استان لرستان این هفته میزبان ریاست محترم جمهور

اقتصاد ایران: ظاهرا قرار است پنج شنبه 11 آذر 1400 رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی به استان سرافراز لرستان سفر کنند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،ضمن خوشامدگویی صمیمانه به ایشان و همراهان؛ به عنوان یک معلم اصالتا روستا زاده اهل بروجرد از ایشان چند خواسته دارم :
1- استان لرستان سرزمین دلیرمردان و شیر زنان نجیب ؛ فرهیخته ؛ مهربان و سرشار از استعدادهای بالقوه و بالفعل جغرافیایی و انسانی و... است. این استعدادها را به صورت علمی؛ منطقی ؛ عادلانه و هم جهت با اهداف توسعه ای کشور ؛ کشف؛ اولویت بندی؛ عملیاتی و بکارگیری نمایید.
2 - استان لرستان یکی از شریان‌ها و شاهراه های ارتباطی و مواصلاتی مهم کشور است. توسعه راه ها ؛ راه آهن و فرودگاه را برای آن جدی بگیرید.
3- استان لرستان شدیدا و قویا مستعد ارزآوری است. کافی است زیرساخت‌ها و بسترهای صنعت گردشگری را در آنجا حمایت و تقویت کنید.
4 - استان لرستان وقتی آباد و توسعه یافته می‌شود که موضوع فرهنگ و آموزش و بهداشت ؛ توسعه فضاهای آموزشی؛ حمایت از دانشگاه ها و مراکز علمی؛ تحقیقاتی؛ فرهنگی و بهداشتی بطور جدی مورد حمایت قرار گیرند.
5 - استان لرستان در طول 8 سال دفاع مقدس؛ بطور مستقیم در ابعاد مختلف درگیر جنگ بوده و امروزه باید توسط جنابعالی؛ به شایستگی در زمینه سازندگی و تخصیص بودجه و امکانات در اولویت‌های اول کاری شما باشد.
6 - استان لرستان سرزمین فقاهت و فرهیختگان و ادب و هنر است. در تحکیم و تقویت و پشتیبانی این سرمایه معنوی آبرومندانه؛ هیچ کوتاهی نکنید. باشد که روح ملکوتی نادره دوران؛ مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی حاج آقا حسین بروجردی ( اعلی الله مقامه الشریف) دعاگوی همه خدمتگزاران راستین به این آب و خاک باشند.
7 - استان لرستان به همراه استان‌های ایلام؛ خوزستان؛ بوشهر؛ هرمزگان؛ سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی می‌بایست در صدر توجهات دولت در برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور باشند چرا که عمران و آبادانی این استان‌ها یک بار برای همیشه بار بسیاری از مشکلات را از روی دوش دولتها برخواهد داشت.
امید است مردم مهمان نواز و غیور و مهربان استان لرستان با اتحاد و وحدت و همدلی مثال زدنی شان یکدل و یکصدا میزبان شایسته ای برای دولتمردان باشند.
دکتر حسن خسروی
مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل مدیریت دولتی ایران

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ