استاندار خراسان رضوی خبر داد:

معرفی دستگاه های اجرایی متخلف خراسان رضوی به مراجع قضایی

اقتصاد ایران: مشهد-استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در صورت هرگونه تخطی واخلال در روند اجرای مصوبات، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، محمدصادق معتمدیان در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری ستاد مقابله با کرونامعرفی دستگاه های اجرایی متخلف به مراجع قضایی معرفی استان با اشاره به اینکه رستوران‌ها حق پذیرش مشتری ندارند، افزود: رستوران‌های داخل شهر مشهد فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و در صورت مشاهده فعالیت و پذیرش مشتری ، پلمب می‌شوند.

وی اعلام کرد: همچنین مقرر شد محدودیت تردد در ییلاقات طرقبه و شاندیز صورت گیرد و اجازه ورود به شهروندان در این مناطق طی تعطیلی‌های سراسری داده نخواهد شد. استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین محور‌های ورودی به استان بسته شده و اجازه خروج خودرو‌های مشهدی و ورود به خودرو‌های غیربومی داده نخواهد شد.

معتمدیان با تاکید بر اینکه محدودیت‌های جدید باید توسط رسانه‎‌ها و صداوسیما برای مردم به شکل دقیق اطلاع رسانی شود، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به بالای ۸۰ درصد برسد، ضمن اینکه کمیته‌های قرارگاه باید به صورت ۲۴ ساعته هم‌اندیشی و نظارت کنند تا محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به درستی اجرایی شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تامین نیازمندی‌های کادر درمان و بیماران عنوان کرد: اکسیژن یکی از نیاز‌های ضروری بیماران کرونایی است، لذا خرید ۲ دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان‌ها و مخزن ده تنی قطعی شده و دانشگاه علوم پزشکی باید سریعا برای تهیه و جانمایی آن‌ها در بیمارستان‌ها اقدام کند.

وی ابرازامیدواری کرد: با همه توان، به اندازه نیاز استان دستگاه اکسیژن ساز، مخازن و کپسول اکسیژن تهیه می‌کنیم تا نگرانی برای عزیزان ما وجود نداشته باشد.

معتمدیان ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بیمارستان‌ها، تهیه ۶۰ دستگاه نوبت دهی تعیین تکلیف شد و سریعا باید جانمایی شوند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین بر ضرورت ورود و مشارکت بانک‌های استان برای تامین نیاز‌های کادر درمان و بیماران تاکید کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در صورت هرگونه تخطی و اخلال در روند اجرای مصوبات، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

معتمدیان به برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در ایام محرم هم اشاره کرد و افزود: این گونه مراسم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، لذا طی بازدید‌هایی که شب‌ها از هیئات مذهبی صورت گرفت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مشاهده شد که نیاز است این ظرفیت در مقیاس ملی برای مخاطبان و مردم عزیزمان به تصویر کشیده شود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ