مطمئن ترین راه برای خرید گوسفند زنده

اقتصاد ایران: چگونه بدون هدردادن وقت و هزنیه اضافی در کوتاه ترین زمان ممکن گوسفند بخریم ؟

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،دسترسی سریع و راحت به گوسفند زنده که در شرایطی طبیعی و مناسب پرورش داده شده باشد در شهرهای صنعتی نظیر تهران همیشه دشوار بوده و افراد برای  پیداکردن یک دامداری و مرکز فروش گوسفند زنده جهت ذبح و قربانی گوسفندانی سالم و مناسب معمولا دچار مشکلات متعددی از قبیل عدم اطمینان به فروشنده و یا عدم اطمینان از بابت روند تغذیه و سلامت گوسفند هستند. به همین منظور توصیه می‌شود برای تهیه‌‎ی گوسفند زنده با کیفیت از نژادهای خوب ایرانی به سراغ وبسایت‎‌های اینترنتی چون بازار گوسفند رفته و با اطمینان خاطر بیشتری دام مدنظر خود را از این مراکز تهیه فرمایید تا گوسفندانی سالم را به بهترین قیمت و با خدماتی مختلفی از جمله ذبح رایگان ، خرد کردن گوشت و پاک کردن کله پاچه ، تهیه کرده باشید.

آشنایی با ویژگی‎‌های گوسفندان زنده سالم

یکی از مواردی که در کنار خرید از مراکز مورد اطمینان که گوسفندان خود را تحت نظر دامپزشک نگهداری می‌کنند و می‌تواند بسیار کمک کننده باشد، آشنایی با ویژگی‌‎های یک گوسفند زنده سالم می‎‌باشد. تشخیص سلامت یک گوسفند و تهیه‌‎ی گوسفندانی که از سلامت و بهداشت کافی بهره‎‌مندند به گونه‌‎ای تضمین کننده سلامت انسان می‌باشد. چرا که با حضور انگل‎‌ها یا بیماری‌‎های متعدد در گوسفندان این بیماری‎‌ها از طریق مصرف گوشت آن‎‌ها به انسان منتقل شده و سلامت وی را به خطر می‎‌اندازند. به همین دلیل بهتر است با کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تشخیص گوسفندانی سالم، از ایجاد سوء استفاده گری‎‌هایی که در این حیطه وجود دارد، جلوگیری به عمل آورید. از جمله موارد حائز اهمیتی که در شناسایی گوسفندان سالم می‌بایست به آن توجه نمود، نشخوار کردن گوسفند است. گوسفندانی که سرحال نیستند و به نشخوار نیز نمی‎‌پردازند گزینه‎‌ی مناسبی برای تهیه‎‌ی دام نبوده و بهتر است از خرید آن‌‎ها صرفه نظر نمایید.

نکته‎‌ی دیگری که در تهیه گوسفند زنده نیاز است بررسی شود، چشم‎‌های گوسفند می‌‎باشد. چشم‌‎های این حیوان می‌‎بایست کاملا شفاف بوده و علائمی مبنی بر بی حالی را نداشته باشد. مورد بعدی توجه به دهان و مخاط گوسفند می‌باشد. دهان و مخاط گوسفند می‌‎بایست فاقد مخاط اضافی باشد چرا که حضور مخاط زیاد در این نواحی نشانگر حضور مشکلات خاصی در گوسفند است. توجه به پشم گوسفندان در کنار مواردی که عرض نمودیم نیز می‌تواند تعیین کننده‎‌ی سلامت گوسفند باشد. چرا که گوسفندانی که از پشم یک دست و مرتبی بهره‌‎مند نیستند و یا کچلی‎‌هایی بر روی پشم‎‌های آنان مشاهده می‌شود از سلامت کافی برخوردار نخواهند بود که در این حالت بهتر است به سراغ مراکز دیگر و یا گوسفندان دیگر باشید.

آشنایی با خرید اینترنتی گوسفند

امروزه مبحث خرید آنلاین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و مشاغل مختلف باتوجه به استقبال خوبی که از روند این خرید انجام شده، شروع به تاسیس وبسایت‌های مخصوص و گسترش خدمات خود و امکان تهیه‎ غیرحضوری محصولات و خدمات نموده‌‎اند. صنعت دام پروری و دامداری نیز خوشبختانه با همراهی در این راستا توانسته در میان این مشاغل جایگاه ویژه خود را کسب نموده و به جذب مشتریان و ارائه خدمات اینترنتی در حوزه‎‌ی کاری خود بپردازد. در حقیقت افراد در حوزه‎‌ی خدمات اینترنتی دامداری با مراجعه به وبسایت‎‌های نظیر بازار گوسفند و تماس با شماره‌های درج شده در سایت و یا از طریق پرسش از کارشناسان سایت می‌توانند از قیمت دام زنده مطلع شده و با بررسی اطلاعات ذکر شده در سایت در خصوص نژاد گوسفندان و نحوه‎‌ی نگهداری از آنان آگاهی یابند و پس از تصمیم‌گیری در خصوص تهیه گوسفند زنده، به ثبت سفارشات خود بپردازند.

خرید گوسفند

خدمات بازار گوسفند

خدمات وبسایت بازار گوسفند به خرید گوسفند زنده برای امور مختلف محدود نشده و می‌توان از این سایت خدمات گسترده‎‌تری را نیز درخواست کرد. از جمله خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان فروش گوسفندان؛ وبسایت بازار گوسفند علاوه بر فروش گوسفند زنده به مشتریان، به عنوان یک خریدار آماده همکاری با دامداران عزیز نیز می‌باشد. به این ترتیب دامدارانی که در حیطه‌‎ی فروش دام نیز دچار مشکلاتی هستند و به مشتریان شهرنشین دسترسی ندارند و یا از بازاریابی و چگونگی فروش بهتر گوسفندان خود مطلع نیستند نیز می‌توانند به واسطه‎‌ی همکاری با این وبسایت با سرعت بالاتری به فروش دام پرداخته و به سودآوری دست پیدا نمایند.
  • امکان خرید چندین راس دام به طور همزمان؛ بسیاری از افراد در شروع تاسیس دامداری خود در انتخاب نوع دام و یا خرید چندین راس دام خوب و سالم با مسائل مختلفی رو به رو می‌شوند که این مسائل گاهی در روند راه اندازی دامداری گره‎‌هایی را ایجاد کرده و ممکن است منجر به کلافگی کارآفرین و فردی که قصد راه اندازی یک دامداری‎‌ را دارد بشود. به همین سبب توصیه می‌شود برای خرید چندین راس گوسفند زنده سالم و مورد اطمینان به طور همزمان به سایت بازار گوسفند مراجعه کرده و از طریق این وبسایت به راحتی گوسفندان مورد نیاز و مدنظر خود را در نژاد مشخصی تهیه فرمایید.
  • ارسال رایگان قصاب؛ بازار گوسفند در کنار ارائه گوسفندان مناسب ذبح عقیقه، کربلا، حج و اعیاد مختلف و.... برای افزایش سرعت عمل ذبح گوسفند و البته سهولت بخشیدن به مراحل ذبح و کاهش دردسرهای این موضوع به ارسال رایگان قصاب می‎‌پردازند که قصابان با تجربه به درخواست خود مشتریان می‌تواند گوشت‎‌ها را خرد کرده و به پاک نمودن کله پاچه و سیرابی بپردازند.
  • ارسال کارت خوان سیار؛ یکی دیگر از خدماتی که در بازار گوسفند در جهت اطمینان بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده است، ارسال کارت خوان سیار می‎‌باشد. در حقیقت افرادی که از نحوه‎‌ی ارسال و دریافت گوسفندان اطمینان خاطر ندارند می‌توانند پس از دریافت گوسفند به راحتی از طریق این کارت خوان‌‎ها به پرداخت هزینه‎‌ی گوسفند زنده خریداری شده بپردازند.
  • امکان ثبت سفارش به صورت شبانه روزی؛ یکی از خدماتی که در رابطه با سیستم آنلاین بازار گوسفند مطرح می‌شود، می‌توان به امکان ثبت سفارش در هر ساعات از شبانه روز اشاره نمود. در حقیقت به واسطه‎‌ی این مجموعه دیگر نیازی به مراجعه به مراکز مختلف جهت یافتن گوسفند زنده و مرغوب نبوده و هر فرد به راحتی بدون به هم ریختگی برنامه ریزی‎‌ها می‌تواند، گوسفند مدنظر خود را در هر ساعت از شبانه روز تهیه نمایند.
  • امکان سفارش مرغ و خروس محلی و ماشینی : به جز فروش دام های زنده ای همچون گوسفند ، بز و گاو یا گوساله در این مرکز می توانید با یک تماس مرغ و خروس محلی نیز خریداری نمایید. 

خرید گوسفندان زنده با نژادهایی متفاوت

در مبحث تهیه گوسفند زنده به جهت پرورش آن و یا حتی در جهت خرید گوسفند برای ذبح و قربانی نمودن آن برخی از افراد به نژادهای خاصی از گوسفند علاقه‎‌ی بیشتری نشان داده و آن گوسفندان را برای پرورش و یا قربانی کردن مناسب‎‌تر می‌دانند که خوشبختانه در بازار گوسفند امکان انتخاب گوسفند دلخواه با نژاد مدنظر وجود داشته و مشتریان از این بابت معمولا با محدودیت کمتری رو به رو هستند. از جمله نژادهای گوسفندان این مجموعه می‌توان به مغانی، تالشی، زل، مهربان، قشقایی، ماکویی، بهمئی و... اشاره نمود. این نژادها از بهترین نژادهای ایرانی هستند که دارای تغذیه سالم و ارگانیک بوده و دربهترین مراکز و مراتع شمال غرب کشور به چرا می‎‌پردازند.

قیمت دام زنده

ویژگی‌‎های مرکز بازار گوسفند

در این مبحث جهت اطمینان بیشتر شما عزیزان به بررسی ویژگی‎‌های ارزشمند مجموعه بازار گوسفند پرداخته‌ایم. از جمله این ویژگی‎‌ها می‌توان به وقت شناس بودن این مرکز و ارج و قرب نهادن به مشتریان و ارائه گوسفند زنده در زمان مقرر و تعیین شده اشاره نمود. یکی دیگر از ویژگی‎‌های ارزشمند بازار گوسفند ایجاد شرایط مساعد در جهت نگهداری گوسفندان و بهره‎‌مندی گوسفندان از پلاک بهداشت اشاره نمود. در حقیقت این مرکز برای افزایش اعتماد مشتریان و برطرف شدن شک و تردیدها و نگرانی‎‌هایی که از بابت سلامت گوسفندان وجود دارد با تحت نظر قرار دادن گوسفندان زیر نظر دامپزشک، گوسفندان بهداشتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

در صورت تمایل به تهیه گوسفند زنده می‌توانید به سایت بازار گوسفند مرکز ارائه دهنده‎‌ی دام به اقساء نقاط ایران، مراجعه نمایید. این وبسایت در کنار خدمات خرید و فروش گوسفند، به ارائه اطلاعات فراوان در خصوص پرورش و تولید مثل گوسفندان و مواردی از این قبیل پرداخته و در تلاش است تا به افزایش اطلاعات کاربران کمک شایانی نماید. جهت ارتباط بازار گوسفند می‌توانید از آدرس https://bazargosfand.com استفاده نمایید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ