خرید و قیمت بهترین آب تصفیه کن تایوانی در تصفیه آسا

اقتصاد ایران: آب شرب در بسیاری از مناطق کشور دارای آلودگی های بسیار زیادی است که همه ی آن توسط سیستم تصفیه خانه های بزرگ از بین نمی روند. نوشیدن این آب در طولانی مدت آسیب های جدی بر سلامت ما وارد می کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، بنابراین تصفیه ی دوباره ی آب لوله کشی توسط دستگاه های آب تصفیه کن در منزل می تواند به افزایش کیفیت آن کمک کند. برای این که بدانید چه مارکی از دستگاه تصفیه آب بهتر است در ادامه ی این مطلب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی را معرفی کرده و قیمت آن ها را بررسی می کنیم و سپس راهنمای خرید تصفیه آب را توضیح خواهیم داد که می توانید بهترین دستگاه ها را از شرکت تصفیه آب تصفیه آسا خریداری نمایید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی

مارک های معتبر آب تصفیه کن های خانگی در حال حاضر تایوانی می باشند که کیفیت بسیار خوبی دارند و به راحتی می توانید به عملکرد آن ها در از بین بردن آلاینده های آب اعتماد کنید. این دستگاه ها به دلیل داشتن تاییدیه های بین المللی کاملا هماهنگ با استاندارد های جهانی بهداشت تولید شده اند و قیمت بسیار مناسب آن ها را جزو برترین دستگاه ها ی تصفیه آب در دنیا قرار داده است. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به تعداد و مراحل دستگاه و نوع برند آن بستگی دارد.

قیمت تصفیه آب سافت واتر

 شرکت سافت واتر بیش از 70 سال است که به تولید دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی مشغول است. این برند در طی این مدت صد ها هزار مشتری را در سراسر دنیا به خود جذب کرد و امروزه بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه ها ی تصفیه آب به شمار می رود. سافت واتر از بهترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند و خود را مسئول افزایش کیفیت آب آشامیدنی و کاهش سختی آن می داند. بهترین مدل تصفیه آب سافت واتر دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز آن است. این دستگاه با 8 فیلتری که دارد هم ب خوبی انواع آلاینده ای آب را از بین می برد و هم باعث قلیایی شدن وآب می شود و سطح اکسیژن آب را افزایش می دهد . قیمت تصفیه آب سافت واتر نسبت به برند های دیگر ارزان تر می باشد و در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می توانید آن را تهیه نمایید.

قیمت تصفیه آب cck

برند معتبر تایوانی سی سی کا تجربه ی زیادی در تولید دستگاه های تصفیه آب با روش اسمز معکوس دارد که حتی در اروپا و آمریکا نیز از آن ها استفاده می شود. مدل های تقلبی این برند با کارایی ضعیف در بازار توسط فروشندگان سودجو به فروش می رسد که برای تهیه ی اصل این دستگاه باید به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. شرکت سی سی کا در زمینه ی تولید لوازم جانبی تصفیه آب خانگی نیز فعالیت می کند و بهترین مارک در این حوزه به شمار می رود. این کمپانی همواره در تلاش است تا فعالیت خود را روز به روز توسعه و گسترش دهد و از بهترین تیم کارشناسان و محققین استفاده می کند. کامل ترین و بهترین مدل دستگاه سی سی کا مدل 8 مرحله ای RO8-ORP می باشد. این دستگاه از روش اسمز معکوس استفاده می کند و با فیلتر ها ی قلیایی و اکسیژن ساز بهترین کیفیت آب خروجی را در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه سی سی کا پمپ قوی  و مخزن آنتی باکتریال دارند و فیلتر ممبران آن ها نیز تحت لیسانس آمریکا و دارای بهترین کیفیت می باشد. قیمت تصفیه آب CCK مانند سافت واتر بسیار مناسب است و با حدود 2 تا 2 و نیم میلیون تومان می توانید آن را خریداری کنید.


قیمت تصفیه آب مینروا

به جرات بهترین برند دستگاه تصفیه آب تایوانی را می توان مینروا معرفی کرد که در طی ده سال گذشته این دستگاه پر فروش ترین تصفیه آب بوده است. برند مینروا از سال 1930 فعالیت خود را آغاز کرده و با دریافت تاییدیه ها و گواهینامه های بین المللی سلامت فیلتر ها و آب خروجی دستگاه هایش مورد تایید می باشد. این برند از فناوری RO در دستگاه هایش بهره می گیرد و مدل های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، قلیایی، فرابنفش اکسیژن ساز را تولید کرده است. قیمت تصفیه آب مینروا نسبت به دو برند قبلی بالا تر است و کیفیت بهتری هم دارد. پر فروش ترین و حرفه ای ترین مدل مینروا دستگاه RO8-O2PLUS می باشد که هم با فیلتر هایی که دارد هر نوع آلاینده ای را از بین می برد و با فیلتر قلیایی خواص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و با فیلتر اکسیژن ساز سطح انرژی آب را بالا می برد. قیمت تصفیه آب مینروا در حدود 4 تا 5 میلیون تومان می باشد.

مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن

 خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال ممکن است برای بسیاری کار دشواری باشد اما با رعایت چند نکته اساسی می توانید به راحتی یک آب تصفیه کن اصل را برای خود تهیه نمایید. برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل که بتواند تمام آلاینده های آب آشامیدنی را از بین ببرد و سختی آن را کاهش دهد باید مطمئن شوید که آن دستگاه از سیستم اسمز معکوس استفاده می کند. سپس از تجهیزات دستگاه مثل فیلتر ممیران و پمپ که مهم ترین اجزای اسمز معکوس هستند اطمینان پیدا کنید. فیلتر ممبران، پمپ، مخزن، اتصالات، هوزینگ ها و ... باید از کیفیت و جنس مرغوبی و اصل تایوان باشند . یکی دیگر از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب ضمانت و خدمات پس از فروش کالا است . نمایندگی های معتبر بهترین مکان برای خرید تصفیه آب اورجینال می باشند که با ارائه ضمانت دستگاه به شما، خیالتان را از کیفیت و اورجینال بودن آن راحت می کنند و خدمات پس از فروش آن را نیز به عهده می گیرند.


فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا در امر فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی اورجینال با برند های معتبر سافت واتر، سی سی کا و مینروا و هم چنین تجهیزات آن ها مثل انواع فیلتر ها سابقه ی درخشانی را دارد. این شرکت امکان خرید اینترنتی را نیز برای شما فراهم کرده است که می توانید با ورود به سایت تصفیه آسا محصولات عرضه شده توسط این مجموعه را همراه با اطلاعات کامل و دقیق در مورد هر یک از آن ها مشاهده نمایید. فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا این امکان را به شما خواهد داد که در کوتاه ترین زمان دستگاه تصفیه آب را در محل مورد نظر شما به دستتان خواهند رساند و ضمانت نامه ی آن هم پس از نصب تحویل شما داده می شود.

"شرکت تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva، و دیگر برندهای مونتاژ ایرانی همچون سی سی کا CCK، سافت واتر Soft Water، آکوا Aqua و آکوا کلیر Aqua Clear میباشد. در میان مارکهای ذکر شده، انواع تصفیه آب خانگی مینروا Minerva کیفیت و خدمات ارزنده تری دارند و در واقع بهترین برند تصفیه آب در ایران محسوب میگردند. محصولات برند مینروا Minerva، همگی دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت بوده و آب آشامیدنی را به بهترین سختی مورد نیاز بدن میرسانند. ضمن این که قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به نسبت دیگر برندهای متفرقه بسیار مقرون به صرفه بوده و تمام قطعات دستگاه های مینروا دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط میباشند. همچنین از جمله خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی مینروا که تنها نمایندگی دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا TasfiyeAsa ارائه مینماید اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب است که در زمان های مورد نیاز دستگاه شما سرویس دوره ای خواهد شد."

تعمیر انواع دستگاه تصفیه کننده آب ،خرید نقد و اقساطی تا 10 ماه ( تهران و کرج ) و ارائه تخفیفات شگفت انگیز از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا برای مشتریان خود می باشد.
اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید همین حالا می تواندی با مشاوران شرکت تماس بگیرید. تیم حرفه ای کارشناسان تصفیه آسا همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما در تمام ساعات می باشند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ