ثبت نام صرافی mxc

بررسی نحوه ثبت نام صرافی mxc

اقتصاد ایران: مدت ها است که بازار رمز ارز ها، به یکی از پربازده ترین بازار های مالی در دنیا تبدیل شده و اکثر افراد، ترجیح می دهند که سرمایه خود را در این بازار سرمایه گذاری کنند. در این بین، انتخاب یک صرافی مطمئن، می تواند به شما در راحت تر شدن خرید و فروش ارز های مختلف کمک کند. صرافی mxc یا همان صرافی mexc، یکی از صرافی های بین المللی در این حوزه بوده که کاربران بسیاری در آن به فعالیت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ،مدت ها است که بازار رمز ارز ها، به یکی از پربازده ترین بازار های مالی در دنیا تبدیل شده و اکثر افراد، ترجیح می دهند که سرمایه خود را در این بازار سرمایه گذاری کنند. در این بین، انتخاب یک صرافی مطمئن، می تواند به شما در راحت تر شدن خرید و فروش ارز های مختلف کمک کند. صرافی mxc یا همان صرافی mexc، یکی از صرافی های بین المللی در این حوزه بوده که کاربران بسیاری در آن به فعالیت می پردازند.
به همین خاطر، در ادامه ی مطلب به بررسی ثبت نام صرافی mxc پرداخته و نکات مرتبط با این صرافی را نیز معرفی خواهیم کرد.

صرافی mxc

به طور خلاصه، در مورد این صرافی اینطور می توان گفت که یکی از صرافی های نه چندان رده بالای بین المللی بوده که به صورت رسمی برای مشتریان ایرانی خود خدماتی ارائه نمی کند. بنابراین برای استفاده از آن می بایست از آی پی دیگری استفاده کنید. همچنین، توجه داشته باشید که برای برداشت روزانه کمتر از 3 بیت کوین نیازی به احراز هویت نمی باشد.

ثبت نام صرافی mxc

همان طور که اشاره شد، ثبت نام در صرافی mxc، تفاوتی با دیگر صرافی های بین المللی ندارد. اما در هر صورت بهتر است برای امنیت بیشتر، از تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. رابط کاربری موجود در این صرافی، بسیار روان و مناسب بوده و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. همچنین، در هنگام خرید و فروش، نیازی به مراحل اضافه نبوده و سرعت، ملاک اصلی این صرافی می باشد.

نکته دیگری که در مورد ثبت نام در این صرافی قابل ذکر است ، نحوه واریز وجه جهت خرید ارز های مختلف می باشد. برای واریز وجه در صرافی mxc، دو روش قابل استفاده می باشد :

  1. انتقال مستقیم از طریق حساب بانکی
  2. کارت های بین المللی نظیر ویزا کارت یا مستر کارت

بدین ترتیب می توانید مبلغ مورد نیاز خود را به حساب صرافی mxc خود واریز کرده و ارز دیجیتال مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید. البته در نظر داشته باشید که برای این کار روش دوم توصیه می شود. در صورتی که می توانید از کارت های بین المللی نظیر مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کرده تا مشکلی در هنگام شارژ کردن حساب ایجاد نشود.

نکته دیگری که در هنگام کار کردن با این صرافی خوب است مد نظر داشته باشید، کارمزد تراکنش ها در این صرافی می باشد. همان طور که می دانید، صرافی های مختلف، کارمزد های متفاوتی برای رمز ارز های خود دریافت می کنند. از این رو، بهتر است پیش از هر تراکنش خود، میزان دقیق کارمزد آن را بررسی کنید. گاهی اوقات به دلیل اختلال در شبکه های بین المللی ، میزان این کارمزد ها به طور موقت افزایش پیدا کند.

در نهایت، می توان فرآیند ثبت نام در صرافی mexc را آسان و مانند دیگر صرافی های بین المللی دانست. همچنین، در صورتی که قصد مطالعه مقالات بیشتر در حوزه رمز ارز ها را دارید، می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ی تحلیل فردا، آنها را مطالعه کرده تا اطلاعات بیشتر و دقیق تری در این حوزه به دست بیاورید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ