کارخانجات نوآوری فرصت جدید درایجاد کسب و کار درگیلان

اقتصاد ایران: مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان گفت : کارخانجات نوآوری فرصت های جدید در ایجاد و پویایی کسب و کارهای مبتنی بر خلاقیت و دانش روز در گیلان هستند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،دکتر یونس رنجکش در چهلمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری در گیلان با محوریت بررسی راه اندازی کارخانه نو آوری در استان افزود : فضاهای راکد و غیر فعال و کارخانجاتی که به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیلی شده اند می توانند با برنامه ریزی های جدید و بهره مندی از دانش و خلاقیت و تبدیل فضاهای موجود به مکان های کار اشتراکی فرصت های جدید کسب و کار خلق کنند.
وی اظهار داشت : با توجه به تجربیات جدید ایجاد کارخانجات نوآوری در کشور و حمایت های دولت بویژه معاونت علمی ریاست جمهوری استان گیلان نیز می تواند از این فرصت استفاده کند.
وی اضافه کرد : با پیگیری هایی که انجام شد هم اکنون یک کارخانه نوآوری در گیلان اماده راه اندازی است و شرایط برای ایجاد نمونه های دیگر نیز فراهم است.
وی گفت : ایجاد این نوع کسب و کارها در فضاهای اشتراکی با توجه به تنوعی که در نوع فعالیت و شیوه های ان وجود دارد کمک بسیار خوبی در رونق تولید و چرخه زنجیره ارزش محصولات می باشد.
وی افزود: صندوق پژوهش و نو آوری در کنار پارک علم و فن آوری و اد اره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می توانند در شتاب دهی به فعالیت های کارخانجات نو آوری در استان با توجه به شرح وظایف و پشتیبانی ها اقدام کنند.
رنجکش در این جلسه بر ضرورت همکاری دستگاههای اجرایی مسوول در صدور مجوزهای لازم برای راه اندازی دومین کارخانه نوآوری گیلان تاکید کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ