چرا باید از قفل هوشمند استفاده نماییم؟

اقتصاد ایران: یکی از جدیدترین ردپاهای تکنولوژی در حوزه های مختلف را میتوان در صنعت قفل مشاهده نمود. قفل هوشمند تازه ترین محصول این صنعت میباشد که در این چند سال اخیر به بازار راه پیدا کرده است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با قفل هوشمند و مزایای استفاده از قفل هوشمند آشنا نماییم.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، قفل هوشمند، به قفلی گفته میشود که دیگر نیازی به بازگشایی از طریق کلید ندارد و روش های مطمئن تری جایگزین کلید شده اند. روش های بازگشایی مانند اثر انگشت، تشخیص چهره، تشخیص خطوط کف دست، کارت دیجیتال، رمز عبور و تلفن همراه، مهمترین روش هایی هستند که قفل هوشمند از آنها برای جایگزینی کلید بهره میبرد.

برخی از این روش ها مانند استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره و اسکن خطوط کف دست، روش هایی هستند که کاملا با مشخصه های بیومتریک انسان ها در ارتباط میباشند و این خصوصیات انسان ها را از یکدیگر متمایز میکند این نکته نشان میدهد که با استفاده از این مشخصات منحصربفرد انسان ها، میتوان اطمینان داشت تنها نفراتی که میتوانند قفل را باز نمایند، افراد مجاز هستند. روش های دیگر مانند رمز عبور، تلفن همراه و کارت دیجیتال نیز در برابر کلید امنیت به مراتب بالاتری دارند و میتوانند خانه های شما را به محیطی امن تبدیل نمایند.

در بخش بعدی که به مهمترین مزایای استفاده از قفل هوشمند پرداخته میشود، بهتر میتوانید با ویژگی های مهم قفل هوشمند آشنا شوید.

مهمترین مزایای استفاده از قفل هوشمند

امنیت بسیار بالا

در بخش قبل نکاتی در مورد روش های بازگشایی قفل هوشمند اشاره شد که این روش ها در کنار سیستم های امنیتی به کار رفته در قفل های هوشمند، نقش اساسی در امنیت این قفل ها دارند. بازگشایی به کمک ویژگی های منحصر بفرد انسان ها مانند اثر انگشت، چهره و خطوط کف دست باعث شده است تا هرکسی نتواند به منازل افراد دسترسی داشته باشد. به همین دلیل، قفل های اثر انگشتی و قفل های تشخیص چهره، امن ترین قفل های موجود میباشند. همچنین قفل های هوشمند از سیستم های امنیتی خاصی بهره میبرند که به هکرها اجازه نمیدهد به سسستم قفل نفوذ کنند و با این روش ها، امنیت قفل های هوشمند را مختل نماید.

عملکرد سریع و آسان

یکی از مهمترین مزیت های قفل های هوشمند نسبت به قفل های قدیمی، عملکرد آسان و سریع قفل های هوشمند است. قفل های هوشمند با توجه به روش های بازگشایی خود، احساس راحتی بیشتری را به کاربر میدهد. بازگشایی قفل با کلید برای افراد مسن و حتی کودکاتن کار سختی است اما با استفاده از قفل های هوشمند، این افراد نیز دیگر مشکلی نخواهند داشت. همچنین سیستم پردازنده قفل های هوشمند به گونه ای است که با هر روش بازگشایی، در کمتر از یک ثانیه دستور بازگشایی را صادر میکند.

جذابیت بصری فوق العاده

یکی از نقصان های قفل های کلیدی، ظاهر نچندان زیبای آنان بود و تولید کنندگان نیز هیچ تلاشی برای برطرف نمودن این نقص نمیکردند. سازندگان قفل هوشمند با آگاهی نسبت به این نقیصه مهم، قفل های خود را با ظاهری جذاب و زیبا تولید نمودند. تولید کنندگان قفل های هوشمند با تاکید بر روی جذابیت بصری، زیبایی را به درب خانه ها هدیه دادند و در این زمینه نیز بهتر از قفل های قدیمی قافیه را به قفل های هوشمند باختند.

قابلیت کنترل از راه دور

هیجان انگیزترین مزیت قفل هوشمند نسبت به قفل های قدیمی، امکان کنترل از راه دور این نوع قفل ها است. معمولا قفل های هوشمند امروزی از قابلیت اتصال به تلفن همراه برخوردار هستند و این ویژگی مهم باعث شده است تا افراد بتوانند از طریق تلفن همراه، به قفل خانه خود دسترسی داشته باشند. این مزیت مهم باعث شده است تا دیگر هیچ فردی پشت درب خانه نماند. همچنین با استفاده از این قابلیت مهم میتوان رفت و آمد افراد به خانه را کنترل نمود.

کاربردهای قفل هوشمند

شاید با توضیحات ارائه شده در این دو بخش، شما تصور نمایید که قفل هوشمند تنها برای استفاده بر روی درب منازل و ادارات به کار میرود اما اینطور نیست. قفل های هوشمند در چند کاربری مختلف تولید میشوند که قفل های مسکونی و اداری تنها یک کاربری آن محسوب میشود. قفل های هوشمند علاوه بر استفاده در ادارات و منازل در باشگاه های ورزشی، هتل ها، اتاق های سرور، بانک ها، کارخانه ها و حتی درب اتاق مدیران به کار میروند.

قفل هوشمند را از کجا تهیه نماییم؟

احتمالا بسیاری از افراد پس از آشنایی با قفل هوشمند و مزایای استفاده از آن، به فکر خرید قفل هوشمند افتاده اند تا این قفل مطمئن را جایگزین قفل های قدیمی خود نمایند اما سوال مهمی که در ذهن این افراد به وجود می آید این است که قفل هوشمند را از کجا تهیه نماییم؟

با جستجو در گول متوجه بسیاری از برندها در این زمینه میشوید و شاید این حجم از محصولات خارجی و داخلی شما را کمی گیج کند. به همین دلیل ما با انجام تحقیقات تخصصی به یک برند مطرح ایرانی در حوزه تولید قفل هوشمند رسیدیم که میتواند بهترین گزینه برای خرید محسوب شود.

در حال حاضر گروه صنعتی تنسر لاک، با سالها سابقه در زمینه تولید انواع قفل، بهترین برند تولید کننده قفل های هوشمند بیومتریک در ایران به شمار میرود. این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و به روز، توانسته است قفل های بسیار مطمئن و با کیفیت تولید نماید و آنها را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی مهم دیگر قفل های هوشمند تنسر لاک، طراحی زیبا و منحصربفرد آنها است. قفل های هوشمند تنسر لاک همواره نامزد دریافت جایزه برترین طراحی سال در صنعت قفل هوشمند بوده اند و قفل هوشمند دماوند تنسر لاک، توانسته است موفق به دریافت این جایزه شود.

اگر بخواهیم نام چند محصول پرفروش تنسر لاک را نام ببریم، محصولاتی همچون قفل هوشمند سهند، قفل هوشمند دماوند و قفل هوشمند پاسارگاد را میتوان به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین قفل های هوشمند تنسر لاک نامید. قفل هوشمند سهند، اقتصادی ترین محصول تنسر لاک است و سازندگان ساختمان ها و برج های مسکونی و اداری با توجه به ویژگی های بسیار عالی و قیمت مقرون به صرفه، در پروژه های خود از آن استفاده میکنند. قفل هوشمند دماوند به دلیل طراحی جذاب، روش های بازگشایی متنوع و قابلیت اتصال به بلوتوث و wifi، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. قفل هوشمند پاسارگاد نیز به عنوان کاملترین قفل هوشمند تولید شده در داخل کشور محسوب میشود و علاوه بر روش های بازگشایی موجود در قفل های تنسر لاک، از دو روش تشخیص چهره و تشخیص خطوط کف دست نیز بهره مند میباشد. همچنین قفل هوشمند پاسارگاد مجهز به چشمی دیجیتال است و فرد داخل منزل میتواند تصویر فرد پشت درب را مشاهده نماید.

از مهمترین ویژگی های محصولات تنسر لاک میتوان به روش های بازگشایی متنوع، سیستم ضد شوک و ضد سرقت، قابلیت رمزنگاری توابع خیالی، سیستم امنیتی دو مرحله ای و برخورداری از کلید مکانیکی برای استفاده در مواقع اضطراری اشاره نمود. پیشنهاد میشود پیش از اقدام به خرید قفل هوشمند، به وب سایت تنسر لاک مراجعه نمایید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ