آغاز به کار مرکز نوآوری و شتاب‌دهی لوازم خانگی

اقتصاد ایران: مرکز نوآوری و شتاب دهی لوازم خانگی با هدف ایجاد هم افزایی و اتمسفر سازنده بین نخبگان دانشگاهی، تیم های استارت اپی و همچنین توسعه محصولات لوازم خانگی نوآورانه از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در بازدید و افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی حوزه لوازم خانگی با اشاره به اینکه صنعت با کارخانه داری فرق دارد، گفت: باید تلاش کنیم به جای کارخانه دار شدن، مالک صنعت شویم. یعنی طراحی و خط تولید آن متعلق به خودمان باشد. در این صورت است که کشور به متخصص و فناور نیاز دارد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان همچنین عنوان کرد: نوآوری را باید پایه تحولات فناورانه بدانیم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حامی توسعه این‌ نوآوری ها در کشور است.

وی با بیان اینکه تحقق نوآوری با کمک استارت اپ ها میسر می شود، گفت: خانه های خلاق همین ماموریت را دنبال می کنند و در پی تحقق نوآوری و خلاقیت در صنایع فرهنگی هستند.

توسعه فناوری نقشی موثر در بروز خلاقیت و نوآوری دارد

همچنین جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به تلاش های دکتر ستاری برای تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور، گفت: حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاثیر زیادی در توسعه بازار داخلی و دانش و فناوری در کشور دارد. باید لوازم خانگی تولید شده در ایران باکیفیت باشد تا هم در بازار جهانی قابل رقابت باشند و هم اطمینان بازار داخلی را جلب کند.

به گفته ساداتی نژاد، توسعه فناوری نقش زیادی در بروز خلاقیت و نوآوری دارد. به همین دلیل باید به هر دو مفهوم به یک اندازه اهمیت دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ