فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی برگزار شد

اقتصاد ایران: فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های این صنعت، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، به همت شبکه ملی فن بازار ایران، فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی نوآوری ها و چالش های این صنعت ، پنجشنبه 27 آبان ماه در سالن 43 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
دبیر شبکه ملی فن بازار ایران در جریان برگزاری این فستیوال گفت: گسترش تولید لوازم خانگی در کشور با افزایش درخواستهای فناورانه از صنایع همراه بوده است در این راستا ضرورت وجود ساز و کاری مشخص برای معرفی نیازها و ظرفیت‌های موجود در عرضه‌های نوآورانه و اختراعات به عموم مردم و صنعتگران بیش از پیش به چشم می خورد.
محمدصالح خالقی ادامه داد: ما در شبکه ملی فن بازار ایران به دنبال معرفی اختراعات و نوآوری های شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و سولوشن پرووایدرها به صنعتگران برای رفع نیازهای صنعت و کمک زیست بوم فناوری کشور هستیم. در این راستا شبکه فن بازار ملی ایران به همت کارگزار منطقه‌ای استان قزوین رویداد فستیوال نوآوری های لوازم خانگی و صنایع وابسته را در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران برگزار کرد. هدف از برگزاری این رویداد معرفی نوآوری ها و اختراعات شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و سولوشن پروایدرها در حوزه صنایع لوازم خانگی به تولید کنندگان این حوزه بود.
او افزود: هدف ما معرفی نوآران داخلی به تولید کنندگان لوازم خانگی است تا این شرکت‌ها بتوانند نیازهای خود را با دانش بومی برطرف کرده و نسبت به افزایش سطح تولیداتشان اقدام کنند.
خالقی گفت: برای اجرای این طرح با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها ارتباط برقرار کردیم تا تولیدات و اختراعات نوآورانه خود را برای ما ارسال کنند. در حال حاضر حدود 52 اختراع و نوآوری فناورانه از شرکت های دانش بنیان کشور به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد. همه این 52 اختراع و نوآوری در این نمایشگاه حضور دارند.
دبیر شبکه ملی فن بازار ایران گفت: این 52 اختراع و نوآوری در راستای بهبود و حل چالش‌های مرتبط با داخلی سازی قطعات و محصولات در زمینه یخچال، فریزر، گرمایش، سرمایش و لوازم آشپزخانه هستند که از این میان 10 طرح مختلف که با بررسی‌های صورت گرفته قابلیت کمک به رفع نیازهای داخلی را دارند در رویداد فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی معرفی شدند.
خالقی ادامه داد: در این فستیوال طرح های نوآورانه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های داخلی در زمینه های هوشمند سازی (اینترنت اشیاء)، طراحی صنعتی، خدمات، کاهش انرژی، نرم افزارهای مدیریت زنجیره تامین، بازاریابی فروش و منابع انسانی، مواد اولیه و اینترنت چرخشی ارائه شد.
خالقی در پایان افزود: شرکت های دانش بنیان و استارتاپ هایی که در این رویداد حضور ندارند نیز می‌توانند با مراجعه به دفتر فن بازار منطقه‌ای قزوین به صورت حضوری یا از طریق سامانه، با ارائه دستاوردهای فناورانه خود در زمینه صنعت لوازم خانگی و صنایع وابسته ضمن ارتباط با بروکر مربوطه، نسبت به معرفی آن به صنایع اقدام کنند. بروکرها نیز همکاری درخواست کننده نیاز و برطرف کننده آن را مدیریت می کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ