وزیر کشور:

دولت حل مشکلات را به وابستگی خارج گره نمی زند

اقتصاد ایران: وزیر کشور با بیان اینکه دولت حل مشکلات کشور را به وابستگی به خارج گره نمی زند، گفت: دشمن بداند ما زیر بار زور نخواهیم رفت و این منطق روشن ما است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، احمد وحیدی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خدمت یک نعمت بسیار مهم است، اظهار کرد: استاندار جدید خراسان جنوبی آقای جواد قناعت، اهل جهاد، با سابقه خوب و دارای مدارج علمی است.

وزیر کشور بیان کرد: جمهوری فصل جدیدی از حیات خود که عزت همراه با ارزش‌های انسانی است را شروع کرده و عزت ما نیز برگرفته از ایمان است.

وحیدی با تاکید بر اینکه عزت ما بدون کوتاه آمدن در برابر قدرت‌ها و با بصیرت مردم محقق شده است، گفت: امروز در دوره جدید در حالی فصل خدمت را شروع کرده‌ایم که دشمنان یکی پس از دیگری کنار رفته و یا در حال کنار رفتن هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز با شکسته شدن سیاست‌ها، خستگی مفرط در ماشین نظامی و نفرت عمومی رو به رو است، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم مسائل را با ابر جنایتکاری حل کنیم که قاتل سردار سلیمانی است و دولت دیگر حل مشکلات را به وابستگی به خارج گره نمی‌زند.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان مذاکره را با عزت ادامه می‌دهند، افزود: دشمن بداند ما زیر بار زور نخواهیم رفت و این منطق روشن ما است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بر خواسته‌های مردم و مطالبات آنان سوار شود، افزود: مردم بر سینه دشمن خواهند کوبید و ما به خدمت این ولی نعمتان خود افتخار می‌کنیم.

وزیر کشور اظهار کرد: دولت حتماً به دنبال پاسخ گویی به مطالبات مردم است و با تمام توان مشکلات را حل خواهیم کرد.

وحیدی گفت: دولت با تدبیر و برنامه‌ریزی تلاش می‌کند روز به روز وضعیت بهتر شود و البته مشکلات در این دو سه ماهه شروع نشده و اخلاق‌مداری رئیس‌جمهور اجازه نمی‌دهد به قبل و موضوعات گذشته بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های خراسان جنوبی چون قطب شتر بودن استفاده کنیم، گفت: خراسان جنوبی بهشت معادن است و این استان با همه محدودیت‌ها در حوزه پیشرفت می‌تواند الگو باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه در کنار مردم افغانستان بوده و فعالیت اقتصادی از طریق مرز را توسعه خواهیم داد، گفت: فعالیت اقتصادی در مرز نیز مبتنی بر صادرات خواهد بود.

وحیدی یادآور شد: بخش خصوصی و سرمایه گذاران در حقیقت کارشان مجاهدانه است و باید آنان را گرامی بداریم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی همه از شیعه و سنی باید دست در دست یکدیگر برای توسعه کار کنند، ادامه داد: همت دولت بر این است که موانع سرمایه گذاری را بردارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ