دبیر مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشورخبر داد:

پیگیری تبدیل مناطق اقتصادی سرخس و دوغارون به منطقه آزاد تجاری صنعتی

اقتصاد ایران: مشهد-مشاور رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشور با توجه به مزیت‌هایی که در سرخس و دوغارون وجود دارد. باید این مناطق سریع‌تر به سر و سامان برسد و از آن بهره برداری صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران،نشست بررسی مسائل و مشکلات مناطق ویژه اقتصادی استان با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشور و استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کشور با اشاره به اینکه بحث منطقه ویژه سرخس و دوغارون باید تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: با توجه به مزیت‌هایی که در سرخس و دوغارون وجود دارد. باید این مناطق سریع‌تر به سر و سامان برسد و از آن بهره برداری صورت گیرد.
حمیدرضا مومنی یادآور شد: با دستور مقام معظم رهبری، طبق چشم اندازی که برای مناطق آزاد تعریف شده است. این مناطق باید به سمت تولید حرکت کنند.
استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: بحث تبدیل مناطق ویژه اقتصادی سرخس و دوغارون به منطقه آزاد تجاری صنعتی یکی از اولویت‌های استان بوده که پیگیری‌های زیادی برای آن صورت گرفته و زیر ساخت‌های لازم برای تحقق منطقه آزاد تجاری صنعتی فراهم است.
محمدصادق معتمدیان همچنین با اشاره به وضعیت مرز دوغارون افزود: در چندماه گذشته اقدامات خوبی در راستای ساماندهی مرز مذکور انجام شده و نظم و انضباطی در بحث ورود و خروج‌ها و عوارض‌ها اعمال کردیم.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ