ورود ۱۳۸ هزار دُز واکسن کرونا به لرستان

اقتصاد ایران: لرستان-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۳۸ هزار دُز محموله جدید واکسن آسترازنکا و سینوفارم کرونا امروز( یکشنبه) وارد استان شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران،  مریم کوشکی با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: این محموله شامل ۱۰۸ هزار دُز واکسن سینوفارم و ۳۰ هزار دُز واکسن آسترازنکا است که از امروز در مراکز واکسیناسیون توزیع برای گروه های هدف تزریق خواهد شد.

وی اظهار داشت: تاکنون بصورت میانگین روزانه هشت هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که با تسریع در روند ورود محوله های واکسن در استان سرعت واکسیناسیون استان بیشتر خواهد شد و تلاش می شود تا پایان شهریور ماه ۵۰ درصد جمعیت این استان علیه کرونا واکسینه شوند.

کوشکی افزود: اکنون درصد پوشش واکسیناسیون برای گروههای هدف در کل استان ۳۲.۷ درصد است و تلاش شده بیش از ۸۰ تا ۸۵ درصد گروه‌ها و افراد واجد شرایطی که طبق پروتکل‌ها و نامه‌هایی که از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده، واکسینه شوند.

وی عنوان کرد: پیش از این  ۶۳۵ هزار و ۷۸۴ دُز واکسن کرونا وارد استان و ۵۵۰ هزار دُز آن تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تاکنون ۲۸۶ هزار زن و ۲۶۴ هزار مرد واجد شرایط در لرستان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و با تزریق دُز دوم برای بیش از ۱۶۵ هزار نفر در استان، واکسیناسیون این افراد کامل شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۳۳ مرکز واکسیناسیون کرونا در لرستان فعال است، افزود: از شهروندان درخواست می شود قبل از دریافت پیامک از طریق سامانه وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بدون اطلاع قبلی به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ