چاپ نوار چسب برای تبلیغ برند و محصولات

اقتصاد ایران: یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی که بسیاری از تولیدکنندگان از آن برای تبلیغ برند محصولات و کسب و کار خود استفاده می‌کنند، چاپ نوارچسب می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ،یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی که بسیاری از تولیدکنندگان از آن برای تبلیغ برند محصولات و کسب و کار خود استفاده می‌کنند، چاپ نوارچسب می‌باشد.
به طور کلی فرآورده‌های چاپی ابزاری قدرتمند برای انتقال اطلاعات و معرفی کسب و کارها در سطحی گسترده هستند. چاپ چسب تبلیغاتی کاربردهای فراوانی دارد که استفاده در صنایع بسته‌بندی به عنوان مهم‌ترین کاربرد آن محسوب می‌شود.
بسته بندی‌های جذاب تاثیر بسزایی در افزایش فروش محصولات دارد. در ساخت نوار چسب‌ها از مواد اولیه‌ای استفاده شده است که قابلیت چاپ روی آن‌ها وجود داشته باشد.
نوار چسب‌هایی که روی آن‌ها برند و لوگوی  یک شرکت چاپ شده و برای بسته‌بندی محصولات به کار می‌روند، به طور نامحسوس به دیده شدن برند و تبلیغات بلند مدت کمک شایانی می‌کنند. چاپ روی نوار چسب نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی هزینه کمتری دارد.
در این مقاله قصد داریم درباره چاپ نوارچسب، چاپ چسب پهن و عوامل تاثیرگذار روی قیمت چاپ نوارچسب صحبت کنیم.

آشنایی با فرآیند چاپ چسب

احتمالا نوار چسب‌های باریک و پهن شیشه‌ای را که از آن‌ها برای بسته‌بندی محصولات یا چسباندن کاغذ و مصارف دیگر استفاده می‌شود، بارها از نزدیک مشاهده کرده‌اید. روی برخی از نوار چسب‌ها نام برند یا طرح لوگوی شرکت‌های مختلف با فاصله‌های منظم چاپ می‌شود.‌ چاپ نوارچسب فرآیندی است که طی آن نام یا لوگوی یک شرکت و برند با استفاده از دستگاه‌های مخصوص بر روی نوار چسب چاپ می‌شود. از چسب‌های چاپی برای بسته‌بندی محصولات و کالاها استفاده می‌شود. نوار چسب علاوه بر اینکه در بسته‌بندی کاربرد دارد، همزمان می‌تواند به عنوان یک روش غیرمستقیم بازاریابی تبلیغاتی، برند مورد نظر را به تعداد زیادی از مشتریان معرفی کند.

انواع چاپ چسب شامل چسب نواری، چاپ چسب پهن، چسب لوگودار، چسب پنج سانتی، چاپ چسب تبلیغاتی، چسب رولی، چسب مارکدار و غیره می‌باشد. چاپ نوارچسب به سه روش متفاوت انجام می‌شود که هر یک از روش‌ها دارای ویژگی‌ها و کیفیت منحصر به فردی هستند. مشتری‌ها بر اساس نیاز خود می‌توانند یکی از سه نوع نوار چسب‌های چاپ شده را انتخاب کنند. در ادامه روش‌های چاپ روی نوار چسب را توضیح می‌دهیم.

روش‌‌های چاپ روی نوار چسب

  • چاپ روی سلفون چسب

یکی از روش‌های چاپ نوارچسب این است که لوگوی شرکت یا نام برند روی قسمت سلفونی نوار چسب چاپ شود. در این روش طرح‌های چاپ شده با وضوح بالایی قابل مشاهده هستند و ظاهر زیبایی دارند. یکی از معایب این روش پاک شدن راحت تبلیغات برند و لوگو یا نوشته‌های روی چسب بر اثر سایش و تماس دست است.

  • چاپ روی بخش چسب‌دار

دومین روش چاپ نوارچسب این است که طرح لوگو و برند را روی قسمت چسب دار چاپ می‌شود. در این نوع چاپ تصاویر و نوشته‌های چاپ شده روی چسب ناخوانا و کمی مات و کدر به نظر می‌رسند. برای کسانی که قصد دارند از جنبه‌های تبلیغاتی و بازاریابی چسب استفاده کنند، این نوار چسب‌ها گزینه مناسبی نیستند.

  • چاپ بین سلفون و قسمت چسب‌دار

با استفاده از این روش طرح لوگو و برند را بین بخش داخلی سلفون حک می‌کنند و سپس قسمت چسب‌دار را روی آن قرار می‌دهند. این نوع چاپ هم به بهتر دیده شدن طرح چاپ شده کمک می‌کند و هم ماندگاری آن را افزایش می‌دهند. تماس دست و سایش نیز هیچ تاثیری در پاک شدن چسب نمی‌گذارد. به کسانی که می‌خواهند چاپ روی نوارچسب را برای کسب و کار خود سفارش دهند، این روش پیشنهاد می‌شود.

آشنایی با مزایای چاپ نوارچسب

  • کمک به تبلیغات مفید برند و محصولات در کسب و کارهای مختلف
  • امکان درج لوگو، درج نام و طرح شرکت به همراه اطلاعات دیگر روی نوار چسب
  • کیفیت بالا و ماندگاری زیاد در چاپ‌‌های بین سلفون و قسمت چسب‌دار نوار چسب
  • کمک به محافظت از اصالت محصولات
  • استفاده در پلمپ کردن و بسته‌بندی‌ محصولات
  • بالا بردن بازدهی با استفاده از افزایش کیفیت بسته‌بندی محصولات
  • کمک به اختصاصی شدن بسته‌بندی‌ها
  • معرفی فعالیت‌های برند و شرکت

تاثیر چاپ نوار چسب بر تبلیغات به عنوان یک روش موثر

برای بسیاری از افراد باور این موضوع سخت است که چاپ نوار چسب یک روش بسیار موثر و مفید در تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌رود. مشتریان هدف بلافاصله پس از مشاهده نام برند و لوگوی شرکت روی بسته‌بندی‌ها به آن توجه می‌کنند و ناخودآگاه نام برند در ذهن آن‌ها ماندگار می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای چاپ نوارچسب در تبلیغات این است که برای بسته‌بندی محصولات و نشان دادن آن‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی، تخصصی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. چاپ چسب پهن را می‌توان روی نوار چسب‌هایی که پهنای آن‌ها حدود پنج سانتی‌متر است، انجام داد. این نوع چسب در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. امکان سفارش چاپ روی نواری چسب‌هایی با تیراژ کم نیز وجود دارد.

شرکت‌های تولیدکننده در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانند نوار چسب‌های سفارش شده را چاپ و آماده کنند‌. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر مردم تمایل بیشتری به خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی دارند. این فروشگاه‌ها محصولات ارسالی را با استفاده از چاپ نوارچسب با برند همان فروشگاه بسته‌بندی می‌کنند و سپس به آدرس مشتری ارسال می‌نمایند. معمولا استفاده از چاپ چسب پهن برای با کیفیت‌تر شدن بسته بندی‌ها رواج بیشتری دارد.

آشنایی با مراحل سفارش چاپ نوارچسب

 قبل از سفارش چاپ نوار چسب برای برند خود باید به چند نکته اساسی و مهم توجه داشته باشید. در انتخاب نوار چسب حتما به جنس و عرض چسب مد نظر خود دقت کنید. رنگ لوگو یا برند خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با بسته‌بندی محصولات متناسب باشد و به جلوه زیباتری به آن ببخشد. شرکت‌های چاپ نوارچسب برای راحت شدن مشتریان و صرفه جویی در وقت آن‌ها، علاوه بر خرید حضوری امکان خرید آنلاین را نیز برای آن‌ها فراهم کرده‌اند. به راحتی می‌توانید طرح برند و لوگوی خود را به صورت آنلاین برای شرکت تولیدکننده نوار چسب ارسال نمایید. کلیشه طرح‌های ساخته شده قبل از تولید به مشتری نشان داده می‌شود تا در صورت تایید مشتری چاپ روی نوار چسب آغاز شود. معمولا سفارش‌ها بعد از ده تا پانزده روز آماده می‌شود و برای مشتری ارسال می‌گردد.‌

عوامل موثر روی قیمت چاپ نوارچسب

اندازه، عرض، متراژ، نوع چسب، کیفیت چسب و نوع رزین به کار رفته در تولید چسب عواملی هستند که روی قیمت چاپ نوارچسب تاثیر بسزایی دارند. همانطور که می‌دانید فرآیند چاپ روی نوار چسب هم روی نوار چسب‌های باریک و هم روی نوار چسب‌های پهن با عرض پنج سانتی‌متر امکان‌پذیر است. از چسب‌های پهن بیشتر برای بسته‌بندی محصولات و کالاها در داخل جعبه‌ها و کارتن‌ها استفاده می‌شود‌. چسب‌های پهن معمولا نسبت به چسب‌های باریک قیمت بیشتری دارند و بهتر می‌توانند جنبه تبلیغاتی داشته باشند.

 سفارش چاپ نوارچسب در شرکت چاپ چسب باران

برای سفارش چاپ نوارچسب برای تبلیغ کسب و کار خود می‌توانید به سایت شرکت چاپ چسب باران با آدرس اینترنتی https://www.chapechasb.com/ مراجعه کنید. چاپ نوار چسب به ویژه چاپ چسب پهن علاوه بر حفظ امنیت یک محصول یا کالا هنگام بسته‌بندی می‌توانند به بازاریابی و تبلیغات یک شرکت نیز کمک فراوانی بکند. چسب‌هایی که با نام برند و طرح لوگوی یک شرکت مزین شده‌اند، باعث می‌شوند که نام برند در ذهن مشتریان ماندگار شود. مجموعه چاپ چسب باران واقع در شهر تهران بزرگراه آزادگان، سفارشات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اسرع وقت در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چاپ نوارچسب در شرکت چاپ چسب باران و نحوه ثبت سفارشات می‌توانید با شماره تلفن‌ دفترمرکزی 02188347003 و تلفن کارخانه 02155293301 یا شماره همراه 09125557008 تماس برقرار کنید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ