موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

فیاضی به مشکلات حوزه آموزش و پرورش مسلط است

اقتصاد ایران: نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی به مشکلات مسلط است و راه حل رفع آنها را دارد، گفت: مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی، مسلط به اوضاع کشور، توانمند و آشنا با محاسبات کشور است و این مجلس باید وزیری را انتخاب کند که اهل سیاست پژوهی باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: روزی که از تریبون مجلس نام آقای فیاضی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قرائت شد، جمعی از همکاران – که به نظر بنده اقدام نادرست و خلاف مشی رهبر معظم انقلاب بود- عدد 2 را اعلام کرده و با ایشان مخالفت کردند. در همان روز با یکی از همکاران که مخالف وزیر پیشنهادی بود، صحبت کرده و پرسیدم که آیا صحبت های وزیر پیشنهادی را شنیده ای؟ پاسخ ایشان خیر بود و دلیل وی این بود که وزیر پیشنهادی از بدنه آموزش و پرورش نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم با بیان اینکه همان روز به همکار خود گفتم که آیا ما در خانه ملت متولد شده ایم که امروز وکیل مردم هستیم و تصمیم می گیریم، افزود: به وی گفتم که نه تایید و نه رد کنیم، بلکه توقف کنیم و به صحبت های وزیر پیشنهادی گوش دهیم.

وی اضافه کرد: اگر کسی از روز نخست شاغل در یک دستگاهی نبود، این بدان معنا نیست که قدرت اداره آن دستگاه را ندارد، در دوران انتخابات نیز به من و شما در فضای مجازی از این صحبت ها گفته می شد تا انتخابات را مهندسی کنند.

گودرزی تصریح کرد: مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی، مسلط به اوضاع کشور، توانمند و آشنا با محاسبات کشور است و این مجلس باید وزیری را انتخاب کند که اهل سیاست پژوهی باشد، چرا که مشکل کنونی کشور این است که مدیر اجرایی با سیاستگذار فاصله گرفته است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تفکر استراتژیک باید بر سازمان ها حاکم شود، اضافه کرد: آیا ما در مجلس متولد شدیم یا رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری متول شده است؟ الزاماً ممکن است افراد مربوط به بدنه یک دستگاه نباشند، همانند بسیاری از ما که پیش از نمایندگی فعالیت هایی داشتیم که از افرادی که چندین دوره وکیل مردم در خانه ملت بودند نیز موثرتر بوده ایم.

وی با بیان اینکه هرچند وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه نیست، اما مامور به خدمت در این وزارتخانه بوده است، ادامه داد: وی در بحث سیاست پژوهی فعال بوده و به دنبال اتصال حوزه و دانشگاه است.

گودرزی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید انسان های موحد، مومن، معتقد به معاد، آشنا به مسئولیت های مربوط به خود، خدا، دیگران ، عدالت خواه و جهادگر تربیت کند، افزود: این وزارتخانه باید افرادی مانند سردار شهید محمد بروجردی، چمران، باکری و... را تربیت کند.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی به مشکلات مسلط است و راه حل رفع آنها را دارد، ادامه داد: وی توانسته رتبه نخست کنکور در سهمیه و 220 کشوری را به دست آورد، بنابراین نخبه است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه شرایط کنونی عمومی کشور، منطقه و مذاکرات نیاز به وفاق، همدلی، انسجام و همبستگی با دولت انقلابی را بیش از پیش دارد، تصریح کرد: پس از شنیدن صحبت های وزیر پیشنهادی، به این نتیجه رسیدم که باید به فیاضی رأی اعتماد دهیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ