درخشش بانوی اسفراینی در مسابقات جهانی مخترعان سوئیس

اقتصاد ایران: بجنورد- سرپرست تیم اختراعات ایران از کسب مقام سوم مسابقات جهانی تخصصی مخترعان سوئیس توسط یک بانوی اسفراینی خبر داد.

 به گزارش  خبرگزاری اقتصادایران ،  امیر عباس کوشکی اظهار کرد: آریانا نوری، نخبه اهل خراسان شمالی و دانشجوی رشته مدیریت صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در مسابقات جهانی تخصصی مخترعان سوئیس رتبه سوم را از آن خود کرد.

سرپرست تیم اختراعات ایران ادامه داد: این مسابقات با حضور هزار مخترع از سراسر جهان به صورت آنلاین برگزار شد که در این رقابت‌ها مخترعان عضو فدراسیون مخترعان جهان در کشور سوئیس با هم رقابت کردند.

وی افزود: در این مسابقات پروژه دستگاه‌های هوشمند پیشگیری در برابر کرونا که در آن ربات هوشمند پیشگیری کرونا با قابلیت کنترل دمای بدن افراد برای کمک به تشخیص مبتلایان که توسط بانوی اسفراینی تهیه شده بود، رتبه برتر را کسب کرد.

کوشکی تصریح کرد: همچنین این طرح در مسابقات نوآوری و اختراعات سازمان مالکیت فکری جهانی به صورت تخصصی برگزار شد، توانست به عنوان رتبه برتر مسابقات افتخار آفرینی کند.

این مخترع اهل خراسان شمالی بیان داشت: این طرح در مرکز نوآوری و تکنولوژی سازمان ملل متحد نیز توسط چالش نوآوری دانشگاه ام ای تی تأیید شد.

وی افزود: این برنامه جهانی توسط سازمان ملل متحد و سازمان تجارت جهانی و دیگر دانشگاه‌ها و سازمان‌های معتبر جهانی هر ساله برای کمک به کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته جهان برگزار می‌شود.

کوشکی در انتها گفت: آریانا نوری در این رویداد از سوی مرکز نوآوری موفق به دریافت گواهی نامه تأیید نوآوری شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ