"خانه انزلی"منبعی از بهترین فایل‌های ملکی در شمال

اقتصاد ایران: تب و تاب برای سرمایه‌گذاری ملکی به عنوان راهی امن و قابل اتکا بی‌انکه ریسک چندانی داشته باشد عده بسیاری را به سمت خرید ملک در شمال کشور سوق داده است. در جریان اتفاقاتی مثل خشکسالی و تغییرات اقلیمی، بسیاری از ساکنان جنوبی یا بخش‌های مرکزی کشور تصمیم به مهاجرت گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، بررسی‌های خانه انزلی، به عنوان یکی از معتبرترین موسسات ملکی استان گیلان در شهر بندر انزلی نشان می‌دهد که طیف گسترده‌ای از مشتریان املاک در گیلان و شهر انزلی در خصوص مشاوره تخصصی، راهنمایی دقیق و خرید مطمئن دغدغه‌مند هستند.

عادل کاظمی، متخصص حوزه املاک صراحتا به این موضوع اذعان دارد که براساس گردآوری داده‌های مجموعه خانه انزلی و گزارش مرکز آمار، گیلان به لحاظ مهاجرپذیری در بالاترین رده­ طی سال­های اخیر قرار داشته است. برطبق این آمار ۵۸ درصد مهاجران به گیلان از استان­هایی مانند تهران، البرز و استان قم بوده­اند.

کاظمی معتقد است: «نباید فراموش کنیم که بندر انزلی پر باران‌ترین شهر ایران است و در شرایط فعلی بسیاری از شهر‌های جنوبی کشور درگیر مسئله خشکسالی‌اند. بنابراین طیف کثیری از مردم درصدد مهاجرت و خرید ملک در گیلان هستند اما نه اطلاعات کافی دارند و نه به راحتی می‌توانند به هر بنگاه یا موسسه اطمینان کنند.»

از طرف دیگر با افزایش سرسام آور قیمت مسکن و اجاره بها در شهرهایی نظیر تهران، سیل مهاجرت به استان­های شمالی قوت بیش­تری گرفته است. پایین­تر بودن هزینه حمل و نقل، خرید و فروش خانه و زمین و اجاره بها در استان‌های شمالی خصوصا استان گیلان باعث شده بسیاری از افراد، شهرهای این استان، مخصوصا بندر انزلی را برای سکونت دائمی انتخاب کنند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند این موسسه به نوعی بهترین و بزرگ‌ترین مرجع تخصصی خرید و فروش آپارتمان، ویلا و زمین در انزلی ا‌ست که کامل‌ترین فرآیند‌های خدمت در این حوزه را ارائه می­دهد. اما آنچه خانه انزلی را از سایر موسسات مستثنا کرده، الزام رعایت خط مشی‌های اخلاقی و قانونی این حوزه بوده که فرصتِ امن خرید ملک برای سکونت یا سرمایه‌گذاری را فراهم آورده است.

این موسسه ملکی با شعار «خانه انزلی، خانه شماست» تا کنون به طیف وسیعی از مردم، چه اهالی بومی شهر و استان گیلان و چه افرادی که درصدد سرمایه‌گذاری امن ملکی در شمال کشور به ویژه منطقه‌آزاد بندر انزلی بوده‌اند خدمت رسانی کرده است.

منطقه آزاد انزلی، قطب اقتصادی و تجاری

تصویب منطقه آزاد تجاری انزلی در سال ۱۳۸۴ به عنوان یکی از مناطق آزاد هفت گانه و قرار گرفتن شهرستان بندرانزلی در این تقسیمات تاثیر به سزایی در رشد اقتصادی شهر انزلی داشته است.

سرمایه گذاری و خرید و فروش ملک در منطقه آزاد انزلی با رشد چشم­گیری همراه بوده که افراد مختلف از دیگر استان­ها را برای معامله در این منطقه ترغییب می­کند. از طرف دیگر با تصویب و اجرایی شدن خط راه آهن کریدور شمال که تهران را به رشت و از آنجا به انزلی متصل کرده و در انتها به شهرستان آستارا ختم می­شود، توسعه اقتصادی و تجاری بیش­تر در سال­های آینده پیش بینی خواهد شد.

معافیت­های مالیاتی، استفاده از مزایای رفاهی سکونت در منطقه آزاد تجاری انزلی مانند خرید ماشین­های با پلاک منطقه و به نصف قیمت واقعی، بسیاری از سرمایه­گذاران را برای تاسیس شرکت­های خصوصی به این منطقه کشانده است.

 
شکل‌گیری خانه انزلی

 کاظمی معتقد است: «وجود چنین مجموعه‌ای و ضرورت آن بیش از پیش در شهر توریستی بندر انزلی احساس می‌شد.» لزوم درک «نیاز مشتریان برای خرید و فروش یا اجاره در حوزه املاک»، «دسترسی آسان به موقعیت‌های ملکی»، «شفافیت با اتکا به ضوابط قانونی کشور»، «امنیت و استراتژی برد - برد در قراردادها»، «خرید و فروش به مثابه امنیت در سرمایه گذاری»، «رشد فناوری در عرصه عمومی منطقه بالاخص شهر بندرانزلی» و «میزان گسترش تقاضا در بستر دیجیتال برای بررسی و مقایسه دقیق نیازمندی‌ها» از پارادایم­های اصلی شکل گیری خانه انزلی بوده است، تصمیمی که اساس و اصل آن در خدمت «خلق ارزش» شکل گرفته و بر مبنای «تحقق ارزش» بنا نهاده شده است.

 
نکات مهم برای خرید آپارتمان و ویلا در انزلی

 خرید ویلا یا آپارتمان؟ کجا و چطور؟ این سوال بسیار مهم است. به سبب عدم آشنایی درخواست کنندگان و صرف نفع شخصی، بسیاری از واسطه­های فروش از بیان جزییات و تحلیل فرصت‌ها و تهدیدات امتناع کنند.  انتخاب منطقه اولویت اول است. این که مثلا قصد خرید و سکونت آپارتمان در ساحل قو غازیان را داشته باشید یا پاسداران انزلی؟  نزدیک به ساحل یا در محدوده بافت کلاسیک شهر. بررسی آپارتمان به لحاظ کیفی، توجه به ساختار ملک، مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای و مسائلی از این دست.

علاوه بر موارد مذکور، شمالی یا جنوبی بودن ملک در انزلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ملک شما بهتر است نورگیر باشد. آپارتمان‌هایی که به سمت جنوب ساخته می‌شوند در طول پاییز و زمستان نور بیشتری دریافت می‌کنند.

جدای از اینکه به لحاظ روانی این موضوع اهمیت بسیاری داشته، بر میزان مصرف انرژی و هزینه‌های شما نیز تاثیر خواهد داشت. توجه داشته باشید که آپارتمان‌های شمالی، در تابستان و بهار به واسطه باز بودن پنجره برودت هوای خوبی داشته و خنک تر خواهند بود.

در پاییز ممکن است به علت بارش‌های شدید و کولاک کمی این موضوع پیچیده‌تر به نظر برسد. مثلا اگر پنجره‌های شما دوجداره نباشد احتمالا به دردسر خواهید افتاد و باران و رطوبت به درون خانه نفوذ خواهد کرد.

 
راهنمای خرید خانه در بندر انزلی

 یکی از راهکارهای خلاق خانه انزلی، اتکا به تولید محتوای ارزشمند برای پاسخگویی به نیاز کاربران و جستجوگران بوده است. اختصاص یک راهنمای کامل برای بررسی و اشنایی با بهترین محلات و مناطق انزلی برای خرید خانه و سکونت. این راهنما مشتمل بر ۱۲ فایل بررسی تحلیلی و موشکافانه برای سرمایه‌گذاری ملکی‌ست که برای مطالعه کامل آن می توان به وبسایت khaneanzali.com مراجعه کرد.


چرا خانه انزلی

 پیوستگی و همپوشانی ارائه خدمات انلاین و توسعه دامنه فعالیت‌های خانه انزلی اولویت این مجموعه است. پیداست این موسسه ملکی در جهت توسعه فعالیت‌ها در شرایط فعلی، در تلاش برای کسب جایگاه در بستر دیجیتال است.

با وجود پلتفرم‌هایی مثل دیوار و شیپور طیف بسیاری از مردم درگیر فایل‌های زائد یا مواجه مستقیم با کیس‌های مرتبط هستند. خانه انزلی به دنبال ارائه راهکارهای هوشمند است. توسعه و تفکیک دپارتمان فروش، ساخت و ساز و بازسازی، مشاوره رایگان و تحلیل شکاف سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اجرایی این کسب و کار است.

 
چرا خرید خانه در بندرانزلی

 هزینه‌های گزاف و سرسام‌آور، محدودیت توان خرید خانه حتی با کمک وام مسکن، حمل‌­ونقل شهری، مخارج زندگی در کلانشهرها و عدم توازن دخل و خرج، بیش از گذشته زندگی در این شهرها را با بحران روبرو ساخته است. در این روزها به هیچ عنوان، نقش شهر، محل زندگی و سبک زندگی پر اضطرابش را نمی­‌توان نادیده گرفت.

به طور مثال طبق گزارشات سال ۹۸، شیوع اختلالات روانی در کشور به رقم ۲۳.۶ رسیده که از آن میان ۸۸ درصد مربوط به شهر تهران است. بیراه نیست برای افرادی که به فکر کیفیت زندگی خود هستند، خرید ملک در منطقه آزاد بندرانزلی می‌تواند یک فرصت استثنایی تلقی گردد. یک فرصت برای رهایی و شروع جدید.

حتما باید مدنظر داشت که بندرانزلی به خاطر سه‌گانه «تاریخ»، «طبیعت» و «فرهنگ» به یُمن ظرفیت تجاری خود، در آینده‌ای نه چندان دور بدل یه یک موقعیت استثنایی خواهد شد. موقعیتی که با در نظر داشتن افق کسب و کارهای مدرن در بخش دیجیتال و تجارت الکترونیک درخشان خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ