اهدای ۶۷۸ سری جهیزیه بین نیازمندان درمازندران

اقتصاد ایران: ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: ۶۷۸ سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد تومان بین نیازمندان در استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، سردار سیاوش مسلمی با بیان اینکه در هفته بسیج ۶۷۸ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: ۱۹۶ هزار بسته معیشتی نیز در قالب کمک مومنانه به ارزش ۷۲ میلیارد تومان نیز در استان توزیع می‌شود.

وی توزیع البسه، پوشاک، کارت هدیه، لوازم التحریر و غیره به تعداد ۹۴۳ هزار و ۷۲۴ مورد به ارزش ۲۸ میلیارد تومان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده بیان کرد و گفت: از زمان شکل گیری کرونا سعی کردیم در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی، محلول‌های ضد عفونی، بکارگیری گروه‌های جهادی و غیره خدمت رسانی کنیم.

وی مجموع کمک‌های مومنانه را ۱۲۷ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: هفت میلیارد تومان نیز در زمینه پیشگیری از کرونا در استان و در سال جاری صرف شده است.

سردارمسلمی با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش ۷۶۰ میلیارد تومان در استان در حال اجرا است، احداث هزار و ۴۰۰ مسکن محرومان شامل هزارو ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی، ۲۵۰ واحد مسکن در منطقه حاشیه نشین مرادآباد چابهار از جمله پروژه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: ۹۰۰ پروژه محرومیت زدایی به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان شامل آبرسانی، راه روستایی، جاده بین مزارع، کتابخانه، زیارتگاه شهدا، خانه عالم، حسینیه و غیره از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ پروژه مدیریت بحران شامل ساماندهی، دیوار حفاظتی رودخانه، مرمت سردهنه های کشاورزی، تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی و غیره به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در استان در حال اجرا است.

وی از راه اندازی ۲۲۰ صندوق قرض الحسنه برای اشتغال خبر داد و گفت: موجودی این صندوق‌ها ۱۳ میلیارد تومان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ