پیشنهاد سرمایه گذاری ایجاد شهرک صنعتی بخش خصوصی در شفت مورد بررسی قرار گرفت

اقتصاد ایران: گیلان_مدیرکل هماهنگی سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی پیشنهاد سرمایه گذاری ایجاد شهرک صنعتی بخش خصوصی در شهرستان شفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، دکتر یونس رنجکش در پانزدهمین جلسه استانی ستاد پیگیری توسعه شهرستان کمتر توسعه یافته شفت افزود : بهره مندی از ظرفیت و توان بخش خصوصی برای توسعه از اولویت های مهم در رفع محرومیت از چهره شهرستان کمتر توسعه یافته شفت است .
وی اضافه کرد : بر اساس درخواست بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان و با توجه به قابلیت های شهرستان شفت تلاش داریم تا متقاضیان با فرصت های این شهرستان اشنا و زمینه های سرمایه گذاری با هدف اشتغال و توسعه منطقه فراهم اید.
وی افزود : تسهیلگری و ارایه اطلاعات و آمار دقیق از وضعیت شهرستان با توجه به نیاز سرمایه گذار و کمک به تامین زیر ساخت ها بر اساس وظایف قانوننی دستگاههای اجرایی و تسریع در صدور مجوز ها از مهمترین مشوق ها برای جذب سرمایه گذار است که مدیران و کارشناسان دستگااهای اجرایی باید در اولویت قرار دهند.
به گفته دبیر ستاد استانی محرومیت زدایی شهرستان کمتر توسعه یافته شفت این شهرستان با توجه به بر خورداری از مزیت های بالای استقرار صنایع وابسته کشاورزی و وجود عرصه و شهرک خرطوم در این زمینه مستعد ایجاد صنایع تبدیلی است و سرمایه گذاران علاقمند در این زمینه هستند.
رنجکش ادامه داد : تنها راه توسعه شهرستان جذب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و تامین و تضمین این سرمایه گذاری با اجرای برنامه های هدفمند ، قانونی و تسریع در روند اجرای آن است.
وی د ر این جلسه که مدیران استانی دستگاههای اجرایی خدمات رسان و مدیران شهرستان شفت و مدیران شرکت متقاضی سرمایه گذاری حضور داشتند ، راهکارهای چگونگی سرمایه گذاری و روند صدور مجوزها و تامین نیازهای حوزه زیر ساختی بررسی قرار گرفت و وی تاکید کرد : ظرف یک ماه آینده ضمن بررسی درخواست متقاضی و تهیه طرح اولیه سرمایه گذاری اقدامات قانونی لازم با همکاری دستگاههای اجرایی بعمل اید.
بازدید میدانی از محل اجرای پروژه پیشنهادی در شهرک صنعتی خرطوم شهرستان شفت از دیگر برنامه ها بود.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ