آهن تخفیف عرضه کننده انواع آهن آلات با کیفیتی درجه یک

اقتصاد ایران: در حوزه ساختمان سازی، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد شرط اصلی است. امروزه با وجود تحریم ها و قیمت سر به فلک کشیده مواد اولیه خرید محصولات گالوانیزه جهت ساخت و ساز نیاز به هزینه بسیار زیادی دارد. از طرفی یافتن مدل های با کیفیت و اصل ان در بازار امروز بسیار دشوار است. اما جای هیچ نگرانی نیست. آهن تخفیف عرضه کننده انواع محصولات و مواد اولیه ساختمان سازی است که می توانید با خاطری آسوده موارد مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان و کیفیتی تضمینی خریداری کنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،به جرات می توان گفت هر متریال فلزی که برای ساخت و ساز نیاز داشته باشید را می توانید از فروشگاه آهن تخفیف خریداری نمایید. اما از بین دسته بندی محصولات آن یک سری از محصول ها بسیار پر فروش تر و پر کاربردتر هستند که برخی از آن ها عبارتند از: رابیتس، پروفیل، میلگرد ساده و ... که در زیر به صورت مختصر توضیحی در مورد این محصولات ارائه میکنیم.

قیمت رابیتس آهن تخفیف

نحوه خرید رابیتس

رابیتس ورقه مشبکی از فولاد هستند که از ورق های گالوانیزه گرم ساخته شده اند. در برخی مواقع این قطعه را با نام راویس نیز می شناسند. با کشش ورقه ها و همچنین پرس کردن آن ها ساخته شده است و بعد از برش اماده استفاده است. از رابیتس برای مصارف زیر استفاده می شود:

  1. برای ساخت سقف های کاذب
  2. گچ بری ها و گچ کاری ها 
  3. بازسازی و ترمیم کردن ساختمان های قدیمی
  4. پوشش دادن بتن های سیمانی
  5. پوشش دادن آرماتور ها و تیر آهن ها

راویز در ابعاد ۶۰ *۲۴۰ سانتی متر تولید و به فروش می رسند. مساحتی در حدود ۱.۴۴ متر دارند و پوششی به همین مساحت را به سقف ارائه می دهد. با در نظر گرفتن قدرت تحمل آن، این مقدار معمولا ۱.۴ متر محاسبه می شود. با تقسیم کردن متراژ کاری بر این عدد، می توان تعداد موردنیاز را بدست آورد. این کار از تحمیل هزینه اضافی به سازندگان جلوگیری می کند. این محصول با سیم یک ورق سیم مفتول و یا بافته شده، شبیه به پارچه است.

ورق سیم به مصالح ساختمانی متصل شده است. ما با تکیه بر پیشینه خود در تولید و فروش رابیتس، بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم.. رابیتس ها انواع مختلفی دارند که برحسب وزن و تعداد ستون های ان تقسیم می شوند. هرچه ضخامت ورقه ها بیشتر باشد وزن ان بیشتر خواهد بود. ستون ها یا همان ردیف های رابیتس نیز به تعداد مشخص تولید می شود که رد برخی موارد می توان ان را بسته به نیاز خود کمتر و یا بیشتر کرد. قیمت ان نیز برحسب ورق محاسبه می شود. قیمت هر ورق نیز بسته به نواسانات بازار متغییر است.

قیمت پروفیل و انواع این محصول پر کاربرد

پروفیل یا (قوطی آهن) یکی از مصالح بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی، ساخت پل ها، شهر سازی و ماشین سازی است. ما در این جا قصد داریم تا شما را بیشتر با پروفیل آشنا کنیم.

 از پروفیل ها برای قالب بندی و ساخت لوله، نما ساختمان، درب و پنجره و ... استفاده می شود. معنی لاتین ان ثابت بودن یک مقطع با اندازه های از پیش تعیین شده است. جنس پروفیل ها متفاوت است و هر یک کاربرد های اختصاصی خود را دارد و قیمت پروفیل با توجه به جنس و نوع کارخانه تولید کننده آن متغییر است.

برای مثال: پروفیل آلومینیومی برای ساخت پنجره استفاده می شود و ... البته با مواد سازنده دیگری همچون کامپوزیت، گالوانیزه و ... نیز ساخته می شود که هر یک ویژگی های اختصاصی و کاربرد های مخصوص خود را دارند.

قیمت پروفیل

ابعاد و ضخامت های تولیدی ان نیز با یکدیگر فرق دارد و دست شما برای انتخاب با در نظر داشتن نوع مصرفی خودتان باز است. پروفیل ها در دو نوع هستند که شامل موارد زیر می باشد:

  1. پروفیل باز: این نوع از پروفیل ها با سطح مقط z شناخته می شوند و از ان ها برای پروژه های بسیار بزرگ استفاده می شود. پروژه هایی نظیر ساخت: سوله، پارکینگ، سالن ورزشی و ... .
  2. پروفیل بسته: نوع دیگری از پروفیل است که برای پروژه های کوچکتری همچون: کرکره برقی، قوطی، درب و ... استفاده می شود.

تفاوت این دو پروفیل بر روی قیمت نهایی ان ها نیز تاثیر گذار است. 


تولید میلگرد ساده

میلگرد ها انواع مختلفی دارند که می توانید هر یک از مدل های ان را با توجه به نیاز خود از اهن تخفیف خریداری نمایید. یکی از پر فروش ترین و البته پر استفاده ترین میلگرد ها نمونه ساده ان می باشد. میلگرد ساده دارای اج نمی باشد. از این محصول در هر پروژه ساخت و سازی استفاده می شود. اهمیت به کار گیری میلگرد ساده از باب مستحکم کردن بتن و مقاومت کششی بالای ان است.

علاوه بر ساختمان سازی از میلگرد ساده در صنعت نیز استفاده می شود. تولید این میلگرد ها نیز خود دارای یک سری اصولی است که باید رعایت شود. قطر های مختلفی از ان نیز تولید شده است که بسته به کاربرد کاربران تولید و عرضه می شود. کم ترین قطر میلگرد ساده 6 میلی متر بوده و بزرگ ترین آن نیز قطری برابر با 200 میلی متر دارد.

مقاومت کششی ان نیز به صورت تقریبی برابر با 360 نیوتن متر است. میلگرد ساده با توجه به میزان سختی که دارد در رده نرم جای دارد. در برخی مواقع می توان از آن به عنوان میلگرد حرارتی نیز استفاده کرد. قیمت میلگرد ساده نیز برابر با مقدار مواد اولیه به کار رفته به همراه هزینه تولید است. قیمت مواد اولیه بر اساس اوضاع اقتصادی کشور متغییر است و به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی برای ان در نظر گرفت. 

خرید میلگرد ساده

یکی از موضوعات بسیار مهم در هنگام خرید میلگرد ساده، توجه به نحوه حمل و نقل آنها می باشد. معمولا حمل و نقل یکی از مهمترین مراحل خرید و فروش میلگرد ساده می باشد. با توجه به حجم خرید میلگرد ساده، ممکن است نحوه حمل و نقل آنها نیز تغییر کند. به طور معمول بهتر است که ده ساده به صورت بندیل جابجا شود.


خرید محصولات آهنی و فلزی از آهن تخفیف با قیمتی استثنایی

کیفیت در ساخت و ساز همیشه به عنوان اصل اول شناخته می شود. کیفیت سازه شما به مواد اولیه ای که جهت تولید ان استفاده کردید بستگی دارد. هرچه این قطعات باکیفیت تر باشد نتیجه کار نیز رضایت بخش و مستحکم خواهد بود. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف عرضه می شوند از مرغوب ترین مواد ساخته می شوند و دارای استحکام و کیفیت تضمینی است.

در کنار کیفیت بالا، قیمت ان نیز بسیار مناسب است. متقاضیان جهت خرید انواع محصولات می توانند با مراجعه به سایت آهن تخفیف به آدرس www.ahantakhfif.com خرید خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند و یا میتوانید با شماره تلفن 02155511555 تماس بگیرید و در کمتر از چند دقیقه خرید خود را ثبت کنید و سفارشتان را در ادرس خود تحویل بگیرید بی انکه نگران حمل و جا به جایی آن باشید.

علاوه بر این امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان وجود دارد. ناگفته نماند که می توانید انواع محصولات آهن تخفیف را به صورت عمده با قیمتی مقرون به صرفه و یا خرده و به تعداد مورد نیازتان سفارش داده و خریداری نمایید.  

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ