طراحی سایت ریسپانسیو چه اهمیتی دارد؟

اقتصاد ایران: احتمالا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در خیابان، ایستگاه مترو، پشت چراغ قرمز، در حین ترافیک سنگین و یا هر زمانی که به اجبار باید منتظر بمانید با موبایل خود وب گردی می کنید؟ این روزها کمتر کسی را می توان یافت که زمان آزاد خود را با تلفن همراه پر نکند. در گذشته تلفن همراه صرفا جهت برقراری تماس تلفنی مورد استفاده قرار می‌ گرفت اما در حال حاضر از این دستگاه هوشمند علاوه بر برقراری تماس تلفنی و پیامکی برای فعالیت در شبکه های اجتماعی، عکاسی و فیلم برداری و از همه مهمتر وب گردی نیز استفاده می شود. حال شما به عنوان فردی که قصد دارید یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید باید از این پتانسیل بهترین استفاده را برای تبلیغات خود بکنید

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،  در این مطلب که توسط تیم تولید محتوای شرکت دیجی تک نوشته شده است قصد داریم به اهمیت طراحی سایت مناسب برای نمایش در موبایل و به بیانی تخصصی‌تر طراحی سایت اصفهان ریسپانسیو بپردازیم. اگر قصد طراحی سایت دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

در گذشته اغلب کاربران برای چک کردن یک سایت یا خرید اینترنتی صرفا باید پشت سیستم می نشستند و با کامپیوتر وب گردی می کردند اما در حال حاضر اغلب کاربران برای انجام امور رایانه ای خود، برای مطالعه اخبار از رسانه های اجتماعی و یا سرگرمی از موبایل، تبلت و یا حتی ساعت های هوشمند استفاده می کنند. همین مسئله موجب شد تا طراحان سایت به این فکر کنند تا طراحی سایت را به گونه ای انجام دهند که نمایش آن برای کاربران با هر دستگاه هوشمندی که در اختیار دارند درست و اصولی باشد. احتمالا برایتان پیش آمده که وب سایتی را با موبایل باز کردید اما نمایش آن درست نبوده است. برای دیدن عکس ها یا مطالب به صورت کامل باید به سمت چپ و راست اسکرول کنید و این مسئله برای خیلی از شما آزاردهنده است. طبق الگوریتم های گوگل اگر کاربری وارد وب سایتی شود و زیر 4 ثانیه آن صفحه را ترک کند یک امتیاز منفی برای آن سایت ثبت شده و باعث می شود تا در رنکینگ وب سایت ها در موتور جستجوی گوگل رتبه پایینی بگیرد. برای مقابله با این اتفاق ناخوشانید طراحان به سمت طراحی سایت واکنش گرا گام برداشتند.

طراحی سایت واکنشگرا به این معنی است که سایت را با هر دستگاه هوشمندی که باز کنید نمایش درستی داشته باشد.

 چرا طراحی ریسپانسیو تا این اندازه حائز اهمیت است؟

طراحی سایت ریسپانسیو کمک می کند تا کاربران موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند نیز به راحتی بتوانند سایت شما را رصد کنند.

  • جلب رضایت کاربران با هر دستگاه هوشمندی که دارند نرخ کلیک و ایمپرشن سایت شما را افزایش می دهد.
  • باعث می شود تا کاربران در هر زمانی حتی پشت چراغ قرمز یا زمان انتظار در مطب پزشک بتوانند به سایت شما سر بزنند و فقط محدود به سیستم های کامپیوتری و لپتاپ نباشند.
  • اگر سایت شما ریسپانسیو نباشد بخش عظیمی از کاربران موبایل و تبلت را از دست می دهید و همین مسئله اهمیت طراحی وب سایت ریسپانسیو را پر رنگ می کند.

طراحی وب سایت ساری کاملا ریسپانسیو با شرکت دیجی تک

حال که دانستید طراحی سایت ریسپانسیو چیست و چه اهمیتی دارد باید در انتخاب شرکت طراحی سایت خود دقت ویژه ای داشته باشید که حتما سایتی واکنشگرا برای شما طراحی کند. اگر ساکن ساری هستید و قصد دارید برای کسب و کار خود وب سایت راه اندازی کنید پیشنهاد ما به شما این است که پروژه طراحی وب سایت ساری خود را به شرکت دیجی تک بسپارید. دیجی تک یک شرکت مهندسی خدمات تحت وب است که با 15 سال سابقه درخشان می تواند تمام آنچه را که از یک سایت خوب انتظار دارید برآورده نماید.  این شرکت در پایتخت واقع شده است اما شما می توانید در هر جای ایران که هستید کار طراحی سایت خود را به متخصصین خبره آن بسپارید.

مزایای طراحی سایت در دیجی تک

شرکت دیجی تک از جمله شرکت های معتبری است که کار طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام داده و خدماتش را به وسعتی به اندازه ایران ارائه می نماید. تجربه طراحی سایت برای برند های معتبر و نام آشنا مهر تاییدی بر این ادعا است. وقتی قرار است روی طراحی سایت هزینه کنید بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که بتواند هزینه شما را با یک طراحی خوب و اصولی به سرمایه و سود تبدیل نماید.

  • طراحی سایت کاملا واکنش گرا
  • طراحی سایت اختصاصی و 100 درصد کد نویسی شده
  • طراحی سایت با سرعت و امنیت بالا
  • طراحی سایت با گرافیک فوق حرفه ای
  • آموزش رایگان پنل کار فارسی سایت
  • طراحی سایت مبتنی بر اصول سئو
  • ارائه محتوای با کیفیت در صورت نیاز مشتری
  • پشتیبانی نا محدود حتی پس از پایان قرارداد
  • قابلیت توسعه و گسترش سایت
  • خدمات سئو و بهینه سازی سایت پس از طراحی
  • تعرفه هایی استاندارد و اصولی

همه مزیت هایی که در بالا اشاره کردیم بخشی از مزیت هایی هستند که با سپردن پروژه طراحی سایت خود به شرکت دیجی تک می توانید تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مدت زمان طراحی سایت، هزینه طراحی سایت، شرایط پرداخت و .. می توانید به وب سایت شرکت دیجی تک به آدرس digitechseo.com مراجعه نموده و با برقراری ارتباط با کارشناسان به کلیه سوالات ذهن خود پاسخ دهید

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ