مقایسه سریع پی پال و وب مانی

اقتصاد ایران: در روزگاری که پرداخت آنلاین و بین‌المللی طرفداران زیادی در بین کاربران مختلف، مخصوصا صاحبان کسب و کار پیدا کرده است، پلتفرم‌های بزرگی مانند پی پال و وب مانی در رقابت با همدیگر، در صدد جذب مشتریان بیشتر هستند. این رقابت سبب می‌شود که خدمات ارائه شده توسط آن‌ها بیشتر شده و در آخر، مشتریان سود این رقابت را دریافت کنند. هر کدام از این پلتفرم‌ها، سرویس‌هایی را برای پرداخت آنلاین با ارزهای مختلف فراهم می‌کنند و به‌عنوان کیف پول الکترونیکی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کاربرد این پلتفرم‌ها بین‌المللی است و همین امر سبب شده است که طرفداران زیادی به سمت آن‌ها سرازیر شوند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، شاهد این هستیم که هرکدام از این پلتفرم‌ها فرایند پرداخت را ساده‌تر کرده‌اند و می‌توانید برای انواع فعالیت‌های خود، مانند خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی، حواله‌های ارزی و پرداخت هزینه ثبت نام و آزمون در سایت‌های خارجی از آن‌ها استفاده کنید. اگر قصد افتتاح حساب در یکی از این پلتفرم‌ها را دارید، می‌توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن و راحت‌ترین شرایط، این کار را انجام دهید. همین روند عالی سبب شده است که کاربران ایرانی نیز علیرغم وجود تحریم‌های گسترده، بتوانند به‌صورت غیرمستقیم از خدمات هر کدام از این پلتفرم‌ها استفاده کنند.

همان‌طور که می‌دانید، هیچ دو پلتفرمی نزدیک به هم نیستند و می‌توانند یک سری نقاط قوت و ضعف نسبت به همدیگر داشته باشند. در همین راستا، ما قصد داریم که پی پال و وب مانی را از این منظر باهمدیگر مقایسه کنیم. به نظر شما کدام کیف پول الکترونیکی برای فعالیت مناسب‌تر است و پی پال و وب مانی چه تفاوت‌هایی می‌توانند به همدیگر داشته باشند. دانستن این موارد به ما کمک می‌کند که شرایط نهایی را چک کرده و یک تصمیم درست برای افتتاح حساب در یکی از این پلتفرم‌ها بگیریم. با این کار، شما در آینده می‌توانید فعالیت‌هایی مانند خرید و فروش پی پال یا شارژ حساب با کارت وب مانی را از طریق نوین پرداخت انجام دهید.

پرداخت با پی پال

پرداخت آنلاین با پی پال

پی پال به‌عنوان یک کمپانی آمریکایی شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرده است. این شرکت از همان ابتدا اعتبار بالایی را در بین مخاطبین خود کسب کرده و تا کنون توانسته است که یکی از معتبرترین کیف پول‌های الکترونیکی در سرتاسر جهان باشد. امنیت این سیستم بسیار بالا است و کلاهبرداران و سارقین کمتر می‌توانند اقدام به دستبرد به حساب کاربران این سایت کنند. نظارت روی فعالیت کاربران در این سامانه بسیار شدید است و همین روند سبب شده است که مخاطبین زیادی به سمت آن جذب شوند. در کنار آن، امکان انتقال پول آسان و فعالیت‌های مرتبط دیگر هم به سادگی با پی پال قابل انجام است و کافی است که از طریق نوین پرداخت، اقدام به افتتاح حساب در این سایت کنید.

شما می‌توانید تمرکز بیشتری از طریق فعالیت با پی پال در ایران داشته باشید. تراکنش‌های مختلف توسط پی پال بررسی می‌شود و در صورت بروز شک و تردید، اکانت لیمیت شده یا پول مربوطه به‌صورت On Hold نگه داشته می‌شود تا تکلیف آن مشخص شود. همه چیز با ضوابط در این سایت جلو می‌رود و شما مشکلی از بابت فعالیت در آن نخواهید داشت. حتی می‌توانید به عنوان فریلنسر هم در سایت‌های خارجی مختلف فعالیت کرده و حقوق دلاری یا یورویی خود را طریق پی پال دریافت کنید. نوین پرداخت امکان نقد کردن درآمد شما را نیز با روش‌های بسیار ساده و سریع فراهم کرده است و می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

البته پی پال مشکلاتی هم به همراه دارد که یکی از آن‌ها‌، کارمزد گاها زیاد برای برخی از تراکنش‌های کاربران است. لیمیت شدن اکانت هم شاید بدون دلیل صورت گرفته و این مشکل را برای کاربران ایرانی دو چندان کند. پی پال هیچگاه نباید متوجه ایرانی بودن هویت شما شود، در غیر اینصورت، اقدام به محدود کردن دائمی حساب کاربری شما خواهد کرد. شرایط سخت فعالیت در این سایت، سبب شده است که کاربران زیادی به فکر گزینه‌های جایگزین مانند وب مانی و پرفکت مانی بیفتند. حال به نظر شما شرایط در وب مانی به چه صورتی می‌تواند باشد. بیایید کمی هم بیشتر با این پلتفرم آشنا شویم.

فعالیت در وب مانی

وب مانی برخلاف پی پال، در روسیه نهاده شده است و طی همان سال ۱۹۹۸، شروع به فعالیت می‌کند. این پلتفرم، جدی‌ترین رقیب برای پی پال است و همین سبب شده است که خدماتی هم راستا با این سایت ارائه داده و گاها ویژگی‌های بیشتری هم برای شما داشته باشد. این پلتفرم بیشتر در کشور روسیه کاربرد دارد، اما همچنان سایر کاربران در کشورهای مختلف هم علاقه‌مند به فعالیت در آن هستند و به همین دلیل، گستره کاربری آن روز به روز در حال افزایش بوده است. شما با وب مانی می‌توانید اکانت‌های متنوع‌تری نسبت به پی پال داشته باشید. هرکدام از این اکانت‌ها ممکن است سطح بالاتری نسبت به دیگری داشته باشد.

اگر بتوانید سطح احراز هویت خود را در این سایت بالا ببرید، می‌توانید به این اکانت‌های بیشتر دسترسی داشته باشید. کارمزد وب مانی در برخی از تراکنش‌ها از پی پال پایین‌تر است و سود مالی بیشتری را نصیب شما خواهد کرد. البته این در شرایطی است که بتوانید فعالیت بیشتری را در این پلتفرم انجام داده و تراکنش‌هایی با ارقام بالاتر را انجام دهید. وگرنه در تراکنش‌های کوچک‌تر، چندان تفاوتی بین هیچ پلتفرمی وجود ندارد و نیازی هم نخواهد بود چندان در این زمینه به تحقیق بپردازید. حال قصد داریم بیشتر به تفاوت این دو پلتفرم پرداخته و کمی قضیه را برای شما روشن‌تر توضیح دهیم.

تفاوت پی پال و وب مانی

تفاوت‌های اساسی پی پال و وب مانی

علیرغم اینکه هر کدام از این پلتفرم‌ها به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند و شباهت‌های زیادی هم با همدیگر دارند، اما در عین حال تفاوت‌هایی هم وجود دارد که توجه به آن‌ها ضروری است. هرکدام از آن‌ها می‌توانند فرایند پرداخت و خرید و فروش را برای شما ساده‌تر کنند، اما ممکن است که این کار را به شیوه متفاوتی در اختیار شما گذارند. فارغ از این موضوع، سایت‌های مقصد هم در این رابطه نقش مهمی را ایفا می‌کنند. ممکن است سایت‌هایی را داشته باشیم که از یکی از این دو پلتفرم پشتیبانی نمی‌کنند. حال در این شرایط شما چاره‌ای جز این نخواهید داشت که تنها به همان پلتفرم پشتیبانی شده متوسل شوید. بنابراین، افتتاح حساب و استفاده از خدمات هر دوی این پلتفرم‌ها ضروری خواهد بود.

اولین موضوع، افتتاح حساب در هرکدام از این پلتفرم‌ها است. با توجه به آمریکایی بودن پی پال، شما به‌عنوان کاربر ایرانی نمی‌توانید به‌صورت مستقیم در این سایت حساب باز کرده و اکانت خود را وریفای کنید. برای این منظور باید از سیستم‌های تغییر IP استفاده کرده و سپس اکانت مورد نظر خود را ایجاد کنید. در ضمن، حتما باید از شماره تلفن و آدرس خارجی استفاده کنید تا پی پال موفق به شناسایی شما به‌عنوان کاربر ایرانی نشود. حتی جالب است بدانید که تراکنش‌های ابتدایی شما هم تا زمانی که پی پال آن‌ها را عادی تشخیص ندهد، در حالت On Hold خواهند ماند و باید مدت زمانی را با همین روند طی کنید تا شما برای پی پال ایمن تلقی شوید.

شرایط در وب مانی ساده‌تر است. وب مانی به‌عنوان یک شرکت روسی، کاربران ایرانی را تحریم نکرده است و به سادگی می‌توانید از آدرس و تلفن خودتان استفاده کنید. بدین ترتیب، این یک مزیت و برتری نسبت به پی پال است که روند افتتاح حساب ساده و بدون دردسر برای شما فراهم شده است و در واقع، وب مانی شهروندان ایرانی را هم در این ساختار خود ساپورت می‌کند و حتی در صورت بروز مشکلات مالی، شما راحت‌تر می‌توانید از طریق مراجع قانونی، پیگیری‌های لازم را انجام دهید. گاهی اوقات در پی پال، امکان این موضوع وجود ندارد و شما به‌خاطر اثبات نشدن هویت واقعی خود، کار چندان خاصی نمی‌توانید انجام دهید.

شرایط پی پال و وب مانی در ایران

می‌دانید که نوین پرداخت به‌عنوان یک وب سایت پیشرو در ارائه خدمات پرداخت ارزی در سرتاسر کشور، این شرایط را فراهم کرده است که بتوانید افتتاح حساب و فعالیت ساده‌تری را در پی پال و وب مانی داشته باشید. استفاده از یک واسط همیشه اطمینان خاطر جامعی را به شما خواهد داد که بدون بروز مشکل و دردسرهای زیاد، بتوانید فعالیت خود را در پلتفرم‌های هدف شروع کرده و در صورت بروز مشکل، با پشتیبانی ۲۴ ساعته نوین پرداخت هم در ارتباط باشید. با این کار، می‌توانید خرید و فروش پی پال و خدمات دیگری مانند شارژ حساب با کارت وب مانی را به سادگی انجام داده و با کمترین کارمزد، در سریع‌ترین زمان ممکن تراکنش‌های خود را به ثبت برسانید.

ورود به عرصه‌های بین‌المللی به شما کمک می‌کند که محدودیتی از نظر ثبت قرارداد و کار با سایت‌های خارجی نداشته باشید و حتی از دید یک کاربر عادی، بتوانید از فروشگاه‌های اینترنتی سرتاسر جهان خرید کرده و هزینه آن‌ها را بدون مشکل با حساب ارزی خود انجام دهید. حتی جالب است بدانید که در خیلی از موارد، نیازی به افتتاح حساب هم نخواهید داشت و می‌توانید پول مدنظر را به‌صورت ریالی پرداخت کرده و معادل ارزی آن را با کمک نوین پرداخت در اختیار سایت مقصد خارجی قرار دهید. این روال برای کاربران مبتدی به‌صورت سریع و کاملا آسان ارائه می‌شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ