توسط امداد باتری صورت می گیرد؛

طرح تعویض رایگان باتری ماشین های تویوتا

اقتصاد ایران: اگر قصد خرید باتری ماشین به صورت آنلاین را دارید، از سایت معتبر خرید انجام دهید و دقت داشته باشید که مصرف کننده‌های سایتی که انتخاب کردید، از خدمات آن رضایت کامل داشته باشند. به عنوان نمونه از شرکت‌های با تجربه در این زمینه می‌توان به شرکت امداد باتری اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، بنا بر اعلام امداد باتری، باتری ماشین وظیفه تأمین برق لوازم الکترونیکی خودرو در هنگام خاموش بودن ماشین را بر عهده دارد. هر ماشینی نیاز به باتری مخصوص به خود دارد پس در صورت بروز مشکل و نیاز به تعویض باتری خودرو، ابتدا باید بدانید که به چه نوع باتری و با چه آمپری نیاز دارید. یکی از راه‌های درک این موضوع این است که به لیبل روی باتری فرسوده خودروی خود مراجعه کنید و یا از تعمیرکار و مکانیک خودرویتان سؤال کنید. از دیگر راه‌های دانستن این موضوع مراجعه به دفترچه نگهداری خودرو است. این دفترچه هنگام خرید خودرو معمولاً توسط کمپانی سازنده درون خودرو قرار داده می‌شود.

بهترین گزینه برای شما می‌تواند انتخاب باتری ماشین از بین باتری‌های سیلد اسید شرکت  صباباتری و سپاهان باتری باشد زیرا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند و تکنولوژی جدیدتری در بین انواع باتری‌های موجود در بازار ایران دارند.در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی تویوتا کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.1601.co    می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

خرید باتری تویوتا کمری

همه مدل های کمری برای سال 2021 همچنین دارای یک فناوری و تجمل لوکس با صفحه نمایش چند رسانه ای شناور جدید در اندازه های 7 اینچ یا 9 اینچ هستند، به علاوه الگوی صندلی ماهیان شکاری جدید در درجه XLE. با حذف لیست طولانی پیشرفت ها، قسمت های جلویی بازسازی شده تفاوت بیشتری بین درجه های کمری ایجاد می کند. این توسعه برای سال 2021 به دنبال سالی است که در آن کمری گزینه چهارچرخ محرک و اولین مدل عملکرد TRD خود را اضافه کرد. درجه “L” برای سال 2021 متوقف شده است. LE در حال حاضر نقطه ورود خط مدل می شود. به طور کلی، کمری 2021 امروزه 17 گزینه مختلف در بخش سدان های متوسط ​​ارائه می دهدتویوتا کمری دوباره در لنکستر قرار دارد تویوتا، به راحتی در نواحی شرقی پترزبورگ، لیتز و یورک خدمت می کند، با سبک کلاسیک کمری که برای سال 2019 به روز شده است. نمای بیرونی دارای ظاهری روان با سپرهای جلو و عقب اسپرت و در عین حال زیبا و فضای داخلی تازه است. برای هر مسافری راحت است امروز به لنکستر بروید و یک تویوتا کمری 2019 را آزمایش کنید و جدیدترین نسخه این سدان جاودانه را ببینید که محدودیت ها را پشت سر گذاشته است اما هنوز هم مانند همیشه قابل اعتماد است.

مشخصات باتری تویوتا کمری : برای انتخاب باتری مناسب یک خودرو باید به دو نکته توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین باتری را برای خودروتان تهیه کنید. نکته اول این است باتری باید میزان آمپر مناسبی داشته باشد تا بتواند به راحتی برق مورد نیاز ماشین را فراهم سازد، مورد بعدی اندازه ابعاد باتری است که باید به گونه ای باشد که به راحتی بر روی ماشین نصب شود، زیرا اگر یک باتری به درستی بر روی ماشین قرار نگیرد، از گارانتی خارج می شود.

خرید باتری تویوتا یاریس

تویوتا یاریس با مشخصات اروپایی تا به حال تنها در دو بدنه سه یا پنج درب هاچ بک در دسترس بوده است، اگرچه این پلت فرم سازگار همچنین مشتقات کوپه و سالن را برای بازارهای دیگر ایجاد می کند. طراحی شده در استودیوی ED2 تویوتا در فرانسه، یاریس شیک، با شخصیت و دارای طعم کاملا اروپایی بود، با بدنه ای نسبتاً بلند، جادار و دارای ساختار ارگانیک که بر اساس مفهوم طراحی مرکزی ابعاد انسانی ساخته شده بود. این به معنای تجدید نظر اساسی در چیدمان داخلی، از جمله موقعیت مرکزی یک خوشه ابزار دیجیتال برای کاهش زمان و تلاش برای تمرکز مجدد چشم راننده از جاده است. اقدامات ایمنی نیز بسیار عالی بود و عملکرد محیطی آن از بهترین در کلاس خود بود.

باتری مناسب یاریس : باتری فابریک ماشین تویوتا یاریس، باتری 35 آمپر در قالب B20 است. باتری 35 آمپر می تواند به راحتی برق مورد نیاز ماشین یاریس را فراهم  سازد و از نظر ابعاد و اندازه، به گونه ای است که به راحتی در جایگاه خود قرار می گیرد. علاوه بر باتری 35 آمپر، باتری 45 آمپر در قالب B24 نیز برای این ماشین مناسب است.

خرید باتری تویوتا لندکروز

تویوتا، خودروساز ژاپنی، لندکروز جدید را در بازار داخلی خود معرفی کرد. لندکروز جدید بر اساس پلتفرم GA-F ساخته شده است، نسخه ای به روز شده از قاب نردبان سنتی. اعتقاد بر این است که پلت فرم به روز شده با سختی بالا 20 درصد سخت تر از سری 200 است. جالب است بدانید که پلت فرم به روز شده 200 کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی است. لندکروز جدید در پنج گزینه مختلف موجود است، GX ، AX ، VX ، GR Sport و ZX. گزینه موتور بنزینی در هر پنج نوع موجود است، در حالی که نسخه GX در یک پیکربندی پنج نفره موجود است و بقیه به صورت استاندارد از هفت صندلی استفاده می کنند. نسخه دیزلی فقط در پیکربندی پنج صندلی و در دو گزینه GR Sport و ZX در دسترس است.

مشخصات باتری تویوتا لندکروز : باتری فابریک هر خودرویی توسط مهندسان سازنده آن ماشین با توجه به نیاز برقی خودرو انتخاب می شود و سینی باتری را با توجه به ابعاد آن باتری داخل کاپوت قرار می دهند. بنابراین شما از باتری خاصی می تونید برای خودرو خود استفاده کنید که هم بتواند نیاز برقی خودرو را تامین کند و هم بتواند به راحتی داخل سینی باتری ماشین قرار بگیرید.

باتری مناسب ماشین تویوتا لندکروز، باتری 70 آمپر در قالب پایه بلند D26 است که دارای ابعادی است که به راحتی در داخل سینی باتری لندکوز قرار می گیرد و برق مورد نیاز ماشین را تامین می کند. این باتری در نوع سیلد اسید، مناسب ترین باتری برای این خودرو است و شما نیز با خرید این نوع باتری خیالتان راحت است که باتری حداقل دو الی سه سال بهترین عملکرد را خواهد داشت.

خرید باتری پرادو

تویوتا پرادو یک SUV بزرگ با کابین هفت نفره و قابلیت اطمینان اثبات شده است. بسیار راحت است، آفرود عالی است و یک انتخاب عالی برای تورهای Outback است. تویوتا LandCruiser Prado که فروش زیادی دارد، واگن بزرگی از نوع SUV است که دارای کابین هفت نفره، قابلیت اطمینان اثبات شده و خدمات بی نظیر است. برای یک وسیله نقلیه بزرگ 4WD به عنوان یک ماشین خانوادگی روزانه بسیار راحت است، اما همچنین بسیار سخت ساخته شده است و یکی از بهترین انتخابها برای سفرهای طولانی مدت است. همه نسخه های پرادو مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک و ترمز اضطراری خودکار هستند دوربین دید عقب، ناوبری ماهواره ای، کروز کنترل، تهویه مطبوع، اتصال تلفن بلوتوث، تنظیم شیب و دسترسی فرمان، کنترل های صوتی و تلفن بر روی فرمان و پورت USB. سیستم ایمنی پیش از تصادف تویوتا، که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک، نسخه های شش سرعته دستی از اکتبر 2020 برای سال مدل 2021 از محدوده حذف شد.

مشخصات باتری تویوتا پرادو : باتری فابریک ماشین تویوتا پرادو، باتری 70 آمپر در قالب D26 است که دارای ابعاد و آمپر مناسب برای این ماشین است. باتری 70 آمپر بهترین انتخاب برای این ماشین است زیرا توسط مهندسان سازنده این ماشین با توجه به مشخصات فنی این ماشین انتخاب شده است باتری 70 آمپر در نوع سیلد اسید، متداول ترین نوع باتری موجود است که با توجه به ساختاری که دارند دارای طول عمر حدود دو الی سه سال هستند.

تعویض باتری ماشین

شما مالکین خودروی عزیز با شماره گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.

شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ