نماینده مردم تهران:

ضرغامی در بخش گردشگری تحول ایجاد می‌کند

اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی، مرد عمل است و می‌تواند در این بخش تحول ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،

/a>، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: ضرغامی برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه صنایع دستی و توریست دارد. وی دنیا را می‌شناسد و از نزدیک کشورهای مختلف ۵ قاره را دیده است.

وی افزود: ضرغامی مردم میدان و عمل است و در سازمان صداوسیما نشان داد که مدیری توسعه‌گرا و تحول گرا است و به توسعه کمّی و کیفی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را به خوبی عملیاتی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اولین بار در دوران مسئولیت ضرغامی در سازمان صداوسیما، سریال‌های فاخر و طولانی مانند «کیمیا» و «در چشم باد» ساخته شد و او یک مدیر میدانی است.

توانگر بیان کرد: همه ما به یاد داریم که حواشی زیادی درباره پخش سریال سرزمین کهن به وجود آمد و باعث اعتراض مردم مسجدسلیمان و ایل بختیاری شد، ضرغامی برای برطرف کردن این سوءتفاهم، لباس بختیاری پوشید و بدون محافظ میان مردم بختیاری رفت و به جای برخورد امنیتی و چکشی، به اعتراضات آنان پاسخ داد و الگوی خوبی از ارتباط مسئولان با مردم را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ضرغامی تجربه کار با سه دولت خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی را دارد که نشان‌دهنده تعامل اوست، ادامه داد: وی تاکنون مسئولیت‌های گوناگون و مؤثری در بخش‌های مختلف داشته است و به برنامه‌ها و اسناد بالادستی اشراف کامل دارد و فردی محبوب، مردمی، ساده‌زیست و فسادستیز، تحول‌گرا و معتقد به جوانان است، در بسیاری از کشورها صنعت گردشگری منبع اول درآمدی است، اما متأسفانه کشور ما در این زمینه دچار عقب‌ماندگی‌های جدی است و لازمه رفع این مشکل آن است که نهادهای مختلف در کنار هم و هماهنگی کامل با هم باشند تا شاهد رونق گردشگری باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ضرغامی توانایی انجام این کار را دارد و چهره‌ای ملی، فرهنگی، فرادستگاهی و اهل تحول است و هر جا مسئولیت داشته، در آنجا تحول ایجاد کرده است.

توانگر تأکید کرد: اگر ضرغامی در سازمان صداوسیما نبود، الآن فقط ۶ کانال آنالوگ داشتیم، اما الآن بیش از ۳۰ کانال ملی، ۳۰ کانال استانی و تعداد زیادی شبکه رادیویی داریم و وی تحول بزرگی را در رسانه ملی ایجاد کرد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ