سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

اقتصاد ایران: مشهد-وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر محمدعلی کیانی را به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد"، منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، دکتر بهرام عین اللهی در این حکم، «محمدعلی کیانی» فوق تخصص گوارش اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد
در این حکم آمده است: "خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید".


رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی از تمام اساتید، معاونین،روسای دانشکده ها، بیمارستانها، مدیران ستادی ومدیران شبکه ها و بیمارستانها، دانشجویان ساعی و کوشا و کارکنان این دانشگاه به خاطر همراهي مسئولانه و بي شائبه و مشاركت دلسوزانه در پيش برد همه جانبه اهداف بلند دانشگاه در طول دو سال اخیر قدردانی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بحران کرونا در عرصه های مختلف عملکرد درخشانی داشت

دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی در این پیام آورده است:

همکاران عزیزم؛ اساتید ارجمند، معاونین محترم دانشگاه، روسای پر تلاش دانشکده ها، روسای عزیز بیمارستانها مدیران ستادی ومدیران ارجمند شبکه ها و بیمارستانها، دانشجویان ساعی و کوشا و کارکنان زحمتکش و مهربان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

با سلام و احترام
در طول قریب به دو سال خدمتم که فرازوفرودهای فراوانی با خود به همراه داشت، با یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای سلامت بشری مبارزه کردیم و دوستان و همکاران عزیزی را از دست دادیم .

در این روزهایی که گذشت فرصتها و رویدادهای زیادی را پشت سرگذاشتیم و با ورود ویروس منحوس کرونا روزهای عجیب و سختی را تجربه کردیم،که اگر نبود حمایتها و همکاری های جهادگونه همکارانم در حوزه های مختلف ، خیلی زود از پا می افتادیم . شاید باور اینکه چطور از کنار این سختی ها گذشتیم آسان نباشد اما گذشت.

مایه بسی افتخار و مباهات بوده و هست که  در این مدت توفیق  خدمت به دانشگاه و مردم را داشته ام . امیدوارم  آنچه انجام گرفته است  مورد رضای حق تعالی باشد . 

بر اساس وظيفه خدمت گزاري، از محضر اساتيد بزرگوار، همكاران علمي، كاركنان خدوم و دانشجويان فرهيخته در تمامي سطوح به خاطر همراهي مسئولانه و بي شائبه و مشاركت دلسوزانه در پيش برد همه جانبه اهداف بلند دانشگاه تقدير و تشكر مي‌نمايم. تمامي دستاوردهاي ارزشمندي كه در اين مدت کسب شده است  محصول الطاف الهي و تلاش و همدلي شما همراهان صديق بوده است  که هرگز فراموش نخواهم کرد این مهر بی پایان شمارا .

از همان روزهای نخست شیوع ویروس کووید-19 همکاری و حمایت مسئولان ارشد  ملی و استانی، از جمله نماینده ولی فقیه ،مقام عالی وزارت وقت ،معاونین و مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، استاندار خراسان رضوی، ، علمای حوزه علمیه، تولیت آستان قدس رضوی، نمایندگان معزز مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی ،شورای شهر و مدیریت شهری مشهد، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، بسیج جامعه پزشکی و دیگر مسئولان کم نظیر بود و این امر موجب شد فضای یک دلی و همکاری در میان تمام دستگاه ها و سازمان های استان در راستای حفظ سلامت مردم ایجاد شود.که جای تشکر و قدر دانی بسیار دارد.

حال که به تشخیص مقام عالی وزارت  توفیق خدمت در این جایگاه را ندارم، از شما عزیزان در هر کسوتی که در این دانشگاه حضور دارید، می‌خواهم که همچون گذشته با جدیت بکوشید تا همواره شاخص‌های کیفی این دانشگاه  بزرگ را بهبود و ارتقاء بخشیدو اعتراف  مینمایم اگر این همه عنایتها، تلاش و محبت  خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی نبود  این دستاوردها نیز حاصل نمی شد. مطمئن هستم که کمی و کاستی هایی در اداره امور بوده است، امیدوارم که به بزرگواری خود خواهید بخشیدو از صبر و شکیبایی و مهربانی شما بسیار سپاسگزارم .

اکنون که این مسئولیت را وامی گذارم خاطری آسوده دارم چون اداره امور و ریاست آن به استاد دکتر محمد علی کیانی  واگذار شده که شیفته علم و پژوهش است و البته فعال و برجسته در همه حوزه ها.  برای دکتر کیانی  آرزوی موفقیت و سلامت دارم .

 دکتر کیانی عزیز، پرپیداست که در این روزهای سخت و سهمگینی که سپری میکنیم،مسئولیت شما  بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید، همدلی، همبستگی، و توجه و مشارکت افراد جامعه برای مقابله با اثرات ناگوار شیوع کرونا ویروس  است  و به شما قول می دهم  خانواده ی بزرگ سلامت بنابر رسالت اجتماعی و وظیفه ی خود،  با تمامی توان و همتشان برای مهار این بلای خانمانسوز  تمام قد  ایستاده اند.

 آرزو دارم  که این  دانشگاه با همت و غیرت همچون سالیان سال راه پیشرفت و بالندگی را طی کند  و در صحنه های بین المللی بدرخشد و باعث افتخارمیهن اسلامی مان شود . 

به خاطر همه تقصیرها و قصورها از يكايك خواهران و برادران گرامي عذر خواهي كرده و حلاليت مي‌طلبم و از درگاه حضرت باريتعالي براي فرد فرد عزيزان و همكاران توفيقات مضاعف توأم با رحمت و بركت بي كران الهي مسألت مي‌نمايم .خاضعانه از خداوند متعال توفیق و سعادت همة مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه  بهداشت ودرمان را خواستارم و از حضرتش عافیت و سلامتی کامل همة بیماران را مسئلت و برای درگذشتگان طلب خیر می نمایم.دکتر  سیدمحمد حسین بحرینی طوسی-استاد گروه فیزیک پزشکی

دفتراکو نیوز خراسان رضوی لازم می داند از زحمات ارزشمند و ماندگار دکتر بحرینی در طول دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس و رویکرد اخلاق مدارانه و پاسخگو به حوزه رسانه را ارج نهاده  و همچنین ضمن تبریک به  دکتر کیانی  توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ