روند کاهشی بیماران کرونایی بستری شده در خراسان رضوی

اقتصاد ایران: مشهد-با ادامه روند کاهشی بیماری کرونا، تعداد بیماران کرونایی بستری شده در خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۲۰۰ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ، دبیر کارگروه اطلاع‌ رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای استان خراسان رضوی به کمتر از هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

دکتر رحیمی افزود : این تعداد در ۲۴ شهریور ماه امسال حدود هزار و ۸۰۰ نفر بود که روند ابتلا، بستری‌ و فوت ناشی از کرونا در این استان همچنان رو به کاهش است.
وی ادامه داد: از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی ۸۵۰ نفر در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۵ شهرستان این استان تحت درمان هستند.
رحیمی گفت: تعداد بستری‌ شدگان روزانه در استان خراسان رضوی نیز به ۲۳۰ نفر رسیده که نسبت به هفته گذشته ۱۱۰ نفر کاهش داشته است. 
وی افزود: در حال حاضر  ۳۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بدحال و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای این استان بستری هستند. 

استاندار خراسان رضوی نیز امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز بر اساس گزارشی که در جلسه ستاد ملی کرونا ارائه شد، استان نسبت به میانگین کشوری در شرایط بهتری قرار دارد.

  محمدصادق معتمدیان واکسیناسیون را کماکان یکی از اولویت های جدی استان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: با تسهیل واردات واکسن به کشور، شرایط بسیار خوبی در موضوع واکسیناسیون حاکم شده است و تاکنون بیش از 50 میلیون نفر دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت برای تزریق بیش از ۱۴۰ هزار دوز در روز واکسن در استان وجود دارد، گفت: باید برای تزریق بالای ۲۰۰ هزار دوز در روز پیش بینی های لازم انجام شود.

 

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ