بدهید.

گزینه جالب دیگری که این صرافی دارد این است که اگر شما به دلایل امنیتی باید حساب خود را غیرفعال کنید، مثلا فردی به ایمیل شما دسترسی پیدا کرده یا ایمیل شما را هک کرده، خیلی راحت می توانید حساب کاربری خود را غیرفعال کنید و یک حساب کاربری جدید بسازید.

مطلب مهم دیگه ای که باید بگوییم این است که اگر سوال یا کمکی در رابطه با کوینکس داشتید، می توانید از سایت کوینکس فارسی استفاده کنید، چرا که هم آموزش ثبت نام و خرید و فروش و کلیه نکات امنیتی و کاربردی در مورد این صرافی را به طور واضح و شفاف برای شما بیان کرده و هم سوالات افراد را کاملا شیوا و روان پاسخ می دهد.

منبع:https://coinexfarsi.com/complete-coinex-training/

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ