راه اندازی کلاس در ادوبی کانکت چه زیر ساخت‌هایی نیاز دارد؟؟

اقتصاد ایران: خب !! در این مقاله می¬خواهیم درباره زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس در ادوبی کانکت صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خب در اول کار باید بگویم که زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری کلاس در ادوبی کانکت را می­توان به چند دسته تقسیم کرد سخت افزاری و نرم افزاری. همانطور که همه ما می‌دانیم تمام نرم افزارها برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشند باید از سخت افزار قوی استفاده کنند. نرم افزار ادوبی کانکت در راستا خدماتی که ارائه می‌دهد نیاز بیشتری به سخت افزار دارد هر چه سخت افزار قوی‌تر باشد نرم افزار راحت‌تر و روان‌تر کار می­کند.

از سخت افزارهای مورد نیاز این نرم‌افزار می‌توان به رم، CPU و هارد و ... اشاره کنیم که هر چه قوی‌تر باشند نرم افزار بهتر کار خواهد کرد. در ادامه درباره سرور مورد نیاز برای برگزاری وب کنفرانس یا کلاس آنلاین در این نرم افزار بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات سرور مورد نیاز برای برگزاری کلاس آنلاین و وب کنفرانس

نرم افزار ادوبی کانکت از نظر کسانی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند به این اسم ها شناخته می­شود: کلاس آنلاین، نرم افزار برگزاری جلسه آنلاین و .... شناخته می­شود. این نرم افزار تمام خواسته‌های یک فرد آموزش دهنده یا برگزاری کننده جلسه را بر طرف خواهد کرد. البته این را هم نباید فراموش کرد که هزینه راه اندازی این سرورها کمی بالاست. البته خب خدماتی که ارائه می‌دهد نسبت به قیمتی بی نظیر است. برای برگزاری کلاس در محیط این نرم افزار باید از اینترنت پر سرعت استفاده کنیم. چون این نرم افزار از کیفیت ۷۲۰ استفاده می‌کند و این ویژگی شما را مجبور به داشتن اینترنت قوی می­کند.

اگر شما از ارگان‌های آموزشی و دولتی هستید که از ادوبی کانکت به منظور برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کنید بهتر است از سرویس مخصوصی که وبسایت هاستیدا برای شما در نظر گرفته است، استفاده کنید که نام آن اجاره سرویس برای راه اندازی کلاس آنلاین در پلتفرم adobe connect است.


ویژگی‌های نرم افزار ادوبی کانکت

از ویژگی‌های خوب این نرم افزار که در بخش قبل به آن اشاره کردیم پشتیبانی از کیفیت ۷۲۰ است. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار داشتن تخته وایت برد است که به شما این امکان را می­دهد تا بتوانید تمرین حل کنید یا مطلب خود را راحت تر به بقیه نشان دهید.

از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار بالا بودن امنیت آن است. البته از این ویژگی که دسترسی راحتی دارد هم نباید گذشت. البته انعطاف این نرم افزار را هم نمی‌توان نادیده گرفت. چون قابلیت این را دارد که تعداد بالایی به صورت آنلاین در سمینار کلاس یا جلسه‌ی شما شرکت کنند.  در این بخش می‌خواهیم درباره سیستم‌ها موبایل‌هایی که این نرم‌افزار بر روی آن ها نصب می‌شود صحبت کنیم.

سیستم‌هایی که قابلیت نصب ادوبی کانکت را دارند

از کامپیوترهایی که قابلیت نصب این نرم افزار را دارند می‌توان به مک ویندوز اشاره کرد. لینوکس قابلیت نصب این نرم افزار را ندارد اما می‌توانید این نرم افزار را در مرورگر گوگل خود سرچ کنید و از آن طریق در کلاس شرکت کنید. در ادامه هر کدام را جدا گانه توضیح خواهیم داد.

ویندوز

تا آنجا که من تحقیق کرده‌ام ویندوزهایی که تحت پوشش این نرم افزار است ویندوز ۸، 8.1 و 10 است که می‌توانید از هر کدام آنها در قالب 32 یا 64 بیتی استفاده کنید. حداقل رم هم بهتر است 1 باشد البته اگر بیشتر باشد که چه بهتر. اگر هم می­خواهید در گوگل کروم یا موزیلا فایر فاکس استفاده کنید بهتر است از اینترنت اکسپلور مایکروسافت سری 11 استفاده کنید. برای گوگل کروم هم بهتر است از سری بالاتر از 66 استفاده کنید؛ موزیلا فایر فاکس هم مدل 55 یا بالاتر باشد.

 
مک

برای سیستم عامل مک هم بهتر است از مک سری 10.11، 10.12 و 10.13 استفاده شود. اگر هم می‌خواهید در اینترنت موزیلا فایر فاکس، گوگل کروم و یا اپل سافاری استفاده کنید در سری قسمت ویندوز تمام این‌ها را توضیح داده‌ایم. اپل سافاری هم باید از سری 11 بالاتر باشد. همانطور که گفتیم بهتر است از رم یک یا بالاتر استفاده کنید. 

لینوکس

خب ما گفتیم این نرم افزار نسخه رسمی برای لینوکس ندارد اما این شرکت برای لینوکس سری اوبونتو 14.04 و 16.04؛  Red Hat Enterprise Linux 6 نسخه رسمی دارد (برای لینوکس هیچ اپلیکیشنی وجود ندارد) اما اگر لینوکس شما هیچ یک از این ها نیست می‌توانید در موزیلا فایر فاکس یا اگر گوگل کروم دارید در آن به کلاس یا جلسه خود بپیوندید.

اندروید

اگر از اندروید استفاده می‌کنید برای نصب این نرم افزار باید اندروید موبایل تان بالا 4.4 باشد اگر از این پایین تر باشد. این نرم افزار برای شما بالا نخواهد آمد.

IOS

اگر هم ازIOS استفاده می‌کنید باید از 8.1  بالاتر باشد. .

پهنای باند

کمترین پهنای باند برای شرکت در کلاس 512 کیلو بایت است. بهتر است که این پهنای باند بیشتر باشد.

 جمع بندی:

کلام آخر هم اینکه سعی کنید از سیستم‌های خانگی استفاده کنید اگر سیستم شما قوی تر باشد خب چه بهتر اما نباید ضعیف‌تر باشد و اگر سیستم شما ضعیف تر است سعی کنید سیستم خود را تقویت کنید یا عوض کنید اگر هم توان این کار ندارید از کافی نت استفاده کنید.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ