آموزش تیراندازی توسط "جواد فروغی" به معلولان مشهدی+ فیلم

اقتصاد ایران: گروه استان‌ها- جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک و جهان ضمن بازدید از موسسه خیریه شکوه مهر، به معلولان ذهنی این آسایشگاه تیراندازی را آموزش داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،جواد فروغی دارنده قهرمان تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو، صبح امروز از موسسه خیریه شکوه مهر بازدید کرد.

این قهرمان المپیک در حاشیه این بازدید، ضمن آموزش تیراندازی به فرزندان معلول ذهنی آسایشگاه  شهید بهشتی مشهد، در مسابقه تیراندازی آنان شرکت کرد.

قهرمان المپیک 2020 توکیو در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت تیراندازی ایران پس از درخشش در المپیک توکیو اظهار داشت: ظرفیت تیراندازی کشور تا یکی-دو سال قبل دیده نمی‌شد اما کسب مدال‌ها در قطر و افزایش سهمیه‌هایی که در تفنگ و تپانچه داشتیم، سبب شد به رشته تیراندازی بیش از گذشته توجه شود. 

فروغی با بیان اینکه از ابتدای امسال با کسب طلای جام جهانی هند و با قهرمانی اروپا و طلای المپیک، انتظارات به‌صورت تصاعدی از رشته تیراندازی و تپانچه بالا رفته است، خاطرنشان کرد: نزدیک‌ترین مسابقه‌ای که در پیش داریم، مسابقات جام‌جهانی مصر در اسفند‌ماه است که امیدوارم بتوانیم در آن شرکت کنیم. عمده مشکلات مربوط به تحریم و میزان واردات فشنگ و مهمات است. پس از برطرف‌کردن این مشکلات، باید روی موضوعاتی از قبیل آموزش و قراردادهایی که لازم است با مربیان و تشکیل کادر فنی تیم‌ها بسته شود، تمرکز کنیم. همچنین کشورمان برای حضور در المپیک پاریس وضعیت خوبی دارد اما برای رشته‌های فشنگ‌خور مشکلاتی وجود دارد. فدراسیون باید به فکر تهیه فشنگ باشد.

قهرمان تیراندازی المپیک 2020 توکیو ادامه داد: در وهله نخست انتخابات فدراسیون تیراندازی را در پیش داریم. پس از تعیین‌تکلیف‌شدن فدراسیون باید به فکر حل مشکلات باشیم. رئیس فدراسیون جدید باید بستن تیم‌هایی با نفرات مناسب برای بازی‌های آسیایی را در اولویت و دستور کار خود قرار دهد.

فروغی همچنین در بخشی از سخنانش به بازدید خود از آسایشگاه معلولان شهید بهشتی مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: در این آسایشگاه در خدمت کسانی بودیم که در مراکز بوستان‌های شکوه مهر مستقر هستند. از این بازدید حس خوبی گرفتم و باید تشکر کنم از کسانی که این عزیزان را در این آسایشگاه بر اساس استعدادهایشان تفکیک کرده، پرورش داده و به سطوح بالاتر ذهنی می‌رسانند.

این قهرمان المپیک 2020 توکیو با تاکید براینکه از مسئولان تقاضا دارم از این مراکز و مراکز گسترده شکوه مهر حمایت کنند و بدانند هزینه‌هایی که در این مراکز صورت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری روی این افراد مستعد است، تصریح کرد: خروجی فعالیت‌های دستی و هنری سطح قابل قبولی دارد و حتی می‌تواند در بازار عرضه شود. فعالیت‌های هنری افراد حاضر در این آسایشگاه شایسته این است که به بالاترین قیمت فروخته شود تا انگیزه بیشتری برای کسانی که در این آسایشگاه فعالیت دارند، فراهم کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ