دکتر قالیباف:

کارنامه اقتصادی ما قابل دفاع نیست

اقتصاد ایران: مشهد-رئیس مجلس با اشاره به اینکه ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم گفت: کارنامه ما در بخش اقتصادی قابل دفاع نیست.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، دکتر قالیباف در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مدرس در محل زیارتگاه این شهید والامقام در کاشمر افزود: ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم و این در حالی است که این ضعف به علت نبود امکانات مادی نیست.

وی به برخی اشکالات جدی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات در مجلس شورای اسلامی است؛ اگر مدعی انقلابی بودن باشیم، ولی نتوانیم بر مشکلات فارق آییم، یک قانونگذار مسئله محور نیستیم.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: اگر مصمم هستیم در این مسیر گام برداریم باید فرصت را برای مردم فراهم کرده و آنها را از صحنه کار و تلاش با قانون گذاری‌های اشتباه دور نکنیم.

دکتر قالیباف اضافه کرد: ما در مجلس عهد اخوت با کسی نداریم؛ آمده ایم که نشان بدهیم مردم صلاحیت و خلاقیت حل مشکل را دارند و این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان می‌درخشد و برخورداری از این وضعیت، مرهون مردمی است که با در صحنه بودن، به میدان آمدن، خون دادن و ... انقلاب را به موقعیت امروز رسانده اند.

وی با تاکید بر حل مشکلات و رفع موانع اشتغال در آینده نزدیک گفت: نباید بگذاریم امضا‌های طلایی مانع بروز خلاقیت و عملکرد فعالان شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت‌های منطقه کاشمر اشاره کرد و گفت: در جلسه با نخبگان حوزه کشاورزی و صنعت و معدن این منطقه و شهرستان شاهد بودم همه آنها با تمام سختی‌ها و خشکسالی‌های موجود، امیدوار به رفع مشکلات و تداوم توسعه در منطقه هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری را برد.

وی برای رفع مشکل جاده شادمهر به کاشمر و رفع موانع بر سر راه فعالیت اقتصادی مردم منطقه قول مساعد داد.

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: اعتقاد در نظام اسلامی همیشه بوده و هست که نقش اصلی از آن مردم است و نمونه بارز آن را در دوران دفاع مقدس و خیل عظیم شهدا شاهد هستیم.
نظری افزود: شهدا و جانبازان در حفظ نظام اسلامی نقش بارزی داشتند و معتقدیم برای حل مشکلات در تمامی بخش‌ها باید حرکت‌های مردمی آغاز شود.
وی در ادامه گفت: نقش دولت و دستگاه‌های دولتی حمایتی است و باید موانع را از مقابل حرکت‌های مردمی بردارند و تسهیل‌گر باشند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ