همزمان با هفته دفاع مقدس؛

آثارهنرمندان پیشکسوت به نمایش درآمد

اقتصاد ایران: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس نمایشگاه عکس «خنده بر آتش» در قالب نمایش آثار هنرمندان پیشکسوت این عرصه و کارگاه آموزشی نقاشی با حضور تعدای از مدیران و هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «خنده بر آتش» همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید عباس عظیمی رییس مجموعه فرهنگی- هنری برج آزادی و نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از استادان پیشکسوت افتتاح شد.

سیدعباس عظیمی رییس مجموعه فرهنگی-هنری برج آزادی در مراسم افتتاحیه این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به همه رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا و همچنین هنرمندان رزمنده و ایثارگر گفت: ۸ سال دفاع مقدس علی رغم خسارات جانی و مالی، تجربیات پر برکتی برای کشور داشت و مایه افتخار و پیشرفت بود.

آثارهنرمندان پیشکسوت به نمایش درآمد/ «خنده بر آتش» در برج آزادی

عظیمی امنیت در ایران را یکی از برکات ۸ سال دفاع مقدس اعلام کرد و با اشاره به ادامه داشتن این دفاع در بعد از پایان جنگ توضیح داد : در ۸ سال دفاع مقدس دشمن و جبهه از لحاظ جغرافیایی دارای مختصات و مشخصات معلوم بود، ولی امروز دشمنانی داریم که شناسایی آنان سخت و پیچیده است و حتی ممکن است در لباس دوست ظاهر شده و برای ویرانی کشور ایران سخت در تلاش هستند

وی از هنرمندان پیشکسوت برای ارائه اثر در هفته دفاع مقدس و مشارکت هنری آنان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی های رزمندگان اسلام قدردانی و درباره نمایشگاه عکس «خنده برآتش» اظهار کرد: شاید برای اولین بار است که در نمایشگاه جنگ به بخش شور، هیجان و نشاط رزمندگان پرداخته و اثری از تصاویر تخریب و صحنه های دلخراش نیست. تعداد آثار این نمایشگاه هم ۳۶ اثر است که به مدت یک هفته در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آثارهنرمندان پیشکسوت به نمایش درآمد/ «خنده بر آتش» در برج آزادی

در این نمایشگاه آثار عکاسان پیشکسوت جبهه و جنگ از جمله امیرعلی جوادیان، محمود حاج محمدی، سعید صادقی، محمد صیاد صبور و علی کاوه برای مخاطبان ارائه شده است.

همچنین ورک شاپ تلفیقی نقاشی و خوشنویسی با موضوع دفاع مقدس و مدافعان سلامت با مشارکت نمادین جمعی دیگر از هنرمندان پیشکسوت در ابعاد ۶۰ متر مربع توسط استاد داود رواسانی پیشکسوت خوشنویسی و هنرمند نقاش هومن شیخ بشارتی و با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت در رشته های مختلف هنری برگزار شد و قرار است تا پایان هفته دفاع مقدس تکمیل و در سطح میدان آزادی نصب شود.

در ادامه از اثر نقاشی استاد کیومرث قورچیان در تالار آیینه برج آزادی تهران با موضوع جنگ رونمایی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ