کشتی فرنگی نظامیان جهان|

شانس ۴ نماینده ایران برای کسب مدال طلا

اقتصاد ایران: پیکارهای پنج وزن نخست سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، در پایان مسابقات مقدماتی علی نوربخش در وزن 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، جمال اسماعیلی در وزن 82 کیلوگرم و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند و اشکان سعادتی‌فر در وزن 72 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌رود.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

براساس این گزارش، در وزن 55 کیلوگرم که چهار نفر شرکت‌کننده دارد و مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، علی نوربخش با نتیجه 3 - 3 از سد ویکتور ودرنیکوف از روسیه گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر مقابل ولازکو لوئیس آلفردو از کلمبیا پیروز شد. نوربخش در آخرین کشتی به مصاف رودیک مکرتچیان از ارمنستان می‌رود و در صورت پیروزی صاحب مدال طلای این وزن خواهد شد.

همچنین در وزن 63 کیلوگرم که شش نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه سه نفره و به صورت دوره‌ای برگزار شد. ایمان محمدی در گروه A این وزن در مبارزه نخست با نتیجه 3 بر 2 استپان ماریانیان قهرمان جهان از روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر صفر موراد هاروتیونیان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی لایونی عبدنور از الجزایر را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و حریف استپان ماریانیان قهرمان جهان از روسیه در دیدار فینال شد.

اشکان سعادتی‌فر در وزن 72 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر یک ماتئوس برناتک از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کارن اصلانیان دارنده مدال برنز اروپا از ارمنستان با نتیجه 7 بر یک مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. سعادتی‌فر در دیدار رده‌بندی به مصاف اسلیوا کریستوپاس از لتونی می‌رود.

در وزن 82 کیلوگرم نیز که هفت نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه چهار و سه نفره و به صورت دوره‌ای برگزار شد و جمال اسماعیلی در گروه B با نتیجه 9 بر صفر آرمیناس لیگنوگاریس از لتونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر عبدالکریم دوخالی از الجزایر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله گئورگیوس پریوولارکیس از یونان را با نتیجه 7 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال به مصاف شامیل اوژایف از روسیه می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم هم که هفت نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه چهار و سه نفره و به صورت دوره‌ای برگزار شد و مهدی بالی در گروه A در دور اول با نتیجه 4 بر یک تادیوز میچالیک از لهستان را مغلوب کرد. وی در دورهای بعدی با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی آیودا عبداله از سوریه و با نتیجه 5 بر یک آدم بودجملین از الجزایر را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بالی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 از سد مارتیناس نمسویسیوس از لتونی گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف السکاندر گولووین قهرمان زیر 23 سال جهان و دارنده مدال برنز اروپا از روسیه می‌رود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ