معرفی برگزیدگان رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

اقتصاد ایران: مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار و در آن برگزیدگان این رویداد معرفی شدند. در این مراسم از تیزر بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ۶۸۰ تیم از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه با هم در سراسر کشور رقابت و در ادامه ۵۰۰ نفر بسیجی متشکل از ۱۰۸ تیم رقابت خود را با یکدیگر آغاز و تیم‌های شرکت کننده در ۴۸ ساعت ایده و تولیدات خود را اعلام و اجرایی کردند.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم آذرماه، ساعت ۱۳ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سه رشته پویانمایی، بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه آغاز به کار کرد و طی ۴۸ ساعت تا ساعت ۱۳ امروز چهارم آذرماه ادامه داشت.

مراسم اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج عصر روز گذشته، پنجشنبه، چهارم آذرماه برگزار و از تیم‌های برتر تجلیل شد.

در بخش پویانمایی حمد صالح اسدی، محمد صالح دهقانی، فاطمه عبدلی و نجمه مؤمنی مقدم از استان کرمان به عنوان تیم اول؛ اسماعیل براتوند، امیرحسین درج، علی خنده‌می و فاطمه پاک‌نژاد از استان خوزستان به عنوان تیم دوم و محمد رجبی و مصطفی جعفری از استان گلستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

در بخش بازی‌های رایانه‌ای بهنام رضایی، رضا شعبانی، سیدرسول قوامی، علیرضا موحد و مصطفی تراب‌زاده از استان اصفهان به عنوان تیم اول؛ امیرحسین حیدری، سیدمهدی حسینی عباس پورجاویدی، علی مرادی و محمدمتین رضایی از استان قم به عنوان تیم دوم و حمید حامدی‌فر، رضا رمضانی و محمد متین رضایی از استان قزوین به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

در بخش نرم‌افزار محمدسعید فداالدینی، مهدی شایان و مهدی نواب‌زاده از استان کرمان به عنوان تیم اول؛ آریا ولی‌زاده و پارسا رستمی از تهران بزرگ به عنوان تیم دوم و پویا لیلی‌زاده، حامد صفرنیا، عارف کشتکار، محمدمهدی نوری و مهدی چکامه از استان خوزستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

از دیگر بخش‌های این مراسم معرفی چهره سال فضای مجازی بود. در این راستا «محمدرضاگرایی» قهرمان کشتی المپیک و جهان به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد. همچنین مرحومه لیلا امیری، سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی صبح قزوین، مرحوم مهدی صانعی، مسئول سابق مرکز مپتای استان خراسان رضوی و طیبه ربانی، فرمانده گردان سایبری تایباد به عنوان چهره‌های ماندگار معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از تیزر بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» نیز رونمایی شد.

 برگزیدگان رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج معرفی شدند

داستان این بازی، روایتگر محاصره ۸۰ روزه شهر آمرلی توسط گروه تروریستی داعش و آزادسازی آن به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی است. تولید این بازی در حدود دو سال پیش آغاز شد و برای ارائه روایت جذاب، سازندگان به سراغ ساخت یک بازی اول شخص رفتند تا هیجان و رشادت‌های رزمندگانی که علیه تروریست‌های داعشی جنگیده‌اند به خوبی به مخاطب منتقل شود. این بازی دارای دو شخصیت اصلی با نام‌های رامین و بصیر است.

فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی، یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص (First Person Shooter) است که برای ساخت آن از موتور قدرتمند آنریل انجین استفاده شده، که بسیاری از بازی‌های روز جهان به وسیله آن ساخته ‌شده‌اند.

استفاده از این موتور گرافیکی، به سازندگان این اجازه را داده که اثری با کیفیت بالای گرافیکی بسازند و محیط‌های شهر آمرلی را به واقعی‌ترین شکل ممکن طراحی کنند.
این بازی ویدئویی شش ساعت گیم‌پلی دارد و سینماتیک‌های آن به ۴۰ دقیقه می‌رسد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی، تنوع بالای محیط‌های آن و وجود فصول مختلف در بازی است.این بازی دارای محیط‌های شهری، بیابانی، جنگلی، نیروگاه، روستاها و پایگاه‌های تروریستی است. روایت بازی در سه فصل پاییز، زمستان و بهار جریان دارد. سازندگان برای طراحی دقیق این محیط‌ها از هزاران قطعه عکس و فیلم‌های واقعی استفاده کرده‌اند تا بتوانند در کنار گیم پلی مهیج، یک روایت درست و دقیق را به مخاطبان ارائه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ