وکیل مهاجرتی چه تاثیری در روند مهاجرت شما دارد؟

اقتصاد ایران: قوانین مهاجرتی طی سال های گذشته تغییرات زیادی داشته است. این تغییرات باعث شده تا شرایط ورود به کشورها دستخوش تغییرات جدی شود. مسائل اقتصادی و سیاسی طی سال های گذشته روند مهاجرت برخی از کشورها را با چالش رو به رو کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،قوانین مهاجرتی طی سال های گذشته تغییرات زیادی داشته است. این تغییرات باعث شده تا شرایط ورود به کشورها دستخوش تغییرات جدی شود. مسائل اقتصادی و سیاسی طی سال های گذشته روند مهاجرت برخی از کشورها را با چالش رو به رو کرده است. در این مسیر بهره گیری از تجربه وکیل مهاجرتی که اطلاعات به روز و تجربه موفقی در روزمه خود داشته باشد بسیار کارگشا خواهد بود.انتخاب وکیل برای مهاجرت را با ذکر یک نمونه توضیح می دهیم. برای مثال کشور استرالیا را در نظر بگیرید. همان‌طور که می‌دانید دولت استرالیا در رابطه با جذب مهاجر بسیار محتاط عمل می‌کند. این به این معنی است که اگر به شما نیازی نداشته باشد و در رابطه با آینده شغلی و زندگی شما در این کشور اطمینان کامل نداشته باشد، با درخواست شما موافقت نمی‌کند. حضور یک وکیل با تجربه که با دغدغه های ادار مهاجرت این کشور آشناست می تواند ریسک ریجکت شدن پرونده شما را به شدت کاهش دهد.جستجو برای بهره گیری از خدمات بهترین وکیل مهاجرت مسئله ای است که همه در تلاشند تا از آن بهرمند شوند.

اعتماد؛مهم ترین مقوله انتخاب وکیل برای مهاجرت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در پروسه استفاده از خدمات وکیل مهاجرتی باید به آن توجه داشت مقوله اعتماد به فرد و توانمندی های وکیل مهاجرتی است. این موضوع به مذاکرات اولیه و شفاف سازی بهترین روند ورود به پروسه مهاجرت و البته رزومه وکیل وابسته است. بهره گیری از یک وکیل متخصص در آینده متقاضی تاثیر زیادی دارد؛ زیرا تمام مراحل تحت نظر وکیل انجام میشود و در صورت نداشتن آگاهی کافی در این زمینه ممکن است در فرایند کار مشکل ایجاد شود و چندین ماه فرایند اخذ ویزا و پذیرش عقب بیفتد.

حضور پررنگ وکلای مهاجرتی مجرب در شبکه های مجازی

با گسترش شبکه های اجتماعی وکلا بخشی از خدمات، رزومه و افتخارات خود را در فضای مجازی و در سایتها و صفحات شخصی خود به انتشار گذاشته اند. در شرایط فعلی یکی از روش های انتخاب وکیل مهاجرتی مجرب داشتن یک وب سایت معتبر و یک پایگاه اجتماعی در شبکه های مجازی است. به لطف شبکه های اجتماعی و البته با توجه به شاخص های ارزیابی وکلای مهاجرتی می توان انتخاب درستی در خصوص واگذاری پروسه مهاجرت به یک وکیل با تجربه انجام داد. اینکه یک وکیل در فضای مجازی شناخته شده باشد می تواند نقطه شروع خوبی برای ارزیابی مهارتهای وی به حساب آید.

مزایای همراهی وکیل مهاجرتی در پروسه مهاجرت مسیر مهاجرت را باید یکبار طرح ریزی و اجرا کرد. جرا که این مسیر هزینه بر و زمانبر است. برای اینکه در تلاش اول این هدف به موفقیت نائل گردد باید دقت زیادی به خرج داد. عده ای تصمیم می گیرند که فرایند مهاجرت خود را به تنهایی سپری کنند. عده ای نیز تصمیم می گیرند که بخش مهمی از کار خود را به یک وکیل مجرب بسپارند. به طور کلی همراهی یک وکیل مهاجرتی با تجربه می تواند مزایای ذیل را برای شما به همراه داشته باشد: مهم ترین مزیت همراهی یک وکیل کاهش هزینه های دوباره کاری خواهد بود. کاهش سوء استفاده و کلاهبرداری موسسات جعلی تسریع در روند انجام پرونده و از بین رفتن سردرگمی ها و عدم قطعیت ها در فرایند پذیرش مشاوره گرفتن برای شرایط زندگی و کار و لینک سازی با افراد با تجربه پیشنهاد بهترین کشور برای مهاجرت با بهترین شرایط کاهش استرس و نگرانیهای مربوط به مهاجرت

دلایل استفاده از مشاوره و راهنمایی وکیل برای مهاجرت

در بسیاری از موارد به دلیل اینکه لیست ها و فرم مدارک در سایت اداره مهاجرت کشورها وجود دارد برخی از افراد تصمیم می گیرند که این مسیر را به صورت مستقیم و بدون واسطه پیش ببرند. اما گاهی نواقصی در مراحل انجام کار بوجود می آید که نیاز به دانش و کمک یک فرد آشنا به امور مهاجرتی مانند وکیل مهاجرت لازم است. در زیر برخی از دلایل ضرورت همراهی یک وکیل مهاجرتی خوب را بررسی خواهیم کرد: عدم اطلاعات کافی از مراحل مهاجرتی عدم اطلاعات کافی از قوانین مهاجرتی کمبود زمان برای یادگیری مسیر کار و اقدامات آشنا نبودن با نواقصی و مشکلاتی که در طول انجام کار پیش خواهد آمد عدم اطلاعات کافی از هزینهها اشتباه کردن در نحوه پر کردن فرمها و اطلاعات لذا اگر ترس از درگیر شدن با موارد بالا را دارید حتما فرایند را به یک وکیل با تجربه بسپارید. لازم است بدانید که برای اخذ ویزای کار و تحصیل، اخذ پذیرش و تمامی قوانین مربوط به حقوق بین الملل باید وکیل مهاجرتی شما فارغ التحصیل رشته حقوق بین الملل باشد یا در تیم موسسه آنها این رشته در تیم مهاجرتی وجود داشته باشد.

مهم ترین وظایف یک وکیل مهاجرت حرفه ای

اما چه انتظاراتی می توان از وکیل مهاجرتی داشت؟ اصولا چه کارهایی را باید به او واگذار کرد؟ وکیل مهاجرت باید در همه مراحل پروسه از ابتدا تا انتها به وضعیت پیشرفت پرونده شما اشراف داشته باشد. همچنین باید در مواقعی که ممکن است اشتباهی از سوی شما رخ دهد مداخله کرد و اجازه ندهد روند پذیرش شما از سوی اداره مهاجرت کشور مقصد با مشکل رو به رو شود. به طور کلی در حین همکاری با یک وکیل مهاجرتی حرفه ای باید موارد ذیل را به وی واگذار کنیم: وکیل حرفه ای در پروسه پذیرش تمامی مشکلات احتمالی و ریسک های پرونده را به شما معرفی و پیامدهای آنها را گوشزد خواهد کرد. وکلای حرفه ای بهترین راهکار را در اختیار فرد متقاضی قرار می دهند. برای مثال همیشه بین مهاجرت تحصیلی و شغلی افراد تردیدهایی دارند که به کمک یک وکیل مهاجرتی مجرب می توان این دغدغه را برطرف کرد. کمک به متقاضی مهاجرت برای آماده کردن مدارک مورد نیاز اداره مهاجرت کشور مقصد است. درخواست برای دریافت ویزا نیز از دیگر وظایف وکیل مهاجرتی است. تمدید ویزا یکی ز مهم ترین وظایف وکلای مهاجرتی است که مهمولا به درخواست متقاضی صورت می گیرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ