افزایش تولید سرم در شرکت داروسازی ثامن مشهد

اقتصاد ایران: مشهد-شرکت داروسازی ثامن مشهد در یک ماه اخیر ظرفیت تولید انواع سرم بطری و کیسه‌ای خود را با افزایش ۴۴ درصدی از حدود سه میلیون به حدود ۴.۵ میلیون عدد در ماه افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران؛ مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن در مشهد  در گفتگو با اکو نیوز خراسان رضوی گفت: پس از صدور دستور هشت ماده‌ای تولیت آستان قدس رضوی در ۱۹ مرداد امسال برای بسیج بخش‌های مختلف این آستان مقدس برای کمک به نظام سلامت کشور و حمایت از بیماران کرونایی، شرکت داروسازی ثامن افزایش ظرفیت تولید سرم را در دستور کار قرار داد.

مجید طبسی  افزود: شرکت ثامن علاوه بر افزایش ظرفیت تولید سرم‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ سی. سی، یک محصول سدیم کلراید ۹ دهم درصد ۱۰۰ سی. سی را که حجم کمتری دارد و برای بیماران کرونایی مناسب‌تر است نیز تولید کرد که می‌تواند برای تمامی بیماران کرونایی به خصوص بیماران نیازمند تزریق رمدسیویر، مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: علاوه بر آن، فرآیند خرید دستگاه جدید با ظرفیت تولید حدود ۲ میلیون انواع سرم بطری در ماه در دستور کار قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده، نصب و راه‌اندازی شود.
مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن در مشهد افزود: اهدای ۱۰۰ هزار عدد سرم شامل ۴۰ هزار عدد سرم سدیم کلراید ۹ دهم درصد ۱۰۰ سی. سی و ۶۰ هزار عدد انواع سرم‌های نیم لیتری قندی و نمکی به بیمارستان‌های دولتی مشهد، یکی دیگر از اقدامات این شرکت دارویی در ماه گذشته بود.
شرکت داروسازی ثامن مشهد از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که در سال ۱۳۶۳ تاسیس و عملیات اجرایی ساخت آن از سال ۱۳۶۵ آغاز شد و نخستین خط تولیدی آن در سال ۱۳۷۱ به بهره برداری رسید.
این شرکت در زمینه تولید محلول‌های استریل تزریقی و شستشو، دیالیز صفاقی و خونی، فرآورده‌های بیوتکنولوژی و دیگر فرآورده‌های طبی فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ