80 نمایندگی شرکت کمباین‌سازی ایران برای خدمت به کشاورزان

اقتصاد ایران: مشهد-شرکت کمباین‌سازی ایران نه تنها با عرضه ماشین‌آلات داخلی، صنعت کشاورزی را یاری می‌کند بلکه خدمات پس از فروش این شرکت نیز در نوع خود کم‌نظیر است و ارتباط با کشاورزان و صادرکنندگان محصولات و ادوات کشاورزی را مستحکم کرده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، شاید در نگاه اول، فعالیت‌های شرکت کمباین‌سازی ایران، به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، صرفا تولید کمباین و برخی قطعات و ادوات کشاورزی دیده شود اما ارائه خدمات پس از فروش، بخش مهم دیگری از خدمات این شرکت است که باعث شده کشاورزان، برای سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات ماشین‌آلات خود نیز نگرانی نداشته باشند.

 

خدمات گسترده به کشاورزان و مالکان

شرکت کمباین‌سازی ایران، بزرگ‌ترین تامین‌کننده ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی برداشت غلات در منطقه است که در زمینه طراحی، ساخت، مونتاژ و نصب، صادرات و واردات انواع کمباین، تراکتور، بیلر، موور و سایر ماشین‌آلات کشاورزی و قطعات مربوط به آن‌ها فعالیت می‌کند.

این شرکت، شناسایی نیازها و انتظارات کلیدی مشتریان را جزو اصول برنامه استراتژیک خود قرار داده و همین باعث شده است خدمات گسترده‌ای را هم به کشاورزان، مشتریان قطعات و صادرکنندگان ادوات کشاورزی ارائه می‌کند. دستگاه‌های برداشت غلات معمولا در زمین‌های کشاورزی و دور از محیط شهری مشغول به فعالیت هستند، لذا خرابی دستگاه‌ها شاید مهم‌ترین نگرانی کشاورزان باشد. به‌همین خاطر شرکت کمباین‌سازی ایران این اطمینان خاطر را به مشتریان خود داده که در هر کجای کشور به خدمات این شرکت نیاز داشته باشند، نمایندگانش حضور خواهند یافت.

 

تلاش برای جلب رضایت مشتریان

علي اصغر حميدي فرد مدير عامل شركت كمباين سازي ايران با بیان این‌که کارشناسان شرکت، نیازها و انتظارات مشتریان را شناسایی و اولویت‌بندی می‌کنند، می‌گوید: ارائه خدمات پس از فروش در دوره گارانتی و پس از گارانتی جزء خواسته‌های اولیه مشتریان است. بر این اساس، شرکت در راستای جلب رضایت مشتری، خود را موظف به ارائه این خدمات می‌دانیم. حمیدی‌فرد اضافه می‌کند: نکته بسیار مهم در فروش ماشین‌آلات کشاورزی به خصوص کمباین، ارائه خدمات مناسب بعد از فروش محصول است، چراکه هر ساعت توقف کار کمباین در فصل برداشت می‌تواند موجب افزایش هزینه‌ها و حتی ضرر برای کشاورزان شود.

 

 ارائه خدمات در داخل و خارج کشور

با توجه به اهمیت ارائه خدمات پس از فروش در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان، به ویژه در زمان برداشت محصولات، شرکت کمباین‌سازی ایران طبق برنامه استراتژیک، خود و نمایندگی‌هایش را موظف می‌داند برای انجام سرویس‌ها، تعمیرات و حتی ارائه گارانتی به محل دستگاه چه در داخل و چه خارج از کشور مراجعه کرده و خدمات‌رسانی کنند.

حمیدی فرد در این خصوص می‌گوید: در زمان تحویل دستگاه، مشخصات مشتری علاوه بر این‌که از طریق واحد فروش به‌صورت سیستمی در اختیار واحد خدمات پس از فروش قرار می‌گیرد، به‌دلیل حساسیت امر، اطلاعات مشتری به‌خصوص محل کار و شماره تماس کاربر احتمالی دستگاه در دفاتر دیگری نیز ثبت می‌شود.

او ادامه می‌دهد: واحد خدمات پس از فروش همچنین با توجه به اقلیم ایران، فصل برداشت و زمان کار هر دستگاه را دسته‌بندی کرده و در زمان‌های تعیین‌شده نسبت به اعزام نیرو برای ارائه خدمات در محل، اقدام و پس از انجام کار از مشتریان نسبت به کیفیت ارائه خدمات نظرسنجی می‌کند. علاوه بر آن شماره‌های تماس مستقیم و راه‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط مشتریان با واحد خدمات پس از فروش شرکت نیز در نظر گرفته شده است.

 

نظرسنجی کیفیت خدمات

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که خدمات پس از فروش شرکت کمیابن سازی ایران شامل چه مواردی می‌شود؛ آموزش مشتریان، سرویس‌های اولیه و ثانویه دستگاه در محل، ارائه گارانتی محصولات، انجام تعمیرات مورد نیاز، ثبت و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان و همچنین نظرسنجی مشتریان، خدماتی است که این واحد به مشتریان ارائه می‌دهد.

مدیر واحد فروش و خدمات پس از فروش می‌گوید: ثبت و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان و نظرسنجی از آن‌ها، طی فرآیند مشخصی انجام می‌شود و تاکنون تاثیر خوبی برای ارتقاء کیفیت خدمات داشته است. مسعود یوسفی ادامه می‌دهد: از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 100 نفر برای کمباین 1055، بالغ بر 500 نفر برای بیلر، تعداد 25 دستگاه سامانه ضد تگرگ و بیش از 300 نفر برای کمباین برنج و ارائه خدماتی از قبیل سرویس‌های دوره‌ای، تعمیرات و گارانتی هر یک از این محصولات، خدمات پس از فروش ارائه شده است.

 80 نمایندگی در کشور

یوسفی درباره فعالیت نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت کمباین‌سازی ایران در سراسر کشور تصریح می‌کند: 15 نفر در واحد خدمات پس از فروش و 8 نفر در واحد فروش قطعات یدکی مشغول به کار هستند.  علاوه ‌براین، 42 تعمیرگاه مجاز و 80 نمایندگی در سراسر کشور، واحد خدمات پس از فروش شرکت را برای ارائه خدمات به کشاورزان و بهره‌برداران محصولات شرکت کمباین سازی ایران، یاری می‌کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ