چمن مصنوعی، ابزاری نو برای دیزاین خانه های مدرن

اقتصاد ایران: زمانی که صحبت از خرید خانه یا باغ می شود عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند خریداران بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، ظاهر یک ملک، موقعیت و دسترسی آن به امکانات، مسلماً بزرگترین چیزهایی است که بر ارزش خانه و میزان مطلوبیت آن تأثیر می گذارد.
فضای سبز یکی از مواردی است که به طور قابل توجهی در زیبایی ظاهری ملک موثر است؛ اما برخی اوقات به دلایلی مثل نبود نیروی انسانی به منظور مراقبت از باغچه و کمبود آب، ایجاد فضای سبز به طور طبیعی در منازل غیر ممکن است. خبر خوب این است که خوشبختانه با وجود چمن مصنوعی امکان ایجاد باغچه حتی به طور مصنوعی نیز وجود دارد. چمن های مصنوعی بسته به نوع کاربرد، در انواع مختلفی با ارتفاع الیاف، تراکم بافت و ... تولید می شوند. لازم است بدانید که قیمت چمن مصنوعی، در مقایسه با چمن طبیعی و یا دیگر ابزار کاربردی برای دیزاین منزل، بسیار مقرون به صرفه تر است.


چمن مصنوعی برای حیاط خانه

آن چه که در ابتدای ورود به یک خانه، جلب توجه می کند حیاط خانه است. اگر حیاط خانه شما کوچک و نقلی است به راحتی می توانید با خرید چمن مصنوعی و  چند گلدان رنگی، زیبایی حیاط را دوچندان کنید. با پر کردن حیاط مفروش شده به چمن مصنوعی، با گیاهان و گل های رنگارنگ به میهمانان نشان می دهید که زندگی می تواند در باغی با چمن های مصنوعی هم شکوفا شود. در فصل های پاییز و زمستان که گیاهان اکثرا پژمرده و بی روح می شوند، از مزیت چمن‌های مصنوعی استفاده کنید. چمن های طبیعی با یک بار بارش باران، گل آلود شده و در طول ماه های سخت زمستانی از بین می روند، اما چمن مصنوعی اینطور نیست. شما می توانید با استفاده از چراغ‌های رشته‌ای آویزان شده در اطراف حیاط و چراغ‌های خورشیدی در داخل حیاط، به زیبایی بیشتر محوطه خود کمک کنید. 
اگر دیوار محوطه حیاط شما کوتاه است با استفاده از فنس های سبز می توانید حصار زیبایی ایجاد کنید. قیمت فنس چمنی در مقایسه با فنس های معمولی چندان تفاوتی ندارد اما می تواند زیبایی محوطه حیاط شما را دوچندان کند.

چمن مصنوعی برای اتاق بازی کودک

اگر تعداد اتاق های منزل شما زیاد است، شما می توانید یکی از آنها را به محلی برای بازی کودکان اختصاص داد. حتی اگر کودک خردسالی نداشته باشید، قطعاً میهمان خردسال خواهید داشت. استفاده از چمن مصنوعی به همراه وسایل بازی، در ایجاد محیطی جذاب برای بازی کودکان بسیار موثر است. ایده هایی خلاقانه برای استفاده از چمن مصنوعی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها به زیباتر شدن و کاربردی تر شدن ملک کمک کرد. اینجاست که جزئیات وارد عمل می شوند.

چمن مصنوعی برای محوطه استراحت حیوان خانگی

یکی از ایده های بسیار خوب؛ استفاده از چمن مصنوعی برای محوطه نگهداری از حیوانات خانگی است. شما می توانید مکانی را برای نگهداری حیوان خانگی تعبیه کرده و از چمن مصنوعی برای مفروش کردن آن استفاده کنید. چمن مصنوعی دوستدار محیط زیست و حیوانات است و به هیچ عنوان سلامت حیوان خانگی را به خطر نخواهد انداخت.

هنگامی که تصمیم می گیرید فضای حیاط خود را با یک چمن مصنوعی زیبا کنید، در یک نگاه، ممکن است به نظر برسد که همه چمن‌های مصنوعی یکسان هستند، اما همه چمن‌های مصنوعی یکسان ساخته نمی‌شوند، و اختلاف بسیاری در کیفیت و طبیعی بودن چمن مصنوعی وجود دارد که البته بر قیمت چمن مصنوعی نیز اثرگذار است.

اما چطور می توان چمن مصنوعی مناسب انتخاب کرد:

محوطه خود را در نظر بگیرید

قبل از اینکه اولین چمن مصنوعی را که می بینید بخرید، باید محل استفاده از آن را در نظر بگیرید. یکی از مزایای متعدد چمن مصنوعی این است که می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. البته باید نکته هایی را در انتخاب چمن مصنوعی در نظر بگیرید که یکی از مهمترین آنها، میزان تردد روی چمن است. اگر تردد افراد روی چمن مصنوعی بالاست بهتر است از چمن های بادوام تر استفاده کنید. چمن های مصنوعی با تراکم بالا و ارتفاع الیاف بالاتر، در مقایسه با چمن های موکتی با تراکم پایین مقاوم تر است.

بودجه خود را در نظر بگیرید

نکته بعدی که هنگام انتخاب چمن مصنوعی باید به آن فکر کنید. بودجه شماست.  چمن‌های مصنوعی خانگی، تنوع بسیار بالایی دارند. اگر محوطه شما بزرگ است به چمن مصنوعی بیشتری نیاز دارید. شما می توانید از چمن های مقرون به صرفه تر استفاده کنید و در عوض با استفاده از گلدان های طبیعی به زیبایی بیشتر محوطه خود اضافه کنید.  اگر محوطه بالکن و یا حیاط شما کوچک است، بهتر است که از چمن های مصنوعی باکیفیت و طبیعی تر استفاده کنید چرا که به دلیل محوطه کوچک، امکان استفاده از المان های دیگر کمتر می شود. هزینه های استفاده از چمن مصنوعی شامل هزینه خرید چمن مصنوعی، هزینه نصب چمن مصنوعی و هزینه حمل و نقل آن است.

برخی از شرکت های ارائه دهنده چمن مصنوعی، مانند شرکت خانه چمن خدمات خود را با سود بسیار کمی ارائه می دهند شما می توانید به راحتی با مقایسه و بررسی کیفیت محصولات، نسبت به خرید اقدام کنید.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ