خرید اینترنتی، بزرگترین تحول در زمینه خرید و فروش

اقتصاد ایران: بدون شک می‌توان بزرگ‌ترین تحول رخ داده در زمینه خرید و فروش را، خرید اینترنتی دانست. اینترنت از جهات بسیاری زندگی را راحت ساخته است. امروزه درصد بسیاری از مردم از طریق اینترنت مشغول به کار هستند و حتی به ادامه تحصیل می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، خرید اینترنتی نیز یکی دیگر از مزیت‌های بی‌شمار اینترنت برای بشریت است. این امر از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا به علت قرنطینه و تمایل به ماندن در فضای امن خانه، توسعه و گسترش بسیاری پیدا کرده است و در این خصوص فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری روی کار آمده‌اند و در حال حاضر فرقی نمی‌کند شما قصد خرید محصولات سوپر مارکتی داشته باشید و یا محصولات خود مراقبتی و .. در هر صورت تنها کافیست آن را در اینترنت سرچ کنید و خریداری نمایید. موضوع مهم در اینجا این است که خرید خود را از چه منبعی انجام می‌دهید. سایت‌های بسیاری در زمینه فروش اینترنتی وجود دارند اما پیدا کردن فروشگاهی که تمامی ویژگی‌های خوب را یکجا داشته باشد کم است؛ به همین جهت انتخاب بهترین سایت، یک موضوع دشوار است. در ادامه شما را با سایت نوید آشنا می‌کنیم؛ سایتی فوق العاده، جهت خرید اینترنتیِ سودمند و رضایت بخش.

تحویل سریع

احتمالا شما به هم تجربه این را داشته‌اید که سایتی که از آن خریداری می‌کنید پس از مدتی، ارسال‌های دیر هنگام دارد. این مسئله برای بسیاری از سایت‌های فروش معروف نیز افتاده است که کیفیت خدماتی نظیر تحویل سریع حتی به موقع آنها دچار مشکل شده است و با سیلی عظیم از نارضایتی‌ها مواجه می‌شوند. تحویل دیر هنگام، مشتریان را بسیار آزرده خاطر می‌سازد به خصوص اگر به محصولات خریداری شده خود نیاز داشته باشند و یا ذوق بسیاری برای دریافت آنها داشته باشند. اما در سایت اینترنتی نوید اینگونه نیست. احترام به مشتری یکی از اصول این فروشگاه اینترنتی است و تمامی کارکنان آن به این اصل پایبند هستند. خریدهای شما در سریع‌ترین زمان ممکن و مطابق با زمان تعیین شده به دست شما می‌رسند و لازم نیست در این باره نگرانی داشته باشید.

تخفیفات شگفت انگیز

یکی از مزیت‌های به شدت دوست داشتنی خرید اینترنتی، تخفیفات آن است. تخفیف‌هایی که معمولا نمی‌توان در صورت خرید حضوری از آنها بهره‌مند شد. به همین خاطر است که خرید اینترنتی باعث بهینه‌تر شدن هزینه‌های خریدها نیز شده است. اما نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که درصد قابل توجهی از سایت‌های فروش اینترنتی، به اندازه قیمتی که برای تخفیف تعیین کرده‌اند، پیش از اعمال آن بر روی قیمت محصول می‌افزایند. در این صورت که مشتری خیال می‌کند تخفیفی فوق العاده دریافت کرده است اما واقعیت چیز دیگری است. به عنوان مثال فرض کنید قیمت محصولی ۱۵۰ هزار تومان است؛ فروشنده که قصد دارد با تخفیفی ۳۰ هزار تومانی آن را در دسته تخفیفات شگفت انگیز قرار دهد پس از اعمال تخفیف قیمت محصول را به ۱۸۰ هزار تومان تغییر می‌دهد و سپس با نام تخفیف ۳۰ هزار تومانی، آن را به قیمت اصلی می‌فروشد. این امر به وفور در تخفیفات شگفت انگیز و سایر تخفیفات به عنوان مثال تخفیفات بلک فرایدی اتفاق می‌افتد. اما در سایت نوید چنین نیست. شما در صورت مشاهده تحفیف می‌توانید از اینکه واقعا قرار است خرید شما از مزایای تخفیف برخوردار باشد؛ مطمئن باشید.

تنوع

این بسیار مهم است که یک فروشگاه اینترنتی، دارای طیف گسترده‌ای از انواع مختلف هر محصول و برندهای آنها باشد. چرا که در مواردی برند ایرانی محصولی، کیفیت بهتری دارد و برعکس در موارد بسیاری برندهای خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. همچنین بسیارند کسانی که با تفکرِ کمک به توسعه و رونق تولید داخلی ترجیح می‌دهند از برندهای ایرانی خرید کنند. به دلایل گفته شده یکی از بهترین ویژگی‌هایی که یک فروشگاه اینترنتی می‌تواند داشته باشید تنوع در نوع و برند محصولات است که هنگام خرید، دست مشتری را برای انتخاب موردی مناسب با سلیقه و تفکرات او باز می‌گذارد. سایت مارکت نوید مدعی است که محصولات آن دارای تنوع بسیاری از همه جهت است که این مسئله، خرید را برای مشتریان بیشتر لذت بخش می‌سازد.

محصولات سایت نوید

سایت نوید از آن دسته فروشگاه‌های اینترنتی است که اصطلاحا می‌توان در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را یافت. این فروشگاه اینترنتی در زمینه خدمات فروشِ فوق العاده انواع محصولات فعالیت می‌کند و مشتریان می‌توانند در آن به خرید موارد کاربردی و مورد نیاز خود بپردازند. در ادامه به معرفی برخی از این محصولات بی‌شمار این سایت بی‌نظیر می‌پردازیم.

خودرو

بله درست خواندید، خودرو! سایت نوید علاوه بر فروش محصولات فوق العاده، به امر خدمات اجاره خودرو نیز می‌پردازد. اجاره خودرو یکی از صنایع رو به رشد است که با مزایای بسیاری که دارد به خصوص در زمینه مسافرت، امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید جهت آزادی عمل، راحتی و در مواردی کاهش هزینه برای سفرهای خود از سایت نوید خودرویی اجاره نمایید. خودروهای اجاره‌ای سایت نوید دارای تنوع بالایی هستند و در دسته انواع خودروی لوکس و جذاب قرار دارند.

لوازم جانبی موبایل و تبلت

گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت‌ها، نقش قابل توجهی در زندگی ما دارند و امروزه، درصد غالب افراد از آنها برای اهدافی بیش از برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. امروزه ما می‌توانیم علاوه بر دریافت و ارسال پیام، تماس و ایمیل، ساعت‌ها با گوشی موبایل خود به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم و سریال، بازی کردن، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و ... می‌پردازیم که در تمامی موارد گفته شده داشتن لوازم جانبی به برخورداری از تجربه‌ای بهتر و با کیفیت‌تر منجر می‌شوند. به عنوان مثال هندزفری بلوتوثی را در نظر بگیرید؛ شما می‌توانید از طریق آن بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به فعالیت‌های گفته شده بپردازید و علاوه بر آن به دلیل عدم وجود سیم‌های محدود کننده از فاصله‌ای دور از گوشی و در حین انجام فعالیت‌های روزمره تماس‌های خود را پاسخ دهید و یا به موسیقی گوش کنید. شما می‌توانید علاوه بر هندزفری بلوتوثی انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت نظیر کینگ بزرگنمایی صفحه نمایش، دسته بازی پابجی، هولدر موبایل و ... را از سایت نوید خریداری نمایید.

لوازم کاربردی منزل و آشپزخانه

داشتن محیط زندگی پاکیزه و زیبا یکی از تمایلات درونی همه افراد است. همه ما تمایل داریم که علاوه بر داشتن یک خانه پر رفاه، خانه‌ای زیبا با دکوراسیون جذابی داشته باشیم. از نظر رفاهی، منظور لوازم کاربردی منزل است‌. به عنوان مثال یک اتو قدرتمند و یک میز اتو از لوازم مورد نیاز هر خانه‌ای هستند. شما می‌توانید تمامی لوازم خانگی که جهت تبدیل محل زندگی خود به یک محیط پر رفاه نیاز دارید نظیر جارو برقی، لوازم شستشو و تمیز کاری، لوازم گرمایشی و سرمایشی و ... را از سایت نوید به راحتی تهیه نمایید. همچنین اگر برای تغییر دکوراسیون منزل خود به لوازم دکوراتیو احتیاج داشید نیز سایت نوید یک مرجع بی‌نظیر برای این امر خواهد بود.

همانطور که گفته می‌شود آشپزخانه قلب خانه است و همچنین آشپزی کردن یکی از لذت بخش‌ترین کارهای دنیاست. لوازم کاربردی آشپزخانه مهم‌ترین چیزی است که باعث می‌شوند این فرآیند، ساده سازی شود و آشپزی را به امری راحت‌تر و دلپذیرتر تبدیل می‌کنند. به عنوان مثال یک ست چاقو تیز و انواع خردکن‌ها و ورقه‌کن‌ها از این دسته لوازم هستند. از طرفی، افراد بسیاری هستند که تمایل دارند تمامی مواد مورد استفاده در آشپزی را خود تهیه و آماده کنند و چندان اعتمادی به نحوه تهیه و مواد استفاده در آنها ندارند. برای چنین افرادی، توصیه ما این است که تجربه خود کفایی با لوازمی نظیر پاستا ساز و رشته کن خانگی، غذا ساز، ژامبون ساز  ... سایت مارکت نوید را به هیچ وجه از دست ندهد.

آرایشی، بهداشتی و مراقبتی

در دنیای امروزه، داشتن ظاهر خوب بیش از پیش دارای اهمیت است و این مهم است که بتوانید در وهله اول از ظاهر خود به عنوان وضعیت سلامت پوست خود و جلوه آن راضی باشید و در وهله دوم بر روی اطرافیان خود تاثیر مثبتی بگذارید. امروزه انواع دستگاه‌های مراقبتی پوست طراحی و ساخته شده‌اند که به همراه شناسایی مشکلات پوستی، در راستای رفع آنها نیز عمل می‌کنند. به عنوان مثال دستگاه‌های شوینده و ماساژور که به پاکسازی بهتر پوست و افزایش جریان خون در آن کمک می‌کنند. شما می‌توانید چنین مواردی را از سایت نوید به راحتی تهیه نمایید.

در کنار پوست، مو نیز از مواردی است که تاثیر به سازی در زیبایی افراد دارد. انواع مدل‌ها هستند که تغییرات جالب توجهی در چهره افراد ایجاد می‌کنند که اعمال آنها، نیاز به انواع صاف کننده نظیر اتو مو، انواع حالت دهنده و فر کننده دارد. همه اینها مواردی هستند که شما می‌توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه نوید خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

سایت نوید

علاوه بر موارد گفته شده انواع لوازم دیجیتال و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، سلامت، پزشکی و ورزشی از دیگر محصولات این سایت فوق العاده هستند. خبر خوش این است که انواع میوه‌ها، صیفی جات، دمنوش‌ها، خشکبار و ... از مواردی هستند که به زودی به سایت نوید اضافه خواهند شد و شما امکان خرید آنها را نیز خواهید راشت. برای خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر با تحویل سریع و به موقع، تنوع بالا در محصولات در تمامی زمینه‌ها، تخفیفات شگفت انگیز و سودمند، با ضمانت کم‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش می‌توانید به سایت نوید به نشانی اینترنتی https://www.marketnavid.com/ مراجعه نمایید و خریدی رضایت بخش را برای خود رقم بزنید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ