پیشرفت سه پروژه فرهنگی و ورزشی درگیلان به ۹۵ درصد رسید

اقتصاد ایران: گیلان_استاندار گیلان از بهره برداری سه پروژه فرهنگی و ورزشی در رشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل استخر شنای فرهنگیان، کتابخانه مرکزی رشت و زورخانه امام علی(ع) می باشد که دارای میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای سه پروژه فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی آماده افتتاح در رشت شامل استخر شنای فرهنگیان، کتابخانه مرکزی رشت و زورخانه امام علی(ع)با بیان اینکه این پروژه‌های مهم برای مردم به ویژه جوانان اثرگذار است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تأمین منابع مالی علیرغم همه دشواری‌ها، طی ماه‌های اخیر این سه پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

وی افزود: طی هفته‌های آینده شاهد بهره‌برداری از این سه پروژه و تقدیم آن به مردم عزیز، فرهنگیان، ورزشکاران و به ویژه جوانان علاقمند گیلان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ارزش ریالی سه پروژه مذکور در زمان حاضر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان است، ابراز امیدواری کرد باتوجه به فرهنگ بالای مردم و جوانان، شاهد استفاده بهینه از این اماکن باشیم.

بازدید استاندار گیلان پروژه در دست احداث استخر شنای فرهنگیان در رشت با همراهی احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و امور پارلمانی وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

استخر شنای فرهنگیان که در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر و با زیربنای ۲ هزار و ۳۵۰ مترمربع با امکاناتی همچون استخر بزرگسالان و کودکان، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، کافی شاپ و بخش اداری در حال اجراست، از پیشرفت ۸۸ درصدی برخوردار است.

همچنین کتابخانه مرکزی رشت در زمینی به مساحت هشت هزار و ۲۰۰ متر و با امکاناتی همچون سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۵۰ نفر، سالن سخنرانی ۷۰ نفره، بخش مطالعه نابینایان و کودکان، بازارچه فروش نشریات، کتاب‌ها و نمایشگاه محصولات هنری، مخازن کتاب های خطی و نفیس، گالری نمایشگاهی، اتاق‌های مطالعه گروهی و انفرادی و جستجوی رایانه ای در حال ساخت و تکمیل است.

احداث این مجموعه فرهنگی از سال ۱۳۸۳ آغاز شده و با تلاش های صورت گرفته طی سال های اخیر و حمایت های دولت، هم اینک پیشرفت ۹۱ درصدی دارد.

برچسب‌ها :

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ