آمادگی بیمه سلامت برای تسویه مطالبات مراکز درمانی

اقتصاد ایران: معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از اعلام آمادگی تسویه کامل مطالبات سه ماه اول سال جاری بخش دولتی و دانشگاهی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، حسین رنجبران گفت: همخوانی منابع و مصارف یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار دهیم و با اتکا به علم و دانش، منابع را مدیریت کنیم. کما اینکه نظم در پرداخت‌ها که این روزها شاهد آن هستیم نتیجه به کارگیری علمی است که در ادارات کل استان‌ها شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با تأمین منابع صورت گرفته آماده هستیم که همانند تسویه کامل ۳ ماهه اول سال بخش غیر دولتی، مطالبات سه ماه اول سال جاری بخش دولتی و دانشگاهی را نیز تسویه و حتی مطالبات تیر ماه را نیز به صورت علی‌الحساب پرداخت کنیم.

رنجبران بر مدیریت منابع از سوی ادارات کل استان‌ها تاکید کرد و گفت: باید توجه داشت که تعهد مازاد بر منابع به هیچ وجه قابل قبول نیست. باید بپذیریم که هزینه‌ها در حال افزایش است و لازم است منابع به نحوی مدیریت شود که بتوانیم با منابع موجود تا پایان سال، هزینه‌ها را مدیریت نمائیم.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران یکی از سخت‌ترین شرایط را در چند ماه اخیر به علت شیوع بسیار بالای کووید ۱۹ سپری کرد ولی با این وجود مدیریت منابع خوبی صورت گرفت. رشد پذیرش در سه ماهه اول سال نسبت به ماه‌های مشابه سال گذشته حداقل ۹۴ درصد افزایش یافت.

رنجبران گفت: مدیران استانی باید منابع را بر مبنای میزان اعتبار ابلاغی هزینه نمایند و همواره بدترین شرایط را در نظر بگیریم تا با مشکلی مواجه نشویم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ