هدایای تبلیغاتی ارزان و مناسب نمایشگاه

اقتصاد ایران: یکی از موفق‌ترین راه‌های جذب بازدیدکنندگان و مشتریان به غرفه نمایشگاهی و ایجاد گفتگوی اولیه، استفاده از هدایای تبلیغاتی جذاب تجاری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، ایجاد این تأثیر اولیه یک راه عالی برای ایجاد یک ارتباط عاطفی است و احساسات، کلید کاشتن خاطرات در مغز هستند.
هدایای نمایشگاهی برای یادآوری وجود شما به مشتریان، پاداش دادن به مشتریان بابت وفاداری به برند شما یا ارجاع مشتریان جدید و افزایش احتمال جذب مشتری جدید به شرکت شماست.

نکات قابل‌توجه در مورد هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

چند نکته که در مورد هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باید در نظر داشته باشید را در ادامه بیان می‌کنیم، این نکات به شما کمک می‌کنند تا انتخابی بهتر داشته باشید و اثرگذاری شما بر ذهن مخاطب را ماندگارتر می‌کند.

  • هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان راضی، جایگاه تجاری، حوزه فعالیت و تصویر شرکت خود را در نظر بگیرید. لازم نیست این هدایا گران‌قیمت باشند، اما می‌توانند معرف کسب‌وکار و محصول شما باشند.
  • دقت داشته باشید اگر به ‌عنوان صاحب کسب ‌وکار این هدایا را به مشتریان خود تقدیم کنید اثرگذاری بیشتری خواهید داشت. سعی کنید از اقلام با ماندگاری بالا استفاده کنید.
  • می‌توانید هدایای تبلیغاتی خود را متنوع انتخاب کنید و یک ردیف از هدایا را برای مشتریانی که برای اولین‌بار با شما آشنا می‌شوند کنار بگذارید و یا حتی برای مشتریان بلندمدت و قدیمی خود دو نوع هدیه در نظر بگیرید که بین آنها حق انتخاب داشته باشند.
  • اقلام تبلیغاتی شما نه فقط برای مشتریان بلکه بر روی کارکنان نیز می‌توانند تأثیر به سزایی داشته باشند. به کارمندان خود هدیه‌ای برای استفاده در زندگی روزمره ارائه دهید. این اقلام می‌توانند شامل خودکارهایی با آرم کسب‌وکار شما یا پیراهن‌های یقه دار یا کلاه‌هایی با نشان کسب‌وکار شما باشند.

    انواع هدیه تبلیغاتی مناسب نمایشگاه

در ادامه چند محصول محبوب و تبلیغاتی را به شما معرفی می‌کنیم که هر کسب‌وکاری می‌تواند آن‌ها را برای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خود در نظر بگیرد و خاطره ای ماندگار برای مخاطبانتان به جا بگذارد.

ست هدیه دفترچه و خودکار تبلیغاتی

در نمایشگاه‌های تجاری اکثر بازدیدکنندگان از مواردی که توجهشان را جلب کرده یادداشت‌برداری می‌کنند. سؤال «ببخشید کاغذ یادداشت و خودکار دارید؟» را ممکن است چند بار بشنوید و این دقیقاً همان فرصتی است که برای شروع یک مکالمه تجاری به سراغ شما می‌آید. می‌توانید ست هدیه دفترچه و خودکار خود را به آن شخص تحویل دهید و به او کمک کنید. از او بخواهید که تا این هدیه شما را نگه دارد و نام تجاری و فعالیتی که انجام می‌دهید را ذکر کنید. یک ست هدیه دفترچه و خودکار یا برگه‌های برچسبی باکیفیت و ارزان‌قیمت را با مشخصات تماس خود به‌عنوان یک کارت ویزیت کاربردی ماندگار و منحصربه‌فرد چاپ کنید.


ابزارها و لوازم جانبی

هدایا و ابزارهای مارک‌دار نیز یک وسیله بازاریابی عالی هستند. به لطف لوگوی برجسته شما، آنها راهی عالی برای تبلیغ برند شما می‌شوند. ارائه یک هدیه یا ابزار مارک تجاری در نمایشگاه، فرصتی استثنایی برای ایجاد یک برداشت عالی برای مشتری بالقوه است. به‌عنوان‌مثال نگهدارنده‌های موبایل و یا شارژ فندکی که برای استفاده در اتومبیل همواره موردنیاز هستند، ازاین‌دست هدایا به شمار می‌روند.

هدایای چوبی

ابزارها و هدایا مانند استعاره عمل می‌کنند. آنها ایده‌ها و برداشت‌های خاصی را که مصرف‌کنندگان با کسب ‌وکار شما ارتباط می‌دهند را تصویر می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، ارائه یک گلدان کوچک با نگهدارنده چوبی و یا یک ست چوبی رومیزی، تصوری کاملاً متفاوت از تقویم سنتی، موس پد یا خودکار ایجاد می‌کند. به همین ترتیب، یک هدیه سفارشی ساخته شده که به‌وسیله آن اعتبار سبز را به مخاطبان خود منتقل کنید.

کیف نمایشگاهی

اگر می‌خواهید یک بیلبورد با نام تجاری خود، در رویدادی که در آن دوش‌به‌دوش رقبا هستید حمل شود، چند کیف تبلیغاتی بزرگ را با چاپ برجسته تهیه کنید و آنها را به بازدیدکنندگان ارائه دهید. قطعاً از این هدیه شما به دلیل حجم بروشورها و هدایای ریز و درشتی که از سایر غرفه‌ها نیز دریافت می‌کنند استقبال خواهند کرد و باکمال‌میل تصویری را برای نمایش به همه با خود همه‌جا می‌برند.

هدایای چرم

شما می‌توانید برای مشتریان خاص خود تعداد محدودی بسته هدیه چرم در نظر بگیرید یا حتی با هدیه دادن یک جاکلیدی چرم برای همیشه همراه مشتریان خود باشید و در خاطر آنها ماندگار بمانید. یک بسته کاربردی چرم یا حتی جاسوئیچی چرم با نام برندتان شما را همواره در معرض تکرار برند قرار می‌دهد. مشتریان شما را فراموش نمی‌کنند و اطلاعات شما را برای توصیه یا تماس مجدد با شما در دست دارند.

هدایای دیجیتال

با توجه ‌به نوع برندتان می‌توانید هدایای دیجیتال با طیف قیمتی مناسب را به‌عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کنید. یک فلش مموری، پاوربانک، اسپیکرهای همراه و ... می‌توانند انتخاب خوبی برای کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه دیجیتال باشد.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

لیوان‌تبلیغاتی جایگزین عالی و سازگار با محیط‌زیست برای فنجان قهوه و چای یکبار مصرف به‌خصوص در محیط کاری هستند. سبک‌های زیاد و طیف وسیعی از رنگ‌ها وجود دارد تا هر روز برند شما را در دست مشتری برجسته کند. با هزینه بسیار کمی برای هر لیوان، می‌توانید یک هدیه عملی بدهید که سال‌ها ماندگاری دارد و ساده اما جذاب است.

سخن پایانی

هر محصولی را که برای برجسته‌کردن کسب‌وکار خود در نمایشگاه انتخاب می‌کنید، در نظر داشته باشید که هدایای تجاری می‌توانند کاتالیزور خوبی برای تعاملات آینده شما با مشتریان بالقوه و یا قدیمی باشند. آنها در لحظه حسن‌نیت شما را به مخاطب القا می‌کنند و تا زمانی که نیازی به خدمات شما ایجاد می‌شود در معرض دید هستند؛ بنابراین بودجه گران‌بهای بازاریابی شما هدر نمی‌رود. با حس هفتم به‌عنوان یک کانون تبلیغاتی و توزیع‌کننده هدایای تجاری با‌تجربه مشورت کنید.

شما می‌تواند هدایای تبلیغاتی سفارشی خود از حس هفتم را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین تهیه کنید. هنگامی که کالای تبلیغاتی مناسب خود را شناسایی کردید، و یا حتی برای انتخاب بهتر می‌توانید با حس هفتم ارتباط برقرار کنید، لوگوی خود را آپلود کرده و سفارش خود را برای تحویل سریع ثبت کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ