هزینه تست کرونا برای سفر خارجی چقدر است؟

اقتصاد ایران: در دوران شیوع ویروس کرونا، تست کرونا قبل از پرواز برای همه مسافران الزامی است.

در دوران شیوع ویروس کرونا، تست کرونا قبل از پرواز برای همه مسافران الزامی است.
با توجه به اینکه هواپیما محیط بسته‌ای دارد و برای چند ساعتی هوای آزاد در محیط هواپیما جریان ندارد، لذا ابتلا حتی یک فرد مبتلا به کرونا ویروس در داخل هواپیما، می‌تواند بیشتر از نیمی از مسافران هواپیما را درگیر این بیماری کند.
لذا در تمام کشورها و در تمام هواپیمایی‌ها، ارائه برگه آزمایش منفی تست کرونا، در کنار سایر مجوز‌های پرواز، لازم و ضروری است.
بنابراین اگر قصد سفر با حمل و نقل هوایی را دارید، حتما باید پیش از پرواز، در مدت معین و مشخصی، تست کرونا بدهید. در غیر این صورت اجازه پرواز نخواهید داشت.


کدام تست کرونا برای ایرلاین‌ها قابل قبول است؟

از آنجا که برای انجام سفرهای هواپیمایی دادن تست کرونا الزامی است، حتما می‌پرسید که کدام یک از انواع تست کرونا مورد قبول ایرلاین است؟ باید بدانید که تنها تست پی سی آر است که وجود ویروس فعال در بدن را مشخص می‌کند. بنابراین تست کرونا برای خروج از ایران همان تست PCR است.

یادآوری می‌کنیم برای انجام تست پی سی آر حتما به آزمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که مورد تایید ایرلاین منتخب شماست. در غیر این صورت مجددا باید آزمایش بدهید. شما باید حداکثر 3 روز قبل از پرواز آزمایش بدهید.

شما مجبور هستید یک بار برای خروج از ایران در داخل ایران تست PCR بدهید و یک بار برای ورود به ایران در کشور مقصد تست بدهید.

هزینه تست پی‌سی‌آر در ایران چیزی در حدود 300 تا 400 هزار تومان است. این هزینه در کشورهای خارجه متفاوت است. برای مثال در ترکیه در حدود 250 لیر ترک یا در آلمان از حدود 70 یورو است.

البته اگر واکسن کرونا زده باشید، به صورت رایگان با تست رپید یا تست سریع کرونا می‌توانید مجوز پرواز داشته باشد.

انجام تست کرونا مورد تایید ایرلاین‌ها در منزل شما توسط هوم‌کا!

اکنون که قرار است به خارج از ایران سفر کنید و لازم است تست پی‌سی‌آر بدهید، می‌توانید از خدمات آزمایشگاهی در منزل استفاده کنید. مجموعه هوم‌کا برای تامین رفاه حال شما، خدمات آزمایشگاهی را با رعایت کامل کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

تست پی‌سی‌آر با تست آنتی‌بادی چه فرق دارد؟

با توجه به اینکه برای پرواز حتما باید تست PCR بدهید، حتما باید این نکته را بدانید که کیفیت تشخیصی این دو نوع تست با هم فرق دارد. تست PCR برای بررسی وجود ویروس فعال در بدن است. به این معنی که در لحظه مشخص می‌کند که آیا کرونا ویروس در بدن وجود دارد یا خیر؛ گرچه گفته می‌شود درجه اعتبار تست‌های PCR برای شناسایی ویروس فعال در بدن 60 درصد است و ممکن است تستی منفی باشد، اما فرد مبتلا به کرونا باشد، اما در هر صورت ملاک تشخیص ابتلا یا عدم ابتلا جواب تست PCR است. البته چنانچه علامت‌های شایع کرونا را دارید، اما به هر دلیل تست PCR شما منفی شده است، حتما قرنطینه را رعایت کنید و رژیم غذایی سالم و مغذی داشته باشید تا ویروس نتواند در بدن شما جولان بدهد و شما بتوانید آن را شکست دهید.

در تست آنتی‌بادی، تنها وجود آنتی‌بادی در بدن مشخص می‌شود. این تست مشخص می‌کند که فرد در گذشته به کرونا مبتلا شده است و در اثر همین ابتلا بعد از گذشت حداقل 5 هفته بدن او به صورت خود به خود آنتی‌بادی تولید کرده است. این تست ارزش تشخیصی ندارد و تنها برای این است که وضعیت آنتی‌بادی بدن مشخص شود.


چرا هوم‌کا را انتخاب کنیم؟

حتما در بین تمام شرکت‌های خدماتی که خدمات مشابه مجموعه‌ هوم‌کا را ارائه می‌دهند، انتخاب برای شما سخت است. حق هم دارید؛ در هر یک از این شرکت‌ها با توجه تعریف و تمجید بی‌پایان از خدمات و شاید حتی گاهی اغراق در کیفیت خدمات‌رسانی اعتماد کردن بسیار سخت است. ما در مجموعه هوم‌کا هیچ ادعایی برای بهترین بودن نداریم؛ مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین خدمات مراقبتی، پزشکی و آزمایشگاهی را برای کاربران خود تدارک دیده‌ایم و به آنها حق انتخاب می‌دهیم تا از بین انبوه شرکت‌های موجود در خدمات مشابه، همانی را انتخاب کنند که خودشان می‌خواهند. تصمیم با شماست. ما در هوم‌کا تلاش کرده‌ایم از ابتدای کار همه چیز را به طور شفاف و واضح برای شما شرح دهیم. قیمت‌ها، شکل خدمات‌رسانی و تمام ابعاد ارائه خدمات در هوم‌کا از ابتدا برای کاربر مشخص می‌شود و او با در نظر گرفتن همه ابعاد برای استفاده کردن یا نکردن این خدمات تصمیم می‌گیرد.

تنها توصیه ما این است که در مقام مقایسه، دقت داشته باشید و با وسواس بیشتری قیاس کنید. گاهی اندکی بیشتر هزینه کردن به قیمت دریافت خدمات مطمئن‌تر تضمین‌کننده خیال راحت و رفاه بیشتر است. تصمیم با شماست.

جهت ثبت درخواست تست کرونا در منزل و مشاهده انواع پکیج‌های تست کرونا به سایت هوم‌کا به آدرس https://www.homeca.ir/ مراجعه نمایید و درخواست خود را ثبت کنید و یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ