تمدید بیمه خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن

اقتصاد ایران: این مشکل برای شما هم پیش آمده که موعد تمدید بیمه خودرو را فراموش کنید؟ یا خیلی دیروقت متوجه این موضوع شده باشید؟

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران  ، حتی اگر نخواهید از ماشین‌تان هم استفاده کنید همچنان استرس انجام این کار با شما همراه خواهد بود. پس چگونه می‌شود در کوتاه‌ترین زمان بیمه‌نامه‌ی خود را تمدید کنیم؟

مشکلات تمدید بیمه با روش‌های قدیمی

از دست دادن زمان برای همه‌ی ما ناخوشایند است؛ در دنیای امروزی هر لحظه را باید غنیمت شمرد اما کارهایی در زندگی وجود دارند که از انجام‌شان گریزی نیست.

مثل تمدید یا خرید بیمه‌ی خودرو. خیلی از اطرافیان ما همیشه دغدغه دستیابی به یک فرصت را دارند تا بتوانند از محل کار خود مرخصی بگیرند تا این قبیل کارها را پیگیری کنند.

با شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، موضوعاتی مانند قرنطینه‌ی خانگی مطرح شد؛ به همین علت مراجعه حضوری و بیرون رفتن از خانه، باز بودن دفاتر بیمه و... شرایط را برای خریداران سخت و سخت‌تر کرد.

با وجود این موانع همچنان می‌توان در سریع‌ترین زمان، بدون گرفتن مرخصی و طی کردن مراحل اداری سابق، بیمه ماشین را خریداری یا تمدید کرد.

خرید بیمه آنلاین

آیا تا به حال از سامانه‌های اینترنتی بیمه‌نامه مورد نظرتان را تهیه کرده‌اید؟ آیا می‌دانستید که از طریق چند کلیک می‌توانید بیمه‌نامه خود را در هر زمان و مکانی تمدید کنید و دیگر نیازی به مراجعه کردن ندارید؟

خرید آنلاین بیمه چند سال می‌شود که رونق بیشتری گرفته است و جایگزین بهتری برای روش‌های مرسوم قدیمی‌ست. با کمک اینترنت و تلفن همراه خود می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی بیمه شوید و بیمه‌ی مورد نظر خود را تهیه کنید.

آیا با بیمه‌بازار آشنا هستید؟

بیمه‌بازار یکی از فروشگاه‌های اینترنتی‌ست که از سال 1395 در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است. این فروشگاه با شعار "بیمه رو از بازارش بخر" انواع بیمه‌ها را در لیست محصولات خود گنجانده است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های برتر این فروشگاه همراه ما باشید.

تنوع در لیست محصولات

پیدا کردن یک فروشگاه که با همه‌ی شرکت‌های بیمه‌گر همکاری داشته باشد و انواع بیمه‌نامه‌ها را در لیست محصولاتش ارائه دهد، کار دشواری‌ست اما این مورد جزو اولویت‌های این سازمان بزرگ است که به آن نیز برتری بخشیده است.

سرعت در کار

همان طور که اشاره کردیم حفظ زمان و استفاده‌ی درست از آن برای هر کس اهمیت دارد؛ بنابراین تمام فرآیند خرید یا تمدید از شروع تا پایان در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت پذیر است و دیگر نگرانی‌هایی مثل ماندن در ترافیک را تجربه نخواهید کرد.

بیست‌وچهار ساعت آماده خدمت‌رسانی

برای مشتریان این فروشگاه هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد؛ به همین خاطر در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند بیمه مدنظر خود را تهیه کنند. این ویژگی شما را از رفت‌وآمد در روز، مشکلات گرفتن مرخصی و... آسوده می‌کند.

پشتیبانی بی‌وقفه از مشتریان

پاسخگویی به سوالات مشتریان در هر مرحله از تمدید بیمه خودرو یا سایر موارد از وظایف یک مجموعه‌ی کار درست و بی‌نقص است؛ بنابراین پشتیبانان بدون تعطیلی، در هر زمان آماده‌ی پاسخگویی و حل مشکلات شما عزیزان خواهند بود.

مشاوره با کارشناسان با تجربه

امور مربوط به بیمه یکی از آن کارهایی‌ست که خوب است پیش از اقدام به خرید از افراد خبره و با تجربه در این زمینه، مشاوره دریافت کنید.

خیلی از مردم به مشاورین اعتماد ندارند زیرا مشاوره‌ی خود را براساس حق کمیسیون انجام می‌دهند و خریدار را گمراه می‌کنند؛ اما مشاورین دلسوز این سازمان بدون گرفتن حق کمیسیون از فروش بیشتر در حال خدمت‌رسانی هستند و تنها براساس شرایط خریدار، بیمه‌ی مناسب آنها را معرفی می‌کنند.

خرید با لذت تخفیف

از آنجایی که شما بیمه را به طور مستقیم از شرکت بیمه‌گر دریافت می‌کنید پس دیگر نیاز نیست که حق کمیسیون و واسطه‌ها را نیز پرداخت کنید؛ به همین علت حق بیمه را برای شما ارزان‌تر از سابق محاسبه می‌کنند.

در کنار این ویژگی منحصربه‌فرد می‌توانید به مناسبت اولین خرید یا تمدید بیمه خودرو هم، تخفیف ویژه دریافت کنید!

ارسال بیمه‌نامه در کوتاه‌ترین زمان

همان طور که پروسه‌ی خرید بیمه‌نامه خیلی سریع پیش می‌رود، نسخه‌ی فیزیکی بیمه‌نامه نیز در کوتاه‌ترین زمان برای شما ارسال می‌شود. فراموش نشود که بازه‌ی ارسالی با توجه به ساعت خرید شما محاسبه می‌شود.

سخن پایانی

خریدی دلچسب است که از پس آن تجربه‌ای شیرین به یادگار بماند. با آنکه هر نفر اولویت‌های خاص به خود را دارد اما این فروشگاه اینترنتی بیمه، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کرده است و شما می‌توانید نظر سایر کاربران را نیز در وب‌سایت آن مورد بررسی قرار دهید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ