مایکروفر 8265 ال جی سرآشپز اشپزخانه شما درکالاپایا

اقتصاد ایران: قیمت ال جی 8265 چنده؟ چه چیزی باعث می شه قیمت مایکروفر 8265 ال جی متفاوت از بقیه گزینه های رقیب بشه؟ هر چه تکنولوژی پیشرفت می کند و به سمت زندگی مدرن تر می رویم، صرفه جویی در زمان به دغدغه اصلی بسیاری از مردم تبدیل می شود. در زندگی مدرن امروز، همه ترجیح می دهند غذای سالم و لذیذ را در کمترین زمان ممکن آماده کنند به همین دلیل مایکروویو ها یکی از ابداعات جدیدی است که به کمک افراد آمده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، قیمت ال جی 8265 چنده؟ چه چیزی باعث می شه قیمت مایکروفر 8265 ال جی متفاوت از بقیه گزینه های رقیب بشه؟ هر چه تکنولوژی پیشرفت می کند و به سمت زندگی مدرن تر می رویم، صرفه جویی در زمان به دغدغه اصلی بسیاری از مردم تبدیل می شود. در زندگی مدرن امروز، همه ترجیح می دهند غذای سالم و لذیذ را در کمترین زمان ممکن آماده کنند به همین دلیل مایکروویو ها یکی از ابداعات جدیدی است که به کمک افراد آمده است.

برند های مختلفی در زمینه تولید مایکروویو فعالیت می کنند که یکی از این برند ها، برند به نام ال جی است که در ایران نیز بسیار پر طرفدار می باشد. ال جی مدل های مختلفی از مایکروویو را روانه بازار کرده که مدل 8265 یکی از مدل های موجود است. مایکروفر ال جی 8265 یکی از مدل های جدید محصولات ال جی است که نسل جدید مایکروویوهای نئوچف محسوب می شود و 42 لیتر ظرفیت دارد. در این مطلب به بررسی قیمت ال جی 8265 و بیشتر ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت. 

 

مشخصات فنی و ویژگی های مایکروویو ال جی 8265

  • نوع : مایکروفر معمولی
  • ظرفیت : 42 لیتر

*برای خانواده ای با 2 تا 4 عضو، ظرفیت ایده آل مورد نیاز برای خانواده های متوسط، 21 تا 30 لیتر می باشد

  • توان مصرفی : 1880 وات
  • منبع تغذیه : 220 - 240 ولت
  • رنگ : نقره ای
  • توزیع مایکروفر : گردان
  • پوشش داخلی : لعاب سرامیکی
  • نوع باز شدن درب : فشاری
  • قابلیت یخ زدایی : دارد
  • فناوری آنتی باکتریال : دارد
  • پشتیبانی از تابع ECO : دارد
  • فناوری اینورتر هوشمند : دارد
  • سیستم پخت یکنواخت : دارد
  • سرخ کردن با حداقل روغن : دارد
  • ساعت : دارد
  • تنظیم زمان : دارد
  • قفل کودک : دارد
  • شروع سریع : دارد
  • Tastesaver : دارد
  • 28 برنامه برای عملکرد یخ زدایی/ طبخ کردن :
  • Reheat 8
  • Soften 3
  • Melt 3
  • Proof & Warm 2
  • Inverter Defrost 4
  • Sensor Cook 8
  • ابعاد داخلی : 395x262x406 میلی‌متر
  • ابعاد خارجی : 535x331x477 میلی‌متر
  • ابعاد بسته بندی : 608x331x4477 میلی‌متر
  • وزن خالص : 13.3 کیلوگرم
  • وزن برنامه : 15.3 کیلوگرم

ویژگی ها : 

  • Smart Inverter
  • Even Heating
  • Even Defrosting
  • Fast Cooking
  • Various Cooking
  • Stable Working

ال جی 8265

بررسی بیشتر ویژگی های مایکروویو ال جی 8265

قیمت 8265 ال جی بر اساس طراحی، ویژگی ها، فناوری های بکار رفته و امکانات آن تعریف می شود. فناوری اینورتر هوشمند ال‌ جی قدرت پخت دقیقی را برای گرم کردن و یخ‌ زدایی طیف وسیعی از غذا ها سریع‌ تر از همیشه فراهم می‌ کند. به لطف کنترل دقیق دما، می توانید غذا های مختلفی را بپزید که قبلاً مایکروویو هرگز قادر به تهیه آنها نبود.

با استفاده از کنترل‌ های دمای ظریف، هر ظرف را تا یک دمای یکنواخت گرم کنید تا تجربه خوردن مواد غذایی رضایت‌ بخش‌ تر و خوشمزه ‌تری داشته باشید.

با تنظیم دما به تناسب مورد نیاز، می توان گوشت را به طور یکنواخت و کامل یخ  زدایی کرد و بسیار عالی تر از آنچه تا به حال تجربه کرده اید، با مایکروویو گوشت را بپزید.

زمان پخت هر ظروفی را با قدرت 1200 وات کاهش دهید.

فقط با یک دستگاه، می توانید غذا ها را سرخ کرده یا به سادگی گرم کنید. به علاوه، NeoChefTM حتی می تواند ماست خانگی را تخمیر کند.

NeoChefTM می‌ تواند با سطوح برق ورودی سازگار شود، به این معنی که همیشه می‌ توانید روی عملکرد مایکروویو خود حساب کنید، حتی در مناطقی با ولتاژ پایین، برق محدود یا منبع تغذیه کم ورودی (حداقل 300 وات).

بدون نیاز به اجاق گاز داغ، غذای خود را به طور یکنواخت تفت دهید و ترد کنید.

پوشش داخلی Anti-Bacterial EasyClean™ تمیز کردن را ساده و راحت می کند. فقط چند دستمال برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو کافی است. این پوشش 99.99 درصد از باکتری های مضر را از چسبیدن به سطوح حذف می کند.

لامپ LED سفید داخلی 3 برابر روشن‌ تر و کارآمد تر از چراغ‌ های مدل‌ های معمولی است و به شما این امکان را می‌ دهد تا بدون باز کردن مایکروویو به راحتی وضعیت غذا را بررسی کنید.

حلقه شش ضلعی نوآورانه صفحه گردان را با شش نقطه پشتیبانی تثبیت می کند، که از واژگونی و ریختن اقلام خارج از مرکز در طول پخت و پز جلوگیری می کند.

نسل جدید مایکروفر NeoChefTM نسبت به نسل قبلی خود جمع و جورتر است، اما ظرفیت داخلی بسیار بیشتری دارد. اندازه جمع و جور به این معنی است که می تواند حتی در کوچکترین آشپزخانه ها جا شود اما فضای کافی برای ظروف بلند یا پهن فراهم می کند.

مایکروفر 8265 ال جی

قیمت ال جی 8265 42 لیتری

طبیعتاً یکی از مواردی که همه ما هنگام خرید یک محصول به آن دقت می کنیم، قیمت آن است. با بالا رفتن قیمت کالا ها به خصوص در بخش لوازم خانگی، بسیار مهم است که قبل از خرید محصول قیمت ها را با هم مقایسه کنید و از فروشگاه های معتبر کالا را تهیه کنید تا با قیمت مناسب بتوانید محصول اصل را داشته باشید. 

البته همانطور که می دانید، قیمت محصولات این روز ها ثابت نیست، اما طبق آخرین به روز رسانی های انجام شده، قیمت ال جی 8265 در حدود 4,700,000 تومان تا 5,000,000 تومان می باشد. نسبت به مایکروفر های کم ظرفیت تر و مدل های قدیمی تر، مایکروفر ال جی 8265 با ظرفیت 42 لیتری خود که فضای داخلی نسبتا بالایی دارد و با 28 برنامه پخت و بسیاری از ویژگی های دیگر بهترین گزینه برای اکثر خانواده ها است. 

نسبت به سولاردام های ال جی و سایر مدل هایی که از سری نئو شف هستند، این مایکروویو قیمت بسیار مناسبی دارد. قیمت سایر مایکروویو های ال جی حتی به بالای 20 میلیون تومان هم می رسد؛ پس با این حساب نمی توان گفت این مایکروویو ال جی در رده محصولات گران قیمت قرار می گیرد.

به طور کلی عوامل متعددی بر قیمت مایکروفر ال جی تاثیر می گذارد. یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت مایکروویو، ظرفیت و گنجایش دستگاه می باشد. در صورتی که خانواده شما کم جمعیت بوده، مهمانی های شما با تعداد نفرات کمتری برگزار می شود و مخصوصا در آشپزخانه های کوچک، مایکروویو های کوچکتر بیشتر به کار شما می آید. 

مورد بعدی که روی قیمت مایکروفرها تاثیر می گذارد، تکنولوژی اینورتر است. این قابلیت می‌ تواند با هر میزان توانی که برای دستگاه تنظیم می‌ شود، به صورت یکنواخت کار کند، در حالی‌ که دستگاه‌ های فاقد این خاصیت، یا با 100 درصد توان کار می‌ کنند یا خاموش هستند. مصرف برق کم، پخت سریع و کیفیت بهتر، از ویژگی‌ های فناوری اینورتر می باشد.

مورد بعدی نوع مایکروویو است، در واقع فضا و شرایط آشپزخانه‌ شما دیگر پارامتر مهم در انتخاب سایز و نوع مایکروویو است. اگر آشپزخانه ‌ای بزرگ یا نسبتا بزرگ دارید می‌ توانید از مدل‌ های رومیزی که امروزه در سایز ها و مدل های مختلف و متنوع تولید می شوند، انتخاب کنید. اما اگر محدودیت فضا دارید، بهتر است فضایی در کابینت بندی خود جهت قراردهی مایکروفر تعبیه کنید و از مایکروویو های توکار استفاده کنید. این مایکروویو ها فضای پخت خوبی دارند و از طرف دیگر هیچ فضایی از آشپزخانه شما اشغال نمی‌کنند. البته قیمت مایکروویو های توکار کمی گران تر است و به علاوه باید هزینه تعویض کابینت ها را نیز پرداخت کنید.

قیمت مایکروفر ال جی 8265

چرا باید برای خرید مایکروویو اقدام کنم؟

مایکروویو ها لوازم آشپزخانه بسیار راحت هستند که الکتریسیته را به امواج الکترومغناطیسی تبدیل می‌ کنند و به این امواج مایکروویو می‌ گویند، بنابراین نام خود دستگاه برگرفته از این مورد است. این مایکروویو ها مولکول‌ های موجود در غذا را تحریک می‌ کنند، که باعث می‌ شود آن‌ ها به ارتعاش، چرخش، برخورد و غیره بپردازند و به این ترتیب غذا گرم می‌ شود. بنابراین، تمام فعالیت ها در داخل واحد انجام می شود و بنابراین، قرار دادن یا محل قرارگیری خود مایکروویو جای نگرانی ندارد.

به روش دیگر، مایکروویو ها از امواج رادیویی با فرکانس بالا برای گرم کردن مولکول ‌های موجود در غذا استفاده می‌ کنند. سپس غذا تقریباً از داخل به بیرون پخته می شود در حالی که هوای اطراف آن در دمای اتاق باقی می ماند. این به این معنا است که غذای شما به یکباره گرم می شود که باعث کاهش زمان پخت و مصرف انرژی می شود.

اکنون که فهمیدید مایکروویو ها چگونه کار می کنند، بیایید بر روی این موضوع تمرکز کنیم که چرا این لوازم بسیار زیبا یک قطعه ضروری در آپارتمان شما هستند.

اگر به تنهایی زندگی می کنید یا فقط برای یک یا دو نفر غذا می پزید، مایکروویو سرعت و سادگی را برای شما فراهم می کند. می توانید غذای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و فقط آنچه را که برای یک وعده غذایی نیاز دارید، گرم کنید. انجام این کار در مایکروویو آسان است و نیازی نیست مانند فر و اجاق گاز تمام مدت حواستان به مایکروفر باشد.

مایکروویو یخ زدایی مواد غذایی منجمد را آسان و ایمن می کند. یک استراتژی معمولی یخ زدایی مواد غذایی با گذاشتن آن در سینک برای یخ زدایی است. اما این در واقع می تواند باعث افزایش باکتری شود. با مایکروویو خود می توانید به سادگی غذای خود را با استفاده از تنظیمات یخ زدایی، گرم کنید. پس از یخ زدایی غذا، می توانید از تنظیمات آشپزی خود در مایکروویو خود استفاده کنید یا می توانید غذا را در یک ظرف بیش از حد ایمن در فر قرار دهید. این استراتژی نه تنها بسیار سریع تر است، بلکه برای شما نیز سالم تر است.

مایکروویو ها نسبت به اجاق های معمولی انرژی کمتری مصرف می کنند. مایکروویو شما نه تنها انرژی کمتری نسبت به فر مصرف می کند، بلکه انرژی کمتری نسبت به توستر مصرف می کند. اجاق های توستر نیز لوازم محبوبی برای آپارتمان نشینان هستند، اما بدانید که اجاق های توستر تقریباً 1225 وات انرژی مصرف می کنند، در حالی که مایکروویو حدود 925 وات انرژی مصرف می کند. البته این میزان بر اساس نوع دستگاه خاص متفاوت است، اما به طور کلی، مایکروویو دارای اجاق توستر است.

مایکروفر 8265 ال جی

جمع بندی 

طبق بررسی های انجام شده و تحقیقات ما در این مطلب، دیدیم که قیمت ال جی 8265 نسبت به سایر مدل های موجود در بازار، مناسب است و علاوه بر قیمت خوب، داشتن برنامه های متنوع برای پخت و پز و کیفیت ساخت بالا از جمله مواردی است که این مدل مایکروویو را محبوب ساخته است. علاوه بر این موارد، طراحی مایکروفر ال جی 8265 هم بسیار زیبا و منحصر به فرد است و جلوه خاصی به آشپزخانه خانه شما می دهد. 

به طور کلی، پیش از خرید ماکروویو به نیاز های خود توجه داشته باشید چرا که ممکن است شما از بسیاری از قابلیت های این دستگاه هرگز استفاده نکنید. برای مثال افراد زیادی هستند که از مایکروویو فقط برای گرم کردن غذا استفاده می کنند و سایر برنامه های طبخ این دستگاه برایشان کاربردی ندارد. این در حالی است که برنامه های پخت و پز بخشی از قابلیت های مایکروویو محسوب شده و روی قیمت آن تاثیر می گذارد. از این رو، لزومی ندارد برای قابلیت‌ هایی که برای شما کاربرد ندارد، هزینه بیشتری بپردازید.

 

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ